Net terug van mijn werk en ik lees over vriendjes die cakes met hints negeren (zou die van mij ook doen
) en die voetbal opzetten terwijl je naar paardensport zit te kijken (zou die van mij ook doen
). Maar FC UTrecht houdt zich goed staande tegen Liverpool, vind dat toch ook wel gezellig hoor om naar te kijken
Citaat:
VHU: kan je nog wachten tot morgen ? volgens mij ben je er helemaal vol van.
Ik vind Rizanta zo'n enorm cadeau echt niet te geloven. Ze komt morgen....pffff wat spannend! En wat ongelovelijk fijn dat het kerstvakantie is, kan ik vaak naar haar toegaan.
Vandaag wel iets heel vervelends, tenminste, hoop dat het niet vervelend wordt. Snuit had bij vorige keer hoefsmid in zijn linkerachtervoet een beetje white line disease, smid dacht dat hij alles eruit gesneden had. Nu zit er toch nog wat en...dikke zjips, ook linksvoor
nu wilde ik hem zowiezo van de ijzers afhalen, dus dat komt dan net weer goed uit. Hij heeft geprobeerd er zoveel mogelijk uit te snijden, maar niet alles is eruit
... bah vind het echt niet fijn. Alwyn en Freddy staan er trouwens dus ook weer netjes op. Alwyn heeft echt keiharde hoeven, zei hoefsmid ook weer. Hoop dat ik Snuit ook richting harde hoef kan krijgen zodat hij misschien wel goed zonder ijzertjes kan, zou wel beter voor hem zijn dus. Maar als je hier ment moet je zoveel over de weg, dan is dat bijna niet te doen, denk ik dan. Aan de andere kant Simmie liep ook zonder ijzers en Alwyn dus ook...en het voorhoefje van Snuit dat zo zacht was is stuk harder geworden...
Ondertussen natuurlijk al de meest vreselijke verhalen gelezen over white line disease/witte lijne ziekte
maar we hopen maar dat de hoefsmid gelijk krijgt. Volgens hem was het heel goed mogelijk dat het straks helemaal weggesneden kon worden, lekker op blote voeten, ging helemaal goedkomen zei hij....maar ik maak me dus gewoon ongerust.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 16-12-10 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt