Hier ook niets afgestruind want het was hier zo druk bij het gedeelte in de wijk waar de festiviteiten waren... kan daar nooit zo goed tegen
Toen met de hond uitlaten bij een stuk waar het rustiger was zag ik een groep jongeren staan, leeftijd jaar of 20 in het oranje gehuld & zwaar aan het bier. Ze waren met stenen en takken aan het gooien, ik zag eerst niet precies hoe en wat. Kom ik dichterbij, zit een eindje verderop tussen het riet een zwaan te broeden. En die kl&*^%*jo's waren dat dier dus aan het treiteren. Echt ik werd zo boos
ben naar ze toe gelopen en heb ze voor rotte vis uitgescholden en verteld wat voor stelletje slappelingen en lafaards het waren een weerloos dier zo te treiteren. Hadden er nog 2 een verhaal tegen me. Werd ik helemaal woest. Daarna liep ik door ...liepen ze stuk achter me aan ... ben ik langzaam gaan lopen en nog paar keer heel boos omgekeken tot ze weg liepen bij die zwaan en mij vandaan en uiteindelijk richting weg/bij de plas.Als je me pissed wil krijgen moet je zoiets doen he

.
dan straks eens kijken wat ik met de badkamer kan doen, want daar moet ook eea worden opgeleukt/geknapt. Daarna gewoon weer flink grondverven en bijschuren, moet overal nog 2e / 3e laag op plus aflakken dus we zijn nog wel ff bezig
. Gisteren een superdag gehad: stalgenootje en ik zouden beiden les hebben van JvdB, bij de stal van Ster. De Anda had echter een dikke knie, Moos kan nog niet mee en dus bleef alleen de QH van M over.
. En toen ze dan ook nog een superles had met een rustig, relaxed en vooral mééwerkend paard ipv een vluchtdier dat hoopt levend terug te komen op stal, was de dag al helemaal geslaagd!
. Maar goed, het vordert wel. Heb inmiddels de helft van de keuken ook klaar. Daar ben ik nog wel een weekje mee bezig (doe steeds een stukje en we hebben een heel grote keuken (ca 80 m2)), dan nog de woonkamer (wordt als werkkamer gebruikt door manlief) en dan is alles klaar.
.
QH die ook een heel andere kant laat zien, wel supergaaf !! en erg goed dat jullie toch