Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helemaal niet goed voor me, want ik kan niet goed tegen lactose, maar het is zo lekker en ik heb geen zin in brood!
, anderen hebben het zwaar
het kan ook zo'n rottijd zijn deze tijd van het jaar en ik zie een sprookjesachtig (p)(k)aar(d)(t)
hebben vast de stukjes appel in mijn heuptasje iets mee te maken. Nee schudden blijft haar favoriet. Vandaag geleerd "op"............dat is hoofd heel hoog en "down" .................hoofd op de grond leggen. Dat zat er zo in. volg de appel.
hier is het echt al even drama
heel de week al erg druk, maar vandaag was het echt idioot 
nee hier gaat het niet echt beter
zou het liefst nog eens gaan uitwaaien te paard, maar ik kan er niet op
Net mijn paps en mams maar gemaild of ze op 1e kerstdag gezellig met de hondjes mee willen wandelen, neem ik Diddle mee
bah !!! leef met je mee..... 

plus dat ik blijkbaar iets voor bij de koffie moet regelen voor 16 man
duszzzz.
Maar mocht je je hart willen luchten, kun je altijd pb sturen. en heel veel sterkte met je been. Wanneer moet je weer ergens heen (arts ofzo)?
2e Kerstdag heeft manlief met zoonlief een vliegwedstrijd (man's grote hobby is modelbouw-vliegen). Gaan ze lekker met z'n tweeen op pad. Ik ontsnap dan altijd richtig paard/poowns. Heerlijk vind ik dat .....en ik ben er dan ook altijd erg aan toe
cyclo86 schreef:hahahaha je bent niet de enige die weinig te melden heeft duidelijk![]()
(ga weer snel terug in meelees hoek)

happytime schreef:ha ha die janouk met de kunstjes,nu nog leren in de kruiwagen te poepen en dan is de baas ook blij

dat strandzand kleurt op dids príma bic
valt niet op, daar mag ie van mij altijd rollen hoor 
om kerstverplichtingen. Ik ook hoor
opzitten en pootje geven is niet zo mijn ding 
en wat onwijs stoer van je dat je zo goed gaat in die springles zeg!
echt gaaf! 

Lekker verstand op nul en knallen maar
en dan hopelijk toch optijd klaar, klim ik lekker nog even op dids, zeer doet het toch al

Maarja, wordt me niet in dank afgenomen als ik níet ga... Ik heb geen klik met mijn schoonzussen en zwagers.