Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb de dingen nu verwijderd in de hoop dat niemand het nog kan lezen. Ipsilonka schreef:Mmm, iedereen kan het nog wel lezen. Ik vind dit zo niet eerlijk ten opzichte van de naam die genoemd word. Diegene kan zich niet verweren (want niet op FB)

Niet teveel van aantrekken. De datum was al maanden bekend en je weet dat een weekend voor de wedstrijd een programma wordt opgemaakt. Helemaal dat jullie het ook druk hebben met de kampioenschappen die nog tussendoor kwamen.
Deze week maar even een plank tegen de onderkant aanzetten. Hij stapte trouwens heerlijk. Zelfs over de afdruk van zijn voorhoef heen. Dus heb definitief een streep gezet onder dat wel of niet onregelmatig verhaal. Verder komt a.s. vrijdag ook een masseur (happy athlete techniek) langs om naar Sam en onze oudere merrie (ohz) te kijken. Ben benieuwd wat daar uitkomt.
Hahaha. Dit is vast een brugsmurfen opmerking
maar zo vaak staan de menners er niet tussen volgens mij.
kom je nog kletsen hier....
is mij een raadsel..
Al heel lang niet meer op, maar zelfgemaakt is wel errug lekker.
schade valt gelukkig mee, viel wel met zn achterbenen op metalen rand dus ff paar dagen stappen en afspoelen.
. Heerlijk over slagroomijs en andere toetjes
!
. Vanmiddag wel even naar stal om zijn hoeven te doen en de box bij te werken. Kan oppaskindje mooi even mee (heb er op de dinsdag nog maar eentje, broer is inmiddels naar school voor halve dagen.)
Wij zaten gister ook al over de toekomst te dagdromen (een leuk pony tweespan etc.).
. Aan de andere kant heb ik inmiddels een aantal keer wél spannende ritjes meegemaakt met andere paarden, dus ik zit niet meer zo gauw te bibberen. Ben maar één keer voortijdig van de wagen afgestapt, omdat er zo'n actie aan zat te komen dat ik dacht: "Dat doe je maar mooi even zonder mij erbij" en daarna weer opgestapt
.