.WLD, is lastig. Als je het goed aan wil pakken moet je vaak grote delen van de voet er afslopen zodat overal lucht bij komt. De door jou genoemde middeltjes worden wel gebruikt, maar er zijn er nog wel meer.
Kijk maar niet te veel op de site van de gebroeders van Nassau, die hebben altijd de extreemste gevallen
. PB maar voor meer. 

als jij nou ergens potjes vind, doe je mij dan ook 'n restje?
geweldig tine!
humeur, en ik hoop dat het overgaat, vrees alleen het ergste.. Ik wil naar huis vooral nu.. waar dat ook moge zijn 

Toen de vorige eigenaar weg was heb ik haar uit de stal gehaald ben haar gaan poetsen en heb wat met haar rondgewandeld door de stallen zodat ze dat een beetje in zich op kon nemen. Het was werkelijk hondeweer dus ben niet met haar naar buiten gegaan. Gelukkig had ze al buiten gestaan. Morgen kijken of we ook wat kunnen gaan wandelen / longeren / in stapmolen en dergelijke. Stap er eigenlijk het liefst zsm op, hebben we dat tenminste gehad, maar kijk even hoe het voelt.
) Hou je ons wel goed op de hoogte met je verhalen, vind ik erg leuk om te lezen!!
en waar we ook aankwamen, ze was altijd supercool. MAAR als ze voelde dat het erop aankwam bij bijv de start van een endurance, parcoursje springen of dressuurproef
dat mag onze nieuwe aanwinst wel wat minder hebben