Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PrinsjeH schreef:Goedemorgen
Frensie wat had jij een lange dag gemaakt zeg! En nu al weer tijdje actief bezig denk ik, daarna beetje uitrusten hoor
Bic is lief, maar als ik mee doe, dan met eigen peerdje 't liefsteDenk nog even d'r over
Biancacoo ga straks ff op facebook stemmen voor jou!
VHU houdt kast-verkoop![]()
Tine fanatiek uurtje te vroeg met zoonlief op les en op zoek naar juryleden, altijd lastig
Die gekke cakejes zijn me lekker geworden zeg!!! Echt een aanrader om eens te proberen zo...
En aangezien de mixer een eind richting laatste levensfase lijkt te gaan (valt er ineens zo'n ding uit terwijl je bezig bent... wat een troep joh), ga ik eindelijk de Kitchenaid aanschaffen![]()
![]()
Nu bedenken welke kleur
PrinsjeH schreef:@Frensie: groot gelijk dat je verder beetje rustig aan doet! En heb idd cakebeslag gemaakt en de bonbonbloc met een mes in kleine stukjes gesneden en met een spatel nog even kort door beslag gemengd, zonder luchtigheid te verliezen uiteraardHad wel theelepeltje bakpoeder door de bloem gemengd om te voorkomen dat de stukjes chocolade zo zwaar waren dat de cakejes niet meer zouden rijzen en te 'betonblokkerig' zouden worden
avaluna schreef:@Biancao: hoe gaat het met je?
Ik ben echt waanzinnig benieuwd als je straks gaat trainen, echt super