Nee niet Veale, gelukkig niet. Een paard van stalgenoot. vanaf zaterdag al niet fijn, dierenarts al een aantal keren er bij gehad en gisteravond besloten om hem vandaag heen te brengen, omdat we het niet vertrouwen. Ons vermoeden was dus juist.
Morgen nog een maagonderzoek, als daar niets uitkomt is het waarschijnlijk gedaan
Maisie
Geplaatst: 06-09-12 22:40
VHU druk dagje !!! Aks terug van vakantie. Tine ja erg he moet er ook steeds aan denken vanmiddag nog met ferro moet er niet aan denken zo iets mee te maken brrr. HT nieuwe aanwinst foto !!! psm succes met les morgen.
Hier een flinke ronde met ferro gedaan en robin nog gelongeerd. En nu ga ik lekker naar bed.
@ HT foto, foto, foto, foto, foto @ Aks, weer back in town, wat een griezel verhaal @ Biancailona, nog geen babynieuws en vele druktes @ Maisie, pony's lekker getraint. @ Tallechie, vreselijk voor je stalgenoot een ziek paard hopelijk kunnen ze bij de kliniek nog iets betekenen. @ Crazymel, dat is echt geen tijd om aan de arbeid te gaan hoor
Gister weinig gedaan met de paardjes, eigenlijk helmaal niks het ergste is nog, heb ze niet eens gezien Had gisteren een etentje van een collega die al 40 jaar bij het bedrijf werkt, was erg gezellig en overheerlijk gegeten Vandaag nog even ohz rijden op de Fries en Pown lekker longeren zodat hij morgen lekker soepeltjes mee naar de menpromotiedag kan, waar of we eind van de middag nog een oefenmarathonnetje hebben Met de Poezels gaat het echt zo goed, ben erg blij mee ze zijn nog niet in maar ze kunnen elkaar goed verdragen bij hun bakje voer. Heb ze ook niet meer naar elkaar klappen uit zien delen en blazen.....
happytime
Geplaatst: 07-09-12 08:29
helaas nog geen foto"s want ik ga haar zondag pas ophalen.... als er nog iemand is (of weet) die een sulky oxer zoekt.....deze mag nu weg, want vanaf zondag heb ik 3 wagens....beetje te veel..... biancailona:waar blijft boktbaby 2?
VanHuisUit
Geplaatst: 07-09-12 09:05
Wij willen de boktbaby 2 even aan de puf Biancailona .... jeetje jij liever dan ik zeg, maar het resultaat is zooooo zet hem op deze laatste uren/dagen
HT met wagenpark... herkenbaar dillemma ik had er op een gegeven moment ook drie, een tweewieler (de Cavelier) en dan de Clever van Snuitmans en de Wijkmans van Rizanta/Bente. Sulky Oxer is denk ik wel makkelijk te verkopen, is fijne tweewieler voor het lichtere werk. Zou prachtig passen achter Blondie maar ik moet het doen met de tweewieler van mijn instructeur mag er echt niets bij hahaha.
Wat is het heerlijk weer zo naar stal, stalgenootje leest menproefje voor dus lekker oefenen en ik ga Blondie tuigje weer opleggen en kijken of ik haar wat kan sturen.
Iedereen veel plezier vandaag en speciaal voor Crazymel wat een tijd
biancaaatje
Geplaatst: 07-09-12 09:07
@aks, welkom terug. Dats ineens dichtbij. Had nog aan jullie gedacht toen dat op het nieuws was. @chantal, benieuwd wat er uit onderzoek komt, succes @psm, foto showen van lampies op de kar @margreet, jeetje akelig wat je zegt voor familie/omstanders @happy, gisteren nog niet dus. Nu ook nog rustig. Allemaal hopen en energie sturen, mag van mij wel die bevalling op gang komen voor boktbaby 2
Smickey2011
Geplaatst: 07-09-12 09:07
Jeetje, dat verhaal laat me niet los, heb net in het profiel van dat meisje gekeken met het paardje waar het om gaat, bizar om daar zo'n stralende jonge meid op die foto's te zien
succes wedstrijdrijders dit weekend plezier op horse event voor wie gaat en geniet van het prachtige aangekondigde weer allen
Edit:
BI, hopen op boktbaby 2 en wil je boktnaam gebruiken, anders had ik mezelf wel mijn voornaam genoemd als accountnaam
@Dingetje: de cover heb ik weggehaald, jammer ging best goed, maar daar zijn zo de redenen voor (die ik hier niet neer kan zetten )
Biancacoo
Geplaatst: 07-09-12 09:23
goedemorgen.. Aks. welkom terug...bah...die schietpartij op die camping..blegh...dat jullie daar zo dichtbij waren... prinsjeh...het is ook een heel naar ongeluk......kan iedereen overkomen, een ongeluk is zo gebeurd..helaas.. als je daar stil blijft staan dan doe je zelf niets meer, prijs je gelukkig dat het zo goed met je gaat..
BI...zet h'm op, spannend zo de laatste loodjes.. Tallechie sterkte voor paard van stalgenoot, is altijd balen ! vhu..druk druk....en blondie voor tweewieler over een poosje..veel plezier vandaag.. HT te veel wagens..haha.. PSM, verstandig lampjes op je kar !
hier dipje dipje..heel slecht geslapen, boos op mezelf en op dat stomme stomme lijf !!!!....en nu een rugpijn waardoor ik bijna niet eens kan bewegen...dus.....heb een offfff day !! maar goed...uitgezeurd...fijne dag iedereen, ik hoop dat het een mooie dag word.. morgen.....weekeind.
@ Prinsje, wat jammer was echt een mooie cover, maar je moet doen waar of je, je goed bij voeld en je bent niemand tekst en uitleg schuldig. Was alleen benieuwd hoe of het ermee stond.
@ Biancacoo morgen beter moet je maar denken, goed naar je lichaam luister
@Dingetje: Dankjewel en ik vond 't ook heel jammer, ik had stiekem best veel stemmers gekregen (maar dat was voordat die actiepunten bijgeschreven konden worden bij iedereen, zou nu niet meer zo'n vaart hebben gelopen denk ik).
@Biancacoo: je zeurt niet hoor meid... lekker van je afschrijven, ideaal zo'n huiskamer vriendinnetjes hier... rot dat je met pijn wakker wordt
Nee was bij mij. Gaat super goed, morgen hebben we de nieuwe poes een week en het gaat elke dag beter. Ze hebben toch niet echt lelijk gedaan tegen elkaar, af en toe een mep om te vertellen hoever ze mag gaan bij de Kater (zonder ballen). Maar ben echt blij. Hoor elke keer dat Juup op de bak gaat als hij binnen is en volgens mij niet meer in huis plast. Loop wel elke dag een rondje om te kijken of ik niks vind (droom er zelfs van). Dus ben er blij mee
Wat een supernieuws, ik was er eerlijk gezegd bang voor, omdat het hier toen zo mis ging. DA had toen ook aangeraden en wij een kitten erbij gezet, nou de kater heeft toen zo'n twee weken boven op een kast gezeten en hij lag te grommen als een woedende leeuw, nog nooit zo'n diep geluid gehoord. Hij was er toen helemaal mager van geworden en een half jaar van slag geweest. Gelukkig bij jullie wel een succes geworden
tine10
Geplaatst: 07-09-12 10:16
Dingetje: wat super dat poes niet meer in huis plast en dat al gelijk de eerste week. Nou, dat was dus blijkbaar de goede oplossing Prinsje: wat een heerlijk plaatje Bianca; in een dip , hopelijk knap je toch wer een beetje op. BI: de laatste loodjes, en inderdaad onze 2e boktbaby is in aantocht Tallechie: hopelijk komt het nog goed met paard
Verhaal laat me ook niet los. Probeer steeds te kijken of er update is ofzo.
Mijn instructrice en nog iemand van onze rijvereniging is nu ohz op de hippiade. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Instructrice had weinig hoop, omdat ze in een ring zit met allemaal profi's. Maar ja, in mijn lekenogen is zij ook een profi hahaha. In ieder geval hoop ik natuurlijk dat ze het heel goed gaan doen.
Hier al boterkoek en kwarktaart gemaakt (hebben vriendenweekend, dus 2 dagen huis vol, zal niet veel hier kunnen komen, dus niet teveel kletsen). Pony is gemend (kwam er gister achter dat ik hele week maar 1 keer had getraind, omdat zoonlief alle andere dagen had gereden. Tja, dat merk ik dus wel. Maar goed, is zijn pony he?), dus die ga ik nu terugbrengen naar de wei en gelijk uitmesten.
Nou was in het begin ook wel bang dat het probleem nog groter zou worden en dat ik helemaal kon gaan dweilen.......heb ook een feliwayhuis moet ik zeggen hoor, heb momenteel overal zo'n ding hangen op advies van Prinsje daarom voelt nieuwe poes zich ook al wel aardig op haar gemak denk ik
tine nog bedankt voor de tip om knhs te bellen. Waarschuwing lag al klaar om te versturen. Wedstrijdorganisatie gebeld en zij gaan mail sturen dat het hun fout is.
Ik wilde gisteren trainen, maar veel te laat terug van de kliniek. Om 11 uur ga ik weer die kant op, hopelijk vanmiddag nog wel even trainen
@Tine: er is update over welke bokster het is en verder die 30 uur in coma... al met al echt geen goed nieuws
@Dingetje: die stekkers werken super, ze worden er wel errrrug mellow van
@Tallechie: vanmiddag lekker trainen in 't mooie weertje
tine10
Geplaatst: 07-09-12 14:23
Tallechie: stom he, dat door een fout van een organisatie (die er ook nog meerdere keren op gewezen is) een menner een waarschuwing kan krijgen. Maar je kunt ze altijd nog je mails naar de vereniging sturen, om aan te tonen dat je het de vereniging hebt gemeld voor de wedstrijd.
Ik zit er even helemaal doorheen. Zooooo moe.
Zometeen paarden uit de wei halen. Hoefsmid komt eindelijk. Hoop dat ik daarna toch nog even met Rembrand kan trainen, want hij staat al een paar dagen stil door heel erg losse ijzers. Vanavond komt ook al de eerste visite. Zooo geen puf voor
hier ook constand in gedachten met die gevallen bokster...pffff heb happyhorse nog niet eens uit mn hoofd....
zelf rondje wezen karren met moeders naast me op de bok, menske is bijna 81 , en ze geniet er zo van.. heel het liesbos rond gegaan, en beppen dat ze doet
VanHuisUit
Geplaatst: 07-09-12 15:36
Wat leuk Bicci samen met je moeder op de wagen echt gezellig! Op zich super leuk natuurlijk het vriendenweekend Tine maar als je zo moe bent is het natuurlijk niet zo geweldig ... Lief plaatje van poezels en lieve niet plassende poezels bij Dingetje, toppie! Hoop dat het trainen lukt Tallechie en tja KNHS .... laten we er maar van uit gaan dat iedereen zijn best doet het goed te doen maar dat het niet altijd lukt
Zit hier heel erg vreselijk van B&J ijs te eten, te erg allemaal chocolade en noten enzo nog van onze postcodeloterij prijs (3x Ben en Jerry's gewonnen).
Vandaag eerst met Blondie wezen prutsen. Tuig erom en haar naast me laten lopen zodat ik wat kon oefenen met halthouden en links/rechts sturen. Volgende keer gaan we er dan helemaal achter lopen denk ik. Ze deed het echt braaf. Is totaal niet bangig voor iets om haar heen of langs haar heen, heerlijk. Daarna nog stuk met haar gewandeld en grote vrachtwagen en kraanmachine tegen gekomen, die waren niet interessant
Met Bente dressuur geoefend voor de wagen en in de bak , ze vindt het volgens mij ook echt niet leuk... deed wel braaf haar ding maar op de wei/het gras is ze veel vlotter / is ze gewoon fijner ... maar goed in de bak heb ik 30x60 baan en voor het oefenen is dat wel zo fijn (baan op het gras is 40x100). Daarna door de pionnen dat vond ze erg leuk. En ik ook, vind het volgens mij niet meer eng
Nou zo naar het hockeyveld, booschappen doen en honden uitlaten En voor Lanouska even heel veel succes daar in Maasdijk!