't Is een ukkie van maar 1.55
Ik ben nog steeds heel verdrietig zit ook steeds weer te janken, wordt er niet goed van.
Volgens manlief is het enige wat echt gaat helpen een ander paard op de stal.
Deze is nog maar 5 jaar, paar keer onder het zadel geweest, al aardig betuigd en van een hele mooie afstamming (mocht ik er op termijn toch helemaal niets mee krijgen, kan ze dus ook nog naar de hengst, stel dat). Ik kan het momenteel absoluut niet aan naar iets groots en bruin te gaan kijken en wil er ook nog helemaal niet op. Maar zo'n parmantig type'tje als deze daar wil ik wel bij gaan kijken. Ik werd in ieder geval vrolijk van de video en dat had ik tot ik haar had gezien bij nog geen enkel paard gehad. Dus dat is in ieder geval iets.
Er zit een flinke scheut Hackney in dat zorgt voor flink loopvermogen, paardje kijkt fris de wereld in en is daar gewoon opgegroeid, ze moet weg omdat ze er veel te veel hebben en dus wat te klein is gebleven.
En ja, ik hou wel van die actie voor de wagen, vind dat werkelijk prachtig om te zien. Wat je zegt Tallechie, die van Waterman schijnen erg vriendelijk te zijn.
Oooo Tallechie van alles kwijt
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 17-06-11 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt