Ik heb ook wat gekregen, een houten bak met glas waar je theezakjes in kan doen. Ach als stagiarie mag je blij zijn als je wat krijgt.
Hier ook een drukte. Vriendlief is vandaag jarig. vanavond schoonmoeder, schoonzus en zwger op visite gehad. Mijn ouders en zus komen vrijdagavond. De vrienden doen we ergens in januari.
Verder heb ik gewrkt. Zou eerder naar huis, maar is er niet van gekomen. Morgen ook nog drukte. Een kerstbrunch voor de kinderen en een kerstborrel voor de ouders. Gelukkig daarna een weekje vrij. Ben er echt aan toe.
Maar in de week dat ik vrij ben ook al weer wat gepland.
Maisie
Geplaatst: 22-12-11 00:17
Gefeliciteerd met je vriend tallechie
Hier ook kerstpakket mag het zelf uitkiezen is dit jaar een weerstation geworden. Maar 16 kg das een flinke!!!
Tine succes met alle kerstdrukte. Ik ben ook de sjaak dit jaar. Kerstavond mijn familie en 1e kerst schoonfamilie. Gaan beide dagen gourmetten dus alleen last van een stinkend huis.
Naaltje
VHU lekker gereden ik ook nog vandaag met ferro. Bak is hier nog wel een beetje nat.
Morgen ochtend gaan we naar de pony kijken. Vind het best spannend. Zeker omdat mocht ik m kopen er dan op termijn 1 van de andere weg moet. dus dan moet ik het wel zeker weten.
happytime
Geplaatst: 22-12-11 00:32
maisie: van harte gefeliciteerd en ook de vriend van tallechie,want die is ook jarig.. naaltje heeft een dikke knuf nodig kerstpakketten,altijd weer een verrassing wat het weer word....mijn moeder kwam aan met een weekendtas vol met eetwerk enz en....er zat een keer niets in wat ze niet lust (vorige jaar had ze een varkenspoot in een standaard,getver..die moest je zelf fileren) ik wacht wel af wat of er vrijdag wat klaarligt..... maisie: veel plezier met het kijken naar de pony...ik vind haar leuk.....(verjaardagskadootje voor je?)
Suzan_bobar
Geplaatst: 22-12-11 00:54
Ik kreeg ook een kerstpakketje als uitzendkracht. 1 beker met daarin wat chocolade, 3 theezakjes en 3 koffiepads :S Ach ja,.... Beter iets dan niets. Ben gek op zo´n doos waar van alles in zit hahahaha
Vanavond weer onder het zadel wat gereden Leuk hoor 2 paarden, nu nog kiezen, beiden erg leuk!
Nog gefeliciteerd Maisie en Tallechie nog gefeliciteerd met vriendlief!
Ik had eigenlijk ook geen kerstpakket verwacht, ben er nog maar net in dienst. En dus al helemaal geen pakket van 16 kg!!! Zitten maar paar dingetjes in die ik niet lekker vind, maar die vinden mijn ouders wel lekker.
Maisie veel plezier met kijken bij de pony!! Spannend hoor!
Ik ga zo eerst even boodschappen doen, verwacht dat het om 8 uur nog niet zo heel erg druk is. Daarna naar stal, kijken of ik ergens kan longeren en als dat nergens kan ga ik maar aan de lange lijnen werken. 's Middags weer naar de revalidatie en met de honden wandelen. Vanavond lekker rustig aan doen En dan is deze dag ook alweer voorbij!
kerstpakketten, heb 'm afgelopen zaterdag gehad, zo'n doos met leuke dingen lekkere eet-dingen en drink-dingen en een supergroot plat bord voor hapjes/toastjes etc op te doen. leuk want die hadden we nog niet vriendje heeft een bon en boekje, die mag 't zelf uitzoeken zegmaar, ook wel leuk
Ga vandaag even een hoofd-leegmaak-dagje houden. Zal buienradar eens raadplegen, want ik wil t bos in
Biancacoo
Geplaatst: 22-12-11 10:01
Naaltje.... sterkte....
Ik ben op mijn werk,maar had beter onder mijn steen kunnen blijven liggen geloof ik....wat een.. bende..... en ben eigenlijk nog niet fit...merk ik nu..wat stress al niet met je doet... sorry lees later wel bij....
Sterkte Naaltje en Biancacoo!! Biancacoo was het kinderfeestje nog wel leuk gister??
Ik heb Gwin vandaag in de buitenbak van de vereniging gelongeerd. Dat mag alleen 'bij hoge uitzondering'. Aangezien de bak bij stal omgewoeld is en daardoor niet begaanbaar, vond ik het vandaag wel een hoge uitzondering Ze liet duidelijk merken dat ze het rechtsom nog erg moeilijk vind, haha, wegsprinten en bokken naar de buiten longe, hihi, dat doet ze op de linkerhand nooit. Net ook de dierenarts-tandarts gebeld, die komt in het nieuwe jaar.
Ga nu de was opruimen en misschien nog even strijken.... blegh!
Biancacoo
Geplaatst: 22-12-11 13:43
zooo....weer thuis. Frensie klinkt me bekend in de oren een wegsprintend paardje aan de longeerlijnen, maar....als je maar verbeterig ziet, dan maakt het niet uit toch ? Naaltje...bos hier vlakbij...dussehm..die winterslaap komt hopelijk wel goed hier.. maar die kan nu nog niet beginnen, ik heb nog niets geen boodschappen....heb geen gevoel dat het kerst is aankomend weekeinde .mijn moeder morgen jarig en nog niets geen kado ....dus heb vanmiddag heel even snel de tijd om dat te zoeken als zoontje op school is. zoontje heeft zich prima vermaakt op zijn feestje, gelukkig maar, ze hebben zich met thomas trein eindeloos vermaakt en met lekkers natuurlijk.
en dat andere gevoel ken ik.. Wij zouden hier cadeautjes doen voor elkaar met kerst, maar dat zal 'm wel niet worden na wat er gebeurd is, staat ventje z'n koppie vast niet naar.. Ik ga zo wel in de stad even wat zoeken.
Ben net ook naar het bos geweest.. Zo ontzettend stom, ik vond het eng halstertouwtje om z'n nek, net als bij zo'n net ingereden paard , en toch gegaan. Eerste stukje gelopen, tot we echt in het bos waren, opgestapt, en gaan. Hij was zo wakker, maar toch zo stabiel! Lekker veel gestapt, ook een paar wat langere stukken (metertje of 800) gedraafd, en ook 3x een galopje gepakt. Dids is een kanjer
Nou eventjes wat eten en drinken
Biancacoo
Geplaatst: 22-12-11 16:53
naaltje...klinkt als een fijne buitenrit !! super. vroegah....ging ik altijd als ik mijn hoofd leeg wilde maken met mijn arabier, zonder hoofdstel rijden...topknol was dat...nou ja, is dat !! want hij staat nu lekker te grazen voor mijn raam, en oud te wezen...maar dat gaf altijd zoo'n fijn gevoel....
avaluna
Geplaatst: 22-12-11 19:06
O ja, lekker is dat al een tijd niet meer gedaan, sowieso even chaggie omdat het nu zo druk is en ik niks met de paardjes gedaan krijg , klinkt ontzettend verwend . Pffff, hier ook zo druk, vanmorgen gewerkt, vanmiddag kerststukjes bij dochter in de klas gemaakt, na schook cupcakes e.d. gemaakt voor hun "diner" op school. Zo meteen mogen de ouders komen, dus weer naar school, daarna is manlief hopelijk ook klaar met z'n werk voor vandaag, dus ff snel een pizza halen (wij als ouders moeten tenslotte ook wat eten ) en dan nog de stal en de paardjes doen... Morgen nog zo'n rendag.
Avaluna ik ken het. Vanmiddag hadden we kerstlunch en vanavond kerstborrel. ook nog allemaal zieken en allemaal invalkrachten. ben blij dat ik vrij ben. Lekker een weekje vakantie.
naaltje super van je buitenrit.
Iedereen met tijdgebrek... nou ik ook... omdat ik per 1 feb naar een andere groep ga moet ik nog heel veel opdrachten doen die ik op de andere groep niet kan doe. Verder druk met Daan en de paarden natuurlijk.
Wilde vanavond nog even zwemmen, maar weet niet als ik daar puf voor heb. MOrgen weer lekker naar de paarden toe
VanHuisUit
Geplaatst: 22-12-11 21:11
Zo daar zijn we weer Vandaag gewoon knetterhard gewerkt, morgen nog een halve dag en dan is het vakantie Bente is gelongeerd ze was heerlijk vrolijk dus geen spierpijn van gisteren. Verder dus gewoon helemaal gaar en niets te melden
VanHuisUit
Geplaatst: 22-12-11 23:53
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 22-12-11 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt
cyclo86
Geplaatst: 22-12-11 23:57
hahahaha je bent niet de enige die weinig te melden heeft duidelijk (ga weer snel terug in meelees hoek)
happytime
Geplaatst: 22-12-11 23:58
mooi gedaan VHU,waarom kunnen jullie altijd leuke foto"s plaatsen en ben ik er een kneusje in.... weinig tijd voor de paarden hebben....daar word ik gruwelijk chagie van en....dat word de hele maand januari....dan moet ik onwijs veel werken... dus nu maar even optimaal genieten.
Leuke kaarten komen er voorbij. Naaltje en Biancoo sterkte jullie hebben het nodig zo te horen. Al die kerst dingen op school slaan hier dubbel aan, vandaag uitdelen op school omdat uk jarig was en vanmiddag een kerstoptreden, ouders uitgenodigd, ik heb het idee dat ik de hele dag op school ben geweest. En dan ook nog een puk die daar extreem op reageert, wat de ellende van gisteren wel verklaard, vandaag was ze overigens poeslief, hihi. Alle familieleden van jarige proficiat.
Morgen lekker in een gestolen uurtje mennen, verzorgster doet de rest en poetst en spant zover al in, ik hoef alleen mee te mennen luxe
VHU wat een leuke kaart! Ik ben daar ook een kneusje in hoor HT. Tallechie gisteravond nog wezen zwemmen? Sonjim geniet ook van de donkere dagen voor kerst Drukdrukdruk. Fijn dat je wel even kan mennen.
Ik ga zo zwemmen met een vriendin en dan door naar de menles, zonder Gwin. Vanmiddag dus nog Gwin doen en met de honden lopen.
Frensie nee ben niet wezen zwemmen. moest nog kerstkaarten doen en Daan wilde niet slapen. Ben 1,5 uur met hem bezig geweest en toen was het al 20 uur en het is tot 2030.
Had gehoopt uit te kunnen slapen maar helaas... was niet de beste nacht van de laatste tijd.
nu nog wat voor het werk in elkaar zetten en rond 9 uur even richting werk
Nouvel
Geplaatst: 23-12-11 08:45
goeiemorgen!
na wat drukke weken en een kerstfeest met de kids nu lekker vakantie!
ik lees veel over drukke kerstvieringen, vreselijk
Ik heb nu de straf van mijn ritje met Dids gisteren.. Ik loop als een wankele zatlap want dat been doet dus weer stom.. Tot zover het ''oh het gaat toch nog over'' gevoel... verder heeft vriendje zich net verslapen, de arme schat, hij maakt zich zo ontzettend druk door al dat gedoe om 'm heen