[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:28

Nouvel schreef:
:wave:

*komt even langs om te zwaaien, leest trouw mee, maar kan het nog steeds niet goed bijhouden en heeft ook weinig nieuws te melden...*

Hee Nouvel,
fifi ook nog altijd smerig en happy? :P

Als je het mennen mist ben je in braboland welkom he :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:30

:D
thanx, ga ik onthouden, het is alleen zo'n gereis allemaal he, achterhoek, friesland, brabant... :D
maar ik ga het zeker onthouden, wie weet voor de vakantie ofzo! :j

spook zal vast nog niet veel schoner zijn geworden... :+

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:31

Ik ken het :)) Ik kan wel die kant op komen reizen voor nop.. Maar denk dat dids niet instapt :n

Ik ga binnenkort wel naar Midwoud met de trein :') 3,5 uur maar :+ (ligt bij hoorn)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:33

Midwoud is helemaal niet ver weg! Is hier om de hoek :D.

Met het OV zal je er wel 2 uur over doen ofzo. OV zuigt. Stukje van 25 km kon ik rustig 3 uur over doen (via 6 omwegen), fietsen was nog sneller :+.
Het moet gek gaan wil je mij in het OV krijgen. Het heeft mij bewezen dat het mij niet brengt waar ik zijn moet.
Laatst bijgewerkt door Dennis op 15-06-11 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:33

@Naaltje: hm, da's toch wel heel fijn he... zo'n ov kaart, zo kom je nog eens ergens :D

brrr... bedenk me net dat ik morgenochtend naar de tandarts moet voor controle, is ruim vier jaar geleden omdat ik zo ontiegelijk bang ben dat ik op laatste moment nooit ga... maar daar gaan ze morgen niet intrappen want vriendlief gaat mee |o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:35

Dennis schreef:
Midwoud is helemaal niet ver weg! Is hier om de hoek :D

is dat zo dennis? :)) Zou ik je bijna kunnen komen meeten :))

@prinsjeH; zou 't liever met de auto rijden hoor :o maarja, dat vindt de benzinepomp zo gezellig _O-

:(:) voor bij de tandarts

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:38

Midwoud is zo'n 15 km hier vandaan. Stukje snelweg, afslaan en dan ben je er :).

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:39

thnkxxxx... -O-

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:45

Dennis schreef:
Midwoud is zo'n 15 km hier vandaan. Stukje snelweg, afslaan en dan ben je er :).

hmm, de trein gaat maar naar hoorn, daarna moet ik de bus in geloof ik :=
Ik woon zelf ontzettend zuidelijk in brabant :))
Als ik volgend jaar fijn in m'n rooster zit met school kan ik door de week misschien een keertje meeten? :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:47

Dennis schreef:

daar komen we waarschijnlijk wel een klein beetje langs als wij naar friesland gaan... :D

naaltje, waar woon jij in brabant?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:47

Breda :)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:51

Ov vind ik ook drama. Heb ook direct mijn rijbewijs gehaald en auto gekocht. Ik woonde in een dorp waar maar 1 x in de uur een bus kwam.

Nouvel je bent hier ook welkom hoor. Leeuwarden is half uurtje vanaf mijn stal

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:55

oke, breda is nog niet het verst in brabant hier vandaan... :D

en tallechie aardig op de route, we krijgen het druk... _O-
ik ga maar een vakantie planning maken! 8-)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:58

Diddle staat nog iets zuidelijker in Ulvenhout, maar dat is te overzien :D Lijkt me érg leuk als je langskomt Nouvel! :D :))

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:16

Midwoud ligt ongeveer tussen Hoorn en Wieringerwerf. Ook vlak langs de snelweg.
Ik woon een km of 3 van de A7 af :).
Iedereen is welkom hoor, om eens te komen meeten en veulentjes knuffelen :D.
Of mijn pony's voor de wagen uit te proberen.

Vanaf hier is alles ver. Voor ik voorbij Amsterdam ben ben je zowat een uur verder. De afsluitdijk over is ook ruim een half uur(en dan begint je reis vaak pas).

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:20

he die houd ik graag in gedachten
vooral veulentjes knuffelen :))

Nee wij wonen wat dat betreft best goed. Vlak aan de snelweg vanwaar je alle kanten wel op kunt in principe
alleen ja, dat hoorn etc is wat ver ;)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:23

Ik woon ook vlak langs de snelweg, maar moet altijd om het Ijselmeer heen om ergens te komen.

Ik heb veulentjes die HEEL goed kunnen zoenen :D :D :D.
Maar ook een jaarling, twenter, 3 jarige, 4 jarige en oudere die enorm goed kunnen zoenen :j.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:29

:evaw:
Citaat:
alleen het wachten/blijven staan is een probleem, ergens tussenlopen absoluut niet

@Tine, heb je dan wel geoefend te wachten tussen die palen????? Want dat bedoelde ik. Niet er tussendoorlopen, want dat heeft geen zin. Met lamoen om zich heen voelt hij zich achter en opzij opgesloten en hij moet stilstaan. Dus dat kun je 'nabootsen' met een corridor. Mooier nog met achterwaarts in corridor plus nog balk erachter en dan halthouden.

Openbaar vervoer is hier best goed geregeld zeg maar de metro en de tram in de stad. Ook intercity's best wel goed, meestal elk kwartier wel ergens heen. Maar als het vastloopt....ramp! Dus ga zelf eigenlijk altijd met de auto buiten de stad dan omdat ik wel enigszins zeker wil weten dat ik uberhaupt aankom en als het dan op de weg vastloopt zit ik in mijn eigen 'hokkie' met eten, drinken, en mobieltje bij de hand }:0
Daarbij kan ik niet zolang (meer) staan :o zeker niet in een wiebelende bus/trein of met duwende mensen.

@PrinsjeH wat lief dat jouw man naar Harley is geweest <3
@Nouvel jij kunt wel een soort rondritten door Nederland gaan organiseren: horse-seeing :7

Hoorn is gewoon heel ver weg.... had ooit een Randstad vestiging in Hoorn waar ik dan manager van was ('had' alle vestigingen in Noord-Holland een poosje), wat een eind rijden zeg, kwam geen eind aan. Maar ik moet wel zeggen, ik vind het daar boven in Noord Holland met die ruimte wel ontzettend mooi.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:33

Kop van HN is saai. Alles plat, vlak en open.
Het waait hier ALTIJD omdat het zo open is. Zeker de Wieringermeerpolder (waar ik dus woon) en de stukken langs de kust zijn zo winderig.
Maar voel me er prima thuis hoor ;) :).

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:35

dennis, vanaf hier is ook alles ver weg, in ieder geval de leuke paardendingen en vooral ook de menwedstrijden enzo...

met een half uur zitten we pas op de snelweg, en dan begint de reis pas...
friesland tegen leeuwarden is 2 uur, achterhoek is 2 uur... :+

vhu, moet ik maar een buurtbus aanschaffen, kan ik paarden rond toertjes gaan doen in m'n vakantie... :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:38

Menwedstrijden gaan wel redelijk. Wormerveer is 50 minuten. Middenbeemster en Wijdewormer kleine 40 minuten. Barsingerhorn, v. Ewijksluis en Hippolytushoef allemaal ong 20 minuten.
Maar shetland evenementen is allemaal Noord-Braband en Gelderland. Dus alles is hier ruim 2 uur rijden vandaan. Net als hengstenhouders (Whit stond hier ook 2 uur met de trailer vandaan, dus hoop van harte dat ze dragend is, anders mag ik nog 2x op en neer).

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:39

@VHU; moest vandaag ergens heen waar maar 1x in 't uur de bus ging _O- hier ook elke 15 minuten.. Dan is missen veel minder rampzalig _O-

@dennis; ik vond ook, bij midwoud, overal is water naast de weg _O- en dat is voor mij echt een '' :oo ''

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:52

Amsterdam is met een beetje geluk 1 uur en 45 minuten, mits je niet in de file komt.
Emmeloord is een uur voor ons.
Meeste menwedstrijden zijn ook een uur voor ons.

Dennis wieringerwerf is 1,5 uur voor mij, maar als ik een keer die kant op kom kan ik wel een keer langs komen.
Ik zou ook altijd nog een keer bij poeltje langs

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:17

Citaat:
Alles plat, vlak en open
en dat vind ik dus prachtig, met van die mooie luchten erboven :o
Maar ja, ben soort van opgegroeid in Oost-Groningen, da's net zoiets, waait het ook altijd :+

Breda ligt hier op een half uurtje rijden vandaan, want die kant op staat nooit file. Daarom vind ik het ook niet erg dat mijn spul in Rijsbergen, dat is 10 minuten hooguit achter Breda staat. Als ik hier de andere kant oprij, richting Den Haag / Zoetermeer, sta ik standaard of op de heen- of op de terugweg in de file. Naar mijn landje / stalletje was/is minimaal plm 45 minuten, als ik pech heb zelfs langer. Het is wel minder kilometers (dus benzine) maar schuifelend door de suburbs van Rotterdam is echt een stuk minder prettiger dan nu met 130 km / uur scheuren naar Breda 8-)

Vandaag nog wel een paar flinke depri momenten gehad maar ook wel goed geconcentreerd kunnen werken.
@Lacuna, je hebt pb.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 22:20

:wave:

Wij liggen best wel centraal. Wedstrijden in Friesland zijn ongeveer een uur rijden, maar die in Noord-
Holland en Utrecht ook. Daarom voor ons lekker gevarieerd. In de zomer rijden we in Friesland en in het voorseizoen en naseizoen pakken we wat wedstrijden in Noord-Holland en Utrecht! :j

Ik zal nog even verder met mijn presentatie. Vandaag twee examens gehad en morgen nog een + presentatie en spreken.