[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:33

sterkte... :(:)

{:)
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:45

Sorry, heeeeeel druk hier, dus geen tijd om te reageren. Op zich heel veel nieuws maar geen tijd om te schrijven.

Ik ga snel weer verder.

{:)

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 14:02

Mooie kaart Nouvel!!

Naaltje balen van je been, maar je hebt wel even lekker genoten gisteren, toch?
Sterkte aan vriendlief!

Tine drukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdruk... hou je haaks!!!

Ik heb vanochtend eerst lekker gezwommen met een vriendin. Toen door naar de menles. Heb met een tinker van OdK gemend. Dat is heel wat anders dan Gwin! De instructeur maakte de vergelijking dat Gwin een muis is en de tinker een olifant, dus mijn hulpen moesten ook wat groter. Was wel grappig om eens met een ander paard te mennen.
Nu zit ik thuis lekker aan de warme havermoutpap :D Helemaal niet goed voor me, want ik kan niet goed tegen lactose, maar het is zo lekker en ik heb geen zin in brood!
Zo nog even wandelen en dan naar stal, op de fiets. Ik heb gelukkig alle kerstboodschappen al binnen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 15:11

tine vloog laagvliegend voorwaarts langs.

ik ben naar stal

swaajjj

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 17:13

Ik zie een aantal mensen voorbij vliegen :7 , anderen hebben het zwaar :(:) het kan ook zo'n rottijd zijn deze tijd van het jaar en ik zie een sprookjesachtig (p)(k)aar(d)(t) *D

Hier race ik zo nog naar de winkel, heb nog niets in huis dus dat gaat lekker. Net halve huis doorgewerkt, opgeruimd, zo nog kerstkaarten ophangen, ballen, linten en aanverwante artikelen ergens een plekje geven en dan is het eindelijk echt Kerstvakantie {:)

Oftewel ik vlieg ook verder :evaw:

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 18:04

Ik zie Spook in optima forma. Ik kan niet wachten tot jullie weer in de ring te zien.
Wij starten trouwens voor het eerst mini marathon in Lisse 8.1.2012. Zijn jullie er ook, Ellis, als toeschouwer?

Ik ben fors in bijlees mode. Want ik werk voor diverse ondernemingsraden en daar is het voor het eind van het jaar altijd heftig druk met advies- en instemmingaanvragen en dat heeft al mijn aandacht nodig om juridisch en sociaal verantwoorden brieven te construeren. Af en toe lees ik dan even bij om mijn zinnen te verzetten.

Net even de haflinger wat aan de hand gewerkt en nog even de Spaans pas geoefend. Dat had ik 2 weken al niet meer gedaan; maar alle circus knopjes zitten er nog op. Verbazingwekkend hoe snel dat ingeprent zit :Y) hebben vast de stukjes appel in mijn heuptasje iets mee te maken. Nee schudden blijft haar favoriet. Vandaag geleerd "op"............dat is hoofd heel hoog en "down" .................hoofd op de grond leggen. Dat zat er zo in. volg de appel. :Y) {:)

Prettige kerstdagen allemaal! :j

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:08

ook al zo druk janouk!

@vhu; was er nog doorkomen aan bij de supermarkt? :') hier is het echt al even drama :)) heel de week al erg druk, maar vandaag was het echt idioot :=

Ik ben intussen nogsteeds over de rooie. Ben boos dat 1 iemand heel de kerstsfeer weet te verzieken en op deze manier ervoor zorgt dat mensen om me heen verdrietig worden. Moedwillig..
bah.. (en dit komt me vast op een hoop gezeik te staan in verband met meelezers, maar ik heb niet zo'n zin om daar rekening mee te houden, als andere mensen hun plannen zo mogen aankondigen en dat als normaal gezien wordt mag ik mijn mening en gevoelens ook uiten)

En op stal nog wat op te lossen gehad wat volgens mij nog wel een staartje krijgt := nee hier gaat het niet echt beter :+ zou het liefst nog eens gaan uitwaaien te paard, maar ik kan er niet op :') Net mijn paps en mams maar gemaild of ze op 1e kerstdag gezellig met de hondjes mee willen wandelen, neem ik Diddle mee :))

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 20:27

ha ha die janouk met de kunstjes,nu nog leren in de kruiwagen te poepen en dan is de baas ook blij :j
mooie kaart van nouvel gezien
naaltje: balen dat die mensen rondlopen,maar ....er zijn ook mensen die wel een goede kerstgedachtte hebben {:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 20:54

@Nouvel: prachtige kaart <3 , fijne feestdagen en voor 2012 niets dan goeds.

@Janouk: hahaha, leuk, in de kruiwagen zou wel fijn zijn.

@Naaltje: :(:) , heb het volgens mij gemist met je vriend :(:)

@Frensie: hahaha, met een olifant op pad :D

Iedereen druk, hier ook :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:35

Nouvel..mooie kaart !! superrrr.
Janouk spaanse pas en tja...een paard die in de kruiwagen zou poepen is wel een unicum denk ik..
Naaltje...kerstgevoel foetsie... {:)-:( bah !!! leef met je mee..... :(:)
Frensie...lijkt me leerzaam om zo eens te wisselen qua hand-paardenmond gevoel... :j

verder..niets te melden...heb een rollade gekregen als kerstpakket...da was alles...maar misschien is ie wel mega mega lekkerrrrr :P

Verder rest mij enkel nog met mijn allerlaatste airbrush-fun-voor-kerst-werkje jullie nu alvast fijne kerstdagen toe te wensen.
speciaal voor Naaltje...en ieder ander die niet echt het kerstgevoel heeft..HO HO HO.....merry Christmas !!!

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:48

Wat een leuk plaatje Biancocoo {:)
En Janouk is gewoon B-) -:)
Supermarkt viel erg mee....maar ben nog niet klaar :Y)

Nou hier eindelijk ook het Kerstgevoel :D
Kaartjes hangen, zo'n kerstboompjeslucht in huis, bloemen in huis, alles opgeruimd, kaarsjes en lichtjes aan hehe :7
Morgen mag zoonlief boompie optuigen *D

Maar ik hoop morgen toch echt ook wel te gaan mennen of rijden :=

Moet alleen ook nog wel wat boodschappen doen en een koplamp van mijn auto doet het niet >;) plus dat ik blijkbaar iets voor bij de koffie moet regelen voor 16 man :9k duszzzz.

Maar ik ga toch rijden/mennen {:)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:54

thanx allemaal!
gave kaartjes/foto's verder ook!

vhu is kerstklaar! :D {:)

wij hebben geen boom, geen tijd voor gehad... :+
vind het ook wel prima zo...
van de week en vanmorgen nog snel wat kaartjes geschreven en gemaild, en dan vind ik het wel even prima zo...

heerlijk vakantie nu! *\o/*

Vanmiddag Fifi onder 't zadel gereden, die was echt extreem hyper en druk, dus dat was beide nat van het zweet met deze temp... :+
daarna maar gelijk 'r manen gewassen, ze was toch al nat... :D

wil 'r eigenlijk nog een keer opnieuw scheren dit weekend of van de week, ze heeft alweer zoveel haar...

janouk, misschien komen we nog wel even kijken, even horen wat de planning verder is!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:01

Buck is begin november geschoren en is nog echt kikkerkaal!!
Fifi in een hyper bou die heeft de kerst in der hoofd!

Iedereen druk met boodschappen enzo voor t weekend ? Gaan jullie nog wat leuks doen ? wij gaan gourmetten bij me zus.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:17

Fifi is eind okt geschoren en die is net een teddybeer weer! :=

hier was ze nog lief vanmiddag... :D
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:18

Ik vlieg weer even langs.

Even opscheppen over mijn springles van vanavond. Ik zag er weer heel erg tegenop, maar heb weer zoveel angsten overwonnen. Heb zelfs ook flink wat galop gereden. Ben heel trots op ons samen!!! Topknol

Buckje: ik heb huis vol met 11 mensen, 1e kerstdag zelf menu samengesteld, 2e lekker gourmetten met de nodige bijgerechten eromheen
Nouvel: mooie kaart
VHU: druk met voorbereidingen
Bianca: weer creatief geweest. Toch een mooi kerstpakket? Altijd beter dan niets, zoals hier.
Naaltje: heel veel sterkte. Erg vervelend als 1 iemand het weet te verknallen. Aan de andere kant, stel je voor dat het er meer waren, zou nog veel vervelender zijn. ;) Maar mocht je je hart willen luchten, kun je altijd pb sturen. en heel veel sterkte met je been. Wanneer moet je weer ergens heen (arts ofzo)?
Janouk: druk met or activiteiten

Nu moet ik weer gastvrouw spelen, dus tot een volgende ronde.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:30

Super Tine en succes met je gast-vrouw-catering-kok-rol {:)
Jeetje, Fief's hals ziet er inderdaad alweer wollig uit....moet zeggen ze kijkt behoorlijk helder uit haar ogen :))
Wij hebben 1e Kerstdag onze 'extreme family day' met koffie/eten bij de ene familie en dan nog door naar andere familie...zijn we wel helemaal door-ge-familied op een dag {:) 2e Kerstdag heeft manlief met zoonlief een vliegwedstrijd (man's grote hobby is modelbouw-vliegen). Gaan ze lekker met z'n tweeen op pad. Ik ontsnap dan altijd richtig paard/poowns. Heerlijk vind ik dat .....en ik ben er dan ook altijd erg aan toe :x :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:03

succes tine!

vhu, drukke dagen ook zo!
ik ben ook altijd blij als ik op zulke dagen gewoon lekker m'n eigen dingen kan doen, lekker naar stal, paardjes doen ipv de hele dag netjes op de bank moeten zitten of moeten rennen met eten...

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 07:04

cyclo86 schreef:
hahahaha je bent niet de enige die weinig te melden heeft duidelijk {:)
(ga weer snel terug in meelees hoek)

staat miss wat ongelukkig van mij daar, ipv de kerstkaart van vhu stonder er nog enkel een punt {:)-:(

hele mooie kerstkaartjes gezien. Jullie ook fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst. hier weer drukke planning met kerst helaas hou er ook niet zo van mjah zie mijn familie niet zo vaak dus dan maar druk

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 07:15

happytime schreef:
ha ha die janouk met de kunstjes,nu nog leren in de kruiwagen te poepen en dan is de baas ook blij :j

Ik mag al niet klagen. De dames poepen in de bak keurig in één hoek. Reuze gemakkelijk met de bak uitmesten. Alleen snapt de Fjord deze regel nog niet, maar Image is druk bezig hem het te leren, want ze vindt het zo vies dat hij het midden in de bak doet :D
Ook in de stal poepen de dames keurig op één hoop. Ik ben zo klaar met mesten.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 07:26

@naald, ik heb je ge-pb-t

wollig peerdje op de foto gezien en een uberprachtig spookje :)

de mijne lijkt nu het meest op een woestijnratje..
qua kleur dan
hij heb t nu hij snachts op stal staat best warm,
en smorgens als hij beweging hoord op t erf, wil die eruit.
en word druk, de soepkip.
krijgt hij het natuurlijk nog warmer van en word dan klammig..

nu heeft hij de stalhoudster al verplicht (ik niet maar hijzelf dus he) dat hij toch echt als eerste naar buiten wil.
en ze moet ook opweg naar buiten even stoppen in de binnenbak (zn staldeur zit aan de kant van de binnenbak, dus hij moet door de bak naar buiten toe) om dat hij wil rollen..
majah...das natuurlijk een beetje donkerder zand dan strand-zand....dus peerdje kleurt ervan... :+

poetsen helpt niet, jah, voor t losse zand, maar de kleur blijft ene beetje...
ag...is mee te leven hoor...in t voorjaar was ik m wel een keer :))

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 08:46

haha! :P dat strandzand kleurt op dids príma bic :)) valt niet op, daar mag ie van mij altijd rollen hoor :j

hihi, de mensen hier eigenlijk allemaal een beetje :\ om kerstverplichtingen. Ik ook hoor := opzitten en pootje geven is niet zo mijn ding :P

@tine; ik ga je een pb sturen :j en wat onwijs stoer van je dat je zo goed gaat in die springles zeg! :oo echt gaaf! :)
Ik mag aankomende donderdag naar de orthopeed, ben benieuwd. Ik klim liefst dinsdag én woensdag lekker op dids' rug, dan doet het goed zeer O:)

Ik mag zo gaan werken, jeej :+ Lekker verstand op nul en knallen maar :) en dan hopelijk toch optijd klaar, klim ik lekker nog even op dids, zeer doet het toch al

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 08:49

dids heb idd betere kleur voor t rol-fanatisme van briez :))

briez mag rollen hoor...zo erg is t niet...hihi
kleurt alleen zo knullig.. -O-

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 08:56

Goedemorgen allemaal

Bicci heeft een woestijnratpaard, hahaha, zie het helemaal voor me.
Naaltje vandaag werken en misschien nog Dids rijden, laten we er maar niks van zeggen, ze luistert toch niet naar onze wijze woorden over rustig aan doen ;)
Tine super gereden gisteren in de springles! Top!
Cyclo komt weer eens voorbij en heeft ook drukke kerstdagen.
VHU lekker een paardendagje 2e kerstdag.
Fifi wordt alweer een teddybeertje. Gwin is niet geschoren en ze heeft net zo'n hals qua haar, ze heeft nooit veel wintervacht, alleen krijgt ze wel altijd hele lange haren aan haar buik, ziet er niet uit en die verharen pas ergens eind april, haha.

Ik ga zo eerst een rollade ophalen bij de slager en dan naar stal. Of longeren vandaag of nog even vrij. Gisteren moest ik eigenlijk nog longeren van de osteo, maar de bak was erg nat en donderdag was ze best druk met longeren, dus ben er maar op gestapt. Rustig gestapt, wat gedraafd en beetje gegaloppeerd. Ze was wakker! Denk misschien vandaag en morgen nog vrij en dan maandag weer longeren.
Vanmiddag hele huis schoonmaken want ouders komen morgen. En alvast bavarois maken voor morgen. Gelukkig hier geen kerststress. Eerste kerstdag moet ik werken van 8 uur 's ochtends tot 8 uur de volgende dag.
Tweede kerstdag moeten we naar schoonfamilie, daar heb ik niet zoveel zin in... :o Maarja, wordt me niet in dank afgenomen als ik níet ga... Ik heb geen klik met mijn schoonzussen en zwagers.

Fijne dag allemaal!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 10:28

Lekker iedereen druk met de laatste voorbereidingen
Naaltje balen van de stres, sterkte.
Bicci, jou stalhouder laat zich voor het karretje spannen, hihi.
VHU druk zo op een dag alles, maar dan heb je het wel gehad inderdaad.
Fifi wordt teddybeer, ik vind het har heel kort tegenover mijn bollen wol.
Frensie leuk om de les eens met een ander paard te rijden, ik geniet er zelf altijd van om verschillende pony's te rijden, nu heb ik het voordeel dat mijn 3 pony's al allemaal anders te mennen zijn, dat is een mooi tegenwicht.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 12:20

jah idd son....hoe die eht doet die knol weet ik niet...
maar hij heb t wel steeds voor mekaar allemaal... :))