Vanmiddag beide knullies voor de kar geknoopt. Ging redelijk. Ben heel benieuwd of we de komende tijd nog iets kunnen. Als ik de weersvoorspelling moet geloven, komt (en blijft) er heel veel sneeuw.
O ja, een foto van zijn nieuwe schoen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) niet zelf los maken.
) en die voetbal opzetten terwijl je naar paardensport zit te kijken (zou die van mij ook doen
). Maar FC UTrecht houdt zich goed staande tegen Liverpool, vind dat toch ook wel gezellig hoor om naar te kijken
Citaat:VHU: kan je nog wachten tot morgen ? volgens mij ben je er helemaal vol van.
nu wilde ik hem zowiezo van de ijzers afhalen, dus dat komt dan net weer goed uit. Hij heeft geprobeerd er zoveel mogelijk uit te snijden, maar niet alles is eruit
... bah vind het echt niet fijn. Alwyn en Freddy staan er trouwens dus ook weer netjes op. Alwyn heeft echt keiharde hoeven, zei hoefsmid ook weer. Hoop dat ik Snuit ook richting harde hoef kan krijgen zodat hij misschien wel goed zonder ijzertjes kan, zou wel beter voor hem zijn dus. Maar als je hier ment moet je zoveel over de weg, dan is dat bijna niet te doen, denk ik dan. Aan de andere kant Simmie liep ook zonder ijzers en Alwyn dus ook...en het voorhoefje van Snuit dat zo zacht was is stuk harder geworden...
maar we hopen maar dat de hoefsmid gelijk krijgt. Volgens hem was het heel goed mogelijk dat het straks helemaal weggesneden kon worden, lekker op blote voeten, ging helemaal goedkomen zei hij....maar ik maak me dus gewoon ongerust.
Dennis misschien heb jij vanuit je hoefsmid-ervaring hier ervaring / ideeen over?

ik weet niet precies wat dat is in de hoeven, wel is van gehoord maar weet het even niet te plaatsen.
Ook in stal hadden ze beide tegelijk een knuffelaanval. Normaal is het er altijd wel een maar nu waren ze samen zo zoetjes
) op www.hoofcare.nl maar volgens mijn hoefsmid had hij het maar heel weinig en moest ik me niet bezorgd maken (maar dat doe ik natuurlijk wel).
de pony's moeten hier als ik ze hier men altijd over het asfalt (echt, ik heb GEEN alternatief) met alle risico's van dien (niet alleen slijtage, maar ook glas, grint, etc) en ik streef er toch wel naar dat ik als ik dat wil mijn poowns op ijzers kan zetten. Ik heb ook ervaring met hoefschoenen, maar vind ik niet ideaal. Ik heb nog nooit hoefschoenen gezien die ik en makkelijk vastzet en goed op de hoef blijven, geen wondjes veroorzaken etc. Zou als het niet anders kan dat als alternatief wel doen want tja, dan kan je niet anders, maar een hoefsmid die dus als uitgangspunt heeft geen ijzers daar kan ik, met wat ik met mijn pony's doe in mijn omstandigheden dus niets mee
Die discussie wil ik helemaal niet in. Als het zonder kan, doe ik het, maar als het te snel slijt of als ik mendurance ga trainen (hier, niet op de Veluwe, Drenthe, Friesland of wat dan ook) heb ik ze echt nodig, die ijzers.
). Alles is zoveel mogelijk weggevijld, maar als er zit nog wel wat. En dat moet weg vind ik dan, wellicht dat ik dat kan bevorderen met 'iets'.

ik duim voor je opdracht, en ik duim voor een veilige happy aankomst van Rizanta in het prachtige ''omgeving van Breda'' gebied! 
... zucht..
)
Geloof dat ze het inmiddels wel redelijk bijgelegd hebben, maar ze hadden het echt even niet naar hun zin. Nog geen echt geschreeuw of gewonden, maar het was absoluut geen spelletje meer.