Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het schilderij is van een wolfgrauwe duitse herder.... lastig..maar ga m'n best doen.
zo heftig.. je hoop idd op beter nieuws en dat ze dat niet heeft... is dat via haar ouders dan doorgegeven aan haar ? da's K
Heel veel succes met het verzorgen en managen, ik hoop dat ze echt nog superlang bij jullie zal zijn.. ik had er nog nooit van gehoord.
had me er zo op verheugd maar zat op een die telgang en stap of zoiets door elkaar mixte waardoor ik het gevoel had dat hij onregelmatig liep, vond het geen prettig gebeuren.
. Afgelopen zondag had zoonlief proefgerichte training (bij gebrek aan wedstrijden in de buurt en we wilden nog even oefenen voor NK komend weekend). Gaat zijn rits kapot. Dus gisteren de planning omgegooid (die al vol was) en op weg naar Divoza om nieuwe laarzen te halen. Maar ja, maat 42 met spillepoten..... geen passende laars te vinden helaas. Dus maar jodphurs en chaps gekocht. Je moet wat. Maar nu heeft zoonlief blaren van de schoenen. Zucht. Omdat schoenmaker gisteren dicht was vandaag op tijd opgestaan, zodat ik om 9 uur voor de deur stond. Daar hing een kaartje dat ze pas volgende week weer open zijn. Nu nog meer stress. Ik ga vanmiddag nog bij andere schoenmaker langs, maar volgens mij doet hij geen ritsen meer in laarzen. Verder bezig geweest met boeken kaften voor zoonlief, een nieuwe fiets voor hem gekocht (nou ja, 2e hands, maar voor ons nieuw) en alvast de route naar zijn nieuwe school gefietst. Erg veel achterstallig huishoudelijk werk, de tuin is nog steeds een bende, enz..... En dan moet ik over 1,5 week weer beginnen met werk. Voorzichtig aan begonnen met wat voorbereidingen, maar moet eerlijk zeggen dat ik echt totaal geen zin heb en me lichtelijk gestresst voel als ik denk dat ik weer aan de bak moet.
Belker schreef:Nee, ik heb net als Gem een aantal jaar de fokkerij gevolgd. Ik kocht groene foresters, beleerde ze en verkocht ze weer.
.
en Miepje naar de L dressuur, dat is ook bijzonder knap met jouw huppel merrie
het zwembad hier in de buurt heeft nu dagelijks door de week banen zwemmen van 10.00 - 11.00 uur ipv van 13.00 - 14.00 uur. Vond dat zo'n rottijd.