helaas geen uitslagen voor mijn broer, niet alles was binnen,nu wachten tot maandag pffff(arme broer)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, Roos gezien en Thabor die helaas even wat tegenslag ondervindt, iemand er rustig naast en iemand onverstoorbaar & rustig op de bok en maar belonen, komt vast en zeker goed
en Tine groot gelijk dat jij niet aan de leidsels bent gaan zitten
Als we op de weg zijn / stukjes weg doen stap ik soms. Jullie weten dat Rizanta echt een paar flinke bulten had van de dazen, dat wilde ik niet meer, vond ik echt zielig. Dus toen die deken gekocht. Daarna met haar nog 1x buiten gemend en toen waren er vrijwel geen dazen, maar hadden we deken voor de zekerheid wel meegenomen, voor als het weer uit de hand zou lopen.

Gaat het nog niet beter? Maar goed dan dat je je afspraken afgebeld hebt!
We gaan een ritje in het bos mennen.
) hij is.
Hopelijk laat Romeo zijn beste kant zien en wil het meisje graag op hem rijden
.
. 
Dus toch maar optijd naar huis zo.
maar reageert lastig 

)
... zelfs met de auto heb je d'r last van (vanmorgen 20 minuten voor spoor omdat wegens koperdiefstal treinen ontregeld zijn, gaan spoorbomen helemaal niet meer omhoog, dus wachten op verkeersregelaar
) Willen alle koperdieven het spoor met rust laten en ander werk zoeken
Pony is wel rond, maar goed gezond aldus DA... en op leeftijd, beter iets te rond dan ingevallen zegt dok
anders zou ik er echt acuut heen gaan hoor) morgen flink wat in te halen

Maar wil die ivm benzineprijzen niet te vaak meer gebruiken
En aangezien ik nog studentenov heb 

Etten en Leur waren compleet van elkaar gescheiden
)