Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Junkieee schreef:als er sneeuw op de weg ligt bedoel ik deze winter was het behoorlijk glad, dat lijkt me niet prettig met je ijzertjes de weg op !!
mijn merrie loopt met gemak 15 km zonder ijzers op het asfalt
geen enkel probleem 
maar zat andere dingen te doen hoor
Evelli schreef:Junkieee schreef:als er sneeuw op de weg ligt bedoel ik deze winter was het behoorlijk glad, dat lijkt me niet prettig met je ijzertjes de weg op !!
Ijzertjes op de weg? Niet alle paarden/ponys staan op ijzers hoormijn merrie loopt met gemak 15 km zonder ijzers op het asfalt
geen enkel probleem
Inderdaad, met sneeuw kan je de weg niet op, daar heb je gelijk inmaar zat andere dingen te doen hoor
ik iig wel. Buitenbak is zoveel meer te zien. jouke_h schreef:@ Napie mag je trouwens met een kilometerteller rijden tijdens de mendurance??
En deze winter was wel extreem maar het langste dat we niet konden mennen was 3 weken, dus dat gaat eigenlijk nog wel. Vond het wel heerlijk dat de pony's zoveel op de wei konden omdat alles zo bevroren was. Hebben ze toch lekker hun beweging. Maar eerlijk gezegd vond ik het ook wel errrug koud op de kar zeg, je moet je echt wel goed in een deken wikkelen wil je het een uurtje vol kunnen houden met vorst en wind.
Denk dat we volgende keer een wat groter rondje nemen (net nog een woonerfje extra
) en dan ook een stukje draf gaan proberen. Er zijn nu foto's gemaakt van de hele combinatie, ben heel benieuwd hoe dat er nu uitziet
.. wordt ik zo duizelig van

Napie schreef:Rijpaarden en mennen gaat schijnbaar niet samen.
Wat nou bloedpaard, mijn Ferro x Krack C lukt et toch ook?! Tsjongejonge!
Op naar de zomer, lekker thuis rijden zonder gezeik *