Zit hier nog met een soort van berg portfolio's die ik nog door moet nemen
Nog maar eentje voor morgenochtend hoor, zo erg ben ik nu ook weer niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
VanHuisUit schreef:Grappig Poeltje, jij moet examens voorbereiden, ik ook, maar dan 'aan de andere kant van de tafel'![]()
Zit hier nog met een soort van berg portfolio's die ik nog door moet nemen![]()
Nog maar eentje voor morgenochtend hoor, zo erg ben ik nu ook weer niet
Liever alleen voorbereiden dan ook nog het examen maken.
Ik wou niet in haar plaats zijn hoor!
)
Geef mij maar Informatica, Nederlands, Engels, Frans of Duits hoor

.
. Nu kijken of ik klant kan verzetten dat ik daar eerder heen kan zodat ik vanmiddag een beetje optijd thuis ben.
wij zwaaien terug naar je, hoe is het met knappe Fifi !! vermaakt ze zich nog ondanks de plensbuien....
heel schattig maar wel moeilijk typen haha.
aan de longeerlijnen, maar ...........volgens mij valt dat in het waterrrrr.

) en ten tweede dat ie zomaar zeiknat geregend was... 

is dat jou manier van rustig aan doen ???? 
). Dat is waar ik wel heel veel energie uit kan halen
nu ging ik er veel te laat in en moest onmenselijk vroeg opstaan dus heb nog niet veel geslapen maar goed...
het is best knap van hem, hij heeft dat een jaar geleden helemaal zelf verzonnen dat hij dat leuk vond (waarom, geen idee). Gaat elke week trouw een uurtje naar schaakles. Schaakt tegen z'n vader (eerst verloor zoonlief, de laatste tijd steeds manlief
) Was pas gepromoveerd naar een hogere klasse en wordt dan direct 2e. Maar goed...'t is wel heel wat anders dan ponyrijden
Hoop enge dingen tegen gekomen, zoals een gigantische vuilcontainer, strepen op de weg, koelkast, maar het is ons wel gelukt overal langs te komen!
En fijn dat je toch nog een beetje lekker hebt kunnen slapen.
Als t nou gewoon 's nachts regende en overdag droog was
. Als ik je verhalen zo lees, doe je echt veel te veel voor iemand die zijn arm rust moet geven. Dan moet je natuurlijk ook geen verbetering verwachten. Is bij dit soort klachten echt heel belangrijk om rust te nemen anders kan het iets heel langdurigs gaan worden. Snap best dat het je niet past, dat je allerlei leuke dingen hebt, maar beter nu een (bijv) half jaar rustig aan dan nog jarenlang pijn. Maar goed, jouw lijf