Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
foto !!!
hopelijk kunnen ze bij de kliniek nog iets betekenen.
dat is echt geen tijd om aan de arbeid te gaan hoor
het ergste is nog, heb ze niet eens gezien
Had gisteren een etentje van een collega die al 40 jaar bij het bedrijf werkt, was erg gezellig en overheerlijk gegeten
maar ze kunnen elkaar goed verdragen bij hun bakje voer. Heb ze ook niet meer naar elkaar klappen uit zien delen en blazen.....
even aan de puf Biancailona .... jeetje jij liever dan ik zeg, maar het resultaat is zooooo
zet hem op deze laatste uren/dagen
ik had er op een gegeven moment ook drie, een tweewieler (de Cavelier) en dan de Clever van Snuitmans en de Wijkmans van Rizanta/Bente. Sulky Oxer is denk ik wel makkelijk te verkopen, is fijne tweewieler voor het lichtere werk. Zou prachtig passen achter Blondie
maar ik moet het doen met de tweewieler van mijn instructeur mag er echt niets bij hahaha.
zo naar stal, stalgenootje leest menproefje voor dus lekker oefenen en ik ga Blondie tuigje weer opleggen en kijken of ik haar wat kan sturen.
wat een tijd
)
morgen beter moet je maar denken, goed naar je lichaam luister
en ik vond 't ook heel jammer, ik had stiekem best veel stemmers gekregen (maar dat was voordat die actiepunten bijgeschreven konden worden bij iedereen, zou nu niet meer zo'n vaart hebben gelopen denk ik).
je zeurt niet hoor meid... lekker van je afschrijven, ideaal zo'n huiskamer vriendinnetjes hier... rot dat je met pijn wakker wordt
Wat een scheetige foto, ook al heb je geen knuffel nodig, dan geeft de foto je een goed gevoel
, hopelijk knap je toch wer een beetje op.
daarom voelt nieuwe poes zich ook al wel aardig op haar gemak denk ik
Dat klinkt wel super lekker 

nog van onze postcodeloterij prijs (3x Ben en Jerry's gewonnen).
, ze vindt het volgens mij ook echt niet leuk... deed wel braaf haar ding maar op de wei/het gras is ze veel vlotter / is ze gewoon fijner ... maar goed in de bak heb ik 30x60 baan en voor het oefenen is dat wel zo fijn (baan op het gras is 40x100). Daarna door de pionnen
dat vond ze erg leuk. En ik ook, vind het volgens mij niet meer eng