[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:29

Volgende keer zowel menners als paarden-pony´s naambordjes hahaha.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:33

Yeah eindelijk een wagen VHU! Ben benieuwd hoe ollebol ervoor staat.

Kijk eens mijn kleine vriendje. Hij is weer helemaal happy sinds hij verhuist is van stal.
Afbeelding

Poeltje

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:36

Wat een leuke meetingfoto's! Ziet er gezellig uit, dames. *\o/*

Helaas nog geen verbetering voor Snuitje zo te lezen. Arme pony. Hoop dat hij snel weer beter wordt.

VHU, wat een gave wagen zeg. Daar ga je vast heel veel plezier aan beleven. 8-)

Hier nog aan het nagenieten van een super weekendje. Zo mogen ze altijd wel zijn.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:04

Maisie schreef:
@ gem ik sta er niet op hoor hihi.

HT staat er op ollie janouk en de rest weet ik ook niet.

Ach sufffff, ik bedoelde Ollie :o ....

Jaaaa, das waar, HT zie ik er ook op staan :D !

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:06

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:16

@Gem leuk topic, zal morgen even reageren met foto...zit nu op IPad...

Ik ga een poging wagen....
van links naar rechts de foto Romy-Tessa, ......., Roze shirt is Ipsilonka met liggend haar partner/groom dan Ollie1 , dan Happytime, Paul en Janouk.

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:59

Mooie wagen VHU!

Vind die naambordjes wel een goed idee! Naast je startnummer ook verplicht een bordje van bokt met je schermnaam op je wagen en je jasje, haha ;)

Leuk trouwens dat ze zo'n les aanbieden Gem, maar jammer dat het zo ver weg is voor jullie. Snap dat je niet voor een kwartiertje heen en weer gaat rijden. Heb ook even een berichtje achtergelaten in je grote Hippiade topic. Altijd leuk!

Ook nog grappig trouwens: Gister bij de prijsuitreiking begon de parcoursbouwer nog tegen mij van "je reed hem niet genoeg door in de barrage, dat heb ik je wel eens beter zien doen". (Ik heb het vandaag terug gezien op film en het had inderdaad wel beter gekund, reed toch een beetje voorzichtig door alles.) Ik het hele verhaal uitgelegd en toen vond hij het wel wat logischer. Toen ik zei dat ik ook minimarathons ging rijden en daar wel wat meer lef zou opbouwen was het gelijk "je moet wel je kop erbij houden en je niet gek laten maken, want je mag je pony niet kapot rijden." (was ik ook niet van plan trouwens) Mijn motto wordt dus doorrijden, maar niet hardrijden :+ Voor degenen die Co een beetje kennen, weten jullie hoe droog hij dat kan brengen. ;)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 06:52

Volgende week is hij er weer bij hoor, Marjola!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 07:26

Ollie1 schreef:
@Gem leuk topic, zal morgen even reageren met foto...zit nu op IPad...

Ik ga een poging wagen....
van links naar rechts de foto Romy-Tessa, ......., Roze shirt is Ipsilonka met liggend haar partner/groom dan Ollie1 , dan Happytime, Paul en Janouk.

Naast tessa is danique, zíj is de groom van tessa en start zelf ook.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 07:58

Mogge, weten diegenen die zaterdag in Middenbeemster gereden hebben welke fotografe foto's heeft gemaakt ? ik zag ze bij ons bij de bakrand zitten.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 08:03

Goedemorgen... Bij snuit nog geen verbetering maar ook geen verslechtering....

Daan gaat vandaan voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal. In de tussen tijd ga ik even naar stal.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 08:52

@Tallechie: knuffel voor Snuitje :(:) en nu wel lekker extra tijd je handen vrij met Daan op de psz.

@VHU: mooie wagen *\o/* , veel plezier d'r mee!

@Aks: :(:) :(:) :(:)

Ben het verder weer even kwijt, zag nog een blije pony na verhuizing, clinic ver weg en naambordjes :D .

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 08:58

Goedemorgen :wave:

Allemaal gefeliciteerd die door mogen naar de Hippiade, allemaal weer knappe prestaties neergezet :D
Hier weer uit de meeleesstand :+

Heeft iemand van jullie ervaring met rubberzolen tussen het ijzer? De Pown loopt op het gras en in de bak perfect alleen op de harde weg, is hij niet nageefelijk te rijden.
Nu zit er op zijn witte achtervoeten, wel rode vlekken. Nu zaten we gister te bekokstoven of het misschien zo schelen als hij een soort van schokabsorber zou hebben en daardoor op de weg ook beter over zijn rug gaat lopen.
Ben benieuwd naar jullie reactie/mening.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:04

Goedemorgen.
Leuke wagen voor VHU.
Wat is er precies met Snuitje? Is dat een pony/paard? Sorry, weet niet precies, maar wil wel support geven. Moet dan wel weten waarvoor. (voor het zelfde geld is het een konijn)
Biancacoo, maar eens heel boos gaan worden en dreigen met afbestellen. Maar ben je dan niet verder van huis?
Naambordjes zijn altijd handig. Ik log gewoon in mijn mijn eigen naam.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:04

@ dingetje geen ervaring mee maar die van mij lopen op de weg ook niet nageefelijk. Dan is er te veel te
zien en is het ook meer ontspanning. Die vlekken hebben die van mij ook.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:15

Nou het is niet zoveel het zien van dingen eigenlijk.

Misschien is het ook wel weer een betutteling van mij dat ik denk dat het comfortabeller is met nike air max dan met gewone nikes :+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 10:19

Ik heb ervaring met nike air voor het paard. Mijn pony heeft artrose in de hoef en daardoor kreeg hij destijds nike air. Dus een leren zooltje tussen het ijzer en dan spuiten ze er een soort blauw spul in een soort foam. Werkt schokdempend. Maar geen idee of dat ook werkt voor jou probleem.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 10:51

goedemorgen..
knappe resultaten allemaal zeg !
mooie foto zo samen appelflappen eten, ollie top dat je dat doet !

sandrina..ik heb enkel geschreven dat ik er vreselijk van baal, dat die koel/vries combi nu de 2e afspraak ook weer niet geleverd is..wij zijn er wel 2x speciaal voor thuis gebleven,...alle spulletjes zijn bedorven..en ik vind het niet acceptabel om zonder telefonisch bericht of iets..gewoon niet te leveren, terwijl er duidelijk een afspraak is van datum en tijd.
ze beloven binnen 24 uur te leveren, dat is dus niet zo..en dat zij die koel/vriescombi op voorraad hebben, dat is blijkbaar ook niet het geval.
Ik weet niet waarom hij vrijdag niet geleverd is, maar ze zoeken het uit....en ik hoor nog wat er mis is gegaan deze 2e keer....maar ik ben wel klaar met deze firma en zal daar niet meer iets bestellen.
baal er enorm van....niet leuk, en erg onhandig nu ruim een week zonder koelkast... ^)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:07

Bianca: wat een ellende zeg. Zit je maar mooi mee. Hopelijk is het nu echt snel opgelost
Dingetje: geen ervaring mee. Hier af en toe ook rode vlekken in de witte hoeven
Sandrina: Snuit is een pony die nu spierbevangen is. Hij is eerst van VHU geweest, dus die leeft natuurlijk heel erg mee.
VHU: mooie wagen, ik hou wel van die rode wielen haha
Aks: zeer lijf

Gaat vast gezellig worden op de hippiade.

Vandaag zou het gaan regenen, maar de zon lijkt door te komen. Die voorspellingen kloppen toch ook nooit. Hopelijk wel een beetje, want heb vanmorgen 3 ha gras laten maaien, hopelijk eind van de week mooi hooi. Wordt nog leuke organisatie, want komend weekend 2-daagse marathon, dus hoe dat allemaal moet......

Nu "lekker" huishouden doen. BLEH

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:21

Tine zou hier inderdaad wat gaan regenen, hier zijn al een paar spetters naar beneden gekomen, aan het einde van de week mooier weer. Op het land hebben ze hier net ook alles gemaaid.

Huishouden heb ik al gedaan. Was vanochtend op stal, wilde Alwyn rijden, maar kwam er achter dat ik mijn sleutel vergeten was. Hier zit ook mijn stalkast sleutel aan en kon dus niks beginnen. Toen maar naar huis gegaan om huishouden te doen. Snuit gaat ietsje beter, maar we hebben de pijnstilling opgehoogd. Heb hem nu maar 2 uurtjes buiten staan, de rest op stal.

Biancaoo wat stom dat je nog geen koel/vries combinatie geleverd hebt gekregen. Je kunt er niet veel aan doen, maar is wel balen.

Dingetje geen ervaring mee, maar hier ook de ervaring dat ze buiten toch minder nageeflijk lopen omdat er te veel te zien is.

Sandrina snuit is een welsh a pony van 16 jaar die ik vorig jaar heb overgenomen van VHU. Hij zit tegen spierbevangen aan en zijn lever en nier waardes zijn verhoogd. Hij loopt dus momenteel niet goed. Hij krijgt pijnstilling en aanvullende supplementen.

Aks kwam ook even langs waaien

Hier weer een stap verder in het ouderschap :-) Daan is vanochtend voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal geweest. Zonder te huilen, hij deed gelijk mee, hij vond het geweldig. Nu ligt hij lekker te slapen en zal ik de administratie en huishouden veder doen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:30

Tallechie..Ik hoop dat Snuit snel weer opknapt, vervelend als hij niet goed loopt.
Tine, vanmorgen droog, vanmiddag regen was voorspeld, daarna weer zomers droog weer, dus dat komt helemaal goed met jullie hooi !

hier nog steeds duf hoofd...al dagen oor en hoofdpijn...nou ja pijn..drukkend gevoel, ik word daar zo moe van..bah..hoop dat het snel overgaat.

LS, buck ziet er goed uit, men je nog veel met hem? en hoe gaat het met je welshje ?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:40

Tall: hopelijk helpt het met iets hogere dosering van de medicijnen.
Bianca: nu is het indd aan het onweren, regen zal zo ook wel komen. Vraag me alleen dus wel af hoe ik eind van de week hooi binnen moet krijgen ivm 2-daagse wedstrijd waar we ook overnachten ivm afstand. Nou ja, komt vast wel een oplossing voor. Maar durfde niet meer te wachten op de volgende droge periode. Dan is het al september en heb je teveel last van de dauw.
Waardeloos zo'n duf hoofd, weet er helaas alles van. Hier ook flink wattenhoofd.
Heb keuken, hal en zadelkamer weer schoon, morgen weer een deel. Is toch wel het nadeel van groot wonen, je moet ook groot schoonmaken :D

Nu eerst even slaapjes doen en dan straks zoon van school, en naar verenigingsles ohz met Thabor. Rembrand krijgt lekker een dag vrij.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:20

binacacoo:balen van je koelkast,ff tijd voor een dreigenmentje KASSA! of RADAR?
daan voor het eerst naar kleine schooltje *\o/* hoe was het? moest hij snikken of mama??? :o
VHU: gave wagen en dat zomaar op je pad,en de rode wielen...ach die van mij is erger : kocht marathonwagen met spoorbreedte 125 en niet te zwaar voor sun(enkel en dubbelspan) kleur WEER een groene.....maar deze heeft geel aan de wielen en stangen.....maarja als sun en tara er maar makkelijk mee weg kunnen lopen,nu nog wachten op de gebouwde wagen...die word gaaf!
Nog ff een knuffel voor snuitje :(:)
LS_foto's: leuke pony heb je de Welsh ook nog?
poeltje in de relaxstand.....heerlijk :j
dingetje: die rubbers in hoefijzermodel kreeg happytime voor haar atrose ,liep ze wel beter mee dan niets onder haar ijzers
tine: hoop dat je het droog houd voor je hooi,tjonge word weer fitness voor je,nu wel hulp?
en verder alles vergeten sorry...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:26

ht hij ging gelijk spelen. Kon amper een kus vanaf. Niks niet huilen, ik ook niet. Het is vertrouwd omdat ik er stage heb gelopen.

hij is alleen al weer wakker, denk iets te vroeg maar we zullen het zien

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:52

ze belden net....de combi was niet afgeleverd bij de transporteur...nou ik heb dus definitief geannuleerd.
en heb dat op papier nog even nagestuurd dat ik de combi definitief niet meer wil bestellen ! want ze wilden wel een nieuwe bestelling voor me aanmaken...dat hoeft van mij dus niet !!
ik bestel hem nu ergens anders..misschien meer geluk....ach..toeval bestaat niet..zal wel een reden gehad hebben, nu maar duimen dat die koel/vriescombi dan snel mag aankomen hier !!
fijn..inbouwkoel/vrieskasten.... ^)