@VHU en Maisie: yep, "onze" indoor kan ook meetellen voor de competitie als je daaraan deelneemt, maar is ook voor recreanten. Je ziet ook erg veel verschil in giga-hardrijders en de op-'t-gemakkie-sloffers
Allemaal leuk en vorig jaar, aldus veel deelnemers, weer 'ouderwets gezellig' geweest
en over lamoen: geen idee hoe dat bij ons zit, eigenlijk nooit naar gekeken, zal eens op foto terugkijken
Zou heel graag dus nieuwe kar willen, liefst een Kraay, maar vriendlief, licht conservatief
, heeft die ambitie geloof ik toch een stuk minder hahaaha, dus we doen het maar met wat we hebben en wie weet wat er ooit komt. 
.
.
).
Ster is ook een portret zeg

10 minuten naar daar gemend, daar een kwartier figuren en overgangen gemaakt (vind ik lang genoeg, want ze is niet echt gewend om te 'dressuren', we maken bijna altijd buitenritten) & dan weer 10 minuten terugkeren.
in de verkoop, zal van de week nog eens verder graven, maar wie interesse heeft ...
Morgen!
175 punten allbei de proeven....snap er echt geen hol van, allemaal maar 6jes een paar 5jes, maar zeg dan wat je wilt zien. Pown was redelijk ontspannen en kon zonder al te veel ergenis stellen en buigen.....maar dat is dus nog niet genoeg in een B proefje
maar staat verder ook geen commentaar bij dus kan er verder ook niet zoveel mee.
8 ballen en een tijdsoverschrijding
was erg moeilijk parcours met veel draaitjes en een abcd-tje erin, was al blij dat ik het parcours kon onthouden.