Citaat:
alleen het wachten/blijven staan is een probleem, ergens tussenlopen absoluut niet
@Tine, heb je dan wel geoefend te wachten tussen die palen????? Want dat bedoelde ik. Niet er tussendoorlopen, want dat heeft geen zin. Met lamoen om zich heen voelt hij zich achter en opzij opgesloten en hij moet stilstaan. Dus dat kun je 'nabootsen' met een corridor. Mooier nog met achterwaarts in corridor plus nog balk erachter en dan halthouden.
Openbaar vervoer is hier best goed geregeld zeg maar de metro en de tram in de stad. Ook intercity's best wel goed, meestal elk kwartier wel ergens heen. Maar als het vastloopt....ramp! Dus ga zelf eigenlijk altijd met de auto buiten de stad dan omdat ik wel enigszins zeker wil weten dat ik uberhaupt aankom en als het dan op de weg vastloopt zit ik in mijn eigen 'hokkie' met eten, drinken, en mobieltje bij de hand
Daarbij kan ik niet zolang (meer) staan
zeker niet in een wiebelende bus/trein of met duwende mensen.
@PrinsjeH wat lief dat jouw man naar Harley is geweest
@Nouvel jij kunt wel een soort rondritten door Nederland gaan organiseren: horse-seeing
Hoorn is gewoon heel ver weg.... had ooit een Randstad vestiging in Hoorn waar ik dan manager van was ('had' alle vestigingen in Noord-Holland een poosje), wat een eind rijden zeg, kwam geen eind aan. Maar ik moet wel zeggen, ik vind het daar boven in Noord Holland met die ruimte wel ontzettend mooi.