Jullie gaan voor mij te snel om bij te benen, maar voor diegene die Bobar volgen check: [FZ] [Dienstmededeling] Bokt Nieuwsbrief December
Zie kopje jaar in the picture
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.nou zo te zien is iedereen vandaag erg druk geweest met andere zakenCitaat:Jullie gaan voor mij te snel om bij te benen
als je het mij vraagt
respect hoor!
zit toch met die endurance in mijn hoofd
Draf zie ik weinig van hem (is het weer ook niet echt voor) maar voor 2 weken geleden was ik tevreden. Toen liep hij veel beter dan in het begin. Dus al met al klaag ik nu niet
als ik haar dan weer men is ze bij mij zooooo braaf. De volgende les wil ik vragen of hij haar eerst ment zodat ik ook zie wat ze kan (bij hem dus veel meer en beter dan bij mij
) en hoe hij haar daar krijgt en waar hij dan tegenaan loopt.
en spiekt toch weer naar endurance..is toch ook gaaaaf.
VanHuisUit schreef:Braaaaave Benno....typisch gevalletje vanals je het mij vraagt
.
.
van het topic, agossie.
Eerst Bente gelongeerd ze was echt enorm fris
paar hele flinke bokken en sprongen en plat door de bocht galopperen. Maar goed, dat was er dan dus in ieder geval uit. Daarna met haar gedressuurd zo'n drie kwartier. Ging super lekker, zelfs stukje kunnen wijken
En daarna het bos in en voor het eerst echt getraind, dat is dan dus vlot tempo draven afgewisseld met wat stapstukken. Ze ging lekker en vindt het denk ik ook wel leuk. Op een gegeven moment zag ze geen spoken en kabouters meer overal, dan kun je ontspannen met lichte contact doordraven en het gevoel wat je dan hebt is zo heerlijk. Zelfs nog galopstukje gedaan, deed ze erg braaf. Al met al was ze van 10.45 - 12.45 achter elkaar behoorlijk vlot aan het werk geweest en ze stond er nog heerlijk fris bij, zat alleen wat zweet onder zadeldek, dus ik zie onze endurance helemaal zitten

. Wil Thabor echt even ohz rijden ivm mijn angst, moet de laatste kerstboodschappen in huis halen, huishouden doen, pannenkoeken bakken voor school (ze gaan savonds op school een kerstmaaltijd nuttigen, alle ouders moeten dan iets meenemen), en nog veel meer ellende. Wat dat betreft zal ik blij zijn als de kerstdagen voorbij zijn. Koken voor 11 personen is niet iets wat ik dagelijks doe.
adem in...adem uit
bij mijn man kun je het bedrag van het pakket ook doneren aan een goed doel, dat doen we dus.
), vrijdagochtend hebben ze een kerst ontbijt (dat soort dingen had je vroeger toch nooit of ben ik al heel oud??) moeten er eigenlijk zelfgebakken en ook nog verantwoorde muffins of andere eigen baksels meegenomen worden (ik heb gewoon kerstkoekjes gekocht bij de Appie net
), van mijn eigen school had ik vorige week kerstdiner en vanavond eigenlijk ook van die andere school waar ik ook nog dingen doe (erg leuk en lief bedoeld, maar 's avonds van 17.00 - 20.00 diner, tja, hoe moet dat dan thuis
)...pfffff.
) dus wij hoeven alleen maar aan te schuiven. Alleen zitten we dan nog met de schoonfamilie, moeten we ook nog wat mee, maar wat? Is zo'n familie die geen familie is... en om nu al die bezoeken apart te gaan doen (en ook allemaal in noorden des lands)...

hoop zo dat het doorgaat (heb beetje erg laag geboden want heb natuurlijk eigenlijk totaal geen budget maar wie weet
). Naaltje schreef:guys, ik heb wel meegelezen maar krijg het even niet voor elkaar te reageren.
Op een of andere manier is dit echt zo'n dag om gewoon over te slaan... Mensen die andere mensen bewust heel veel pijn doen, mensen die met moeilijke dingen kampen, finaal afgemaakt worden op school...
Het is een beetje ***...
sterkte naaldje....
Donatie voor goed doel doen we zelf wel.