[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:31

Nou, dan heb je in ieder geval een super bouwjaar :D .

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:32

diddle is ook 12! :D
alleen stuk minder talented ^) :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:38

_O-
Diddle heeft zo zijn eigen kwaliteiten ;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:45

Het is maar helemaal wat je zoekt en wilt met een paard hoor. Dat hij geen Z dressuur loopt, wil niet zeggen dat het geen goed paard is.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:50

Idd :).
Mijn ZZ pony ga je echt niet voor je lol mee naar buiten. Wil jij graag buiten rijden heb je d'r niets aan.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:02

Eigenlijk zijn alle paarden op hun gebied een topper, moet alleen zoeken naar het paard dat top is in hetzelfde als waar je doel ligt.
Ik gebruik de dubbele longe maar geen pessoa.
Naaltje heb je veel computerwerk op stage (ik had ook vaak zeer ernstige hoofdpijn, maar na een paar keer osteopathie was het over, zat er iets vast wat ik op school en zo minder vast zetten dan met het pc werk. )

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:29

Dids zijn talent is idd dat hij van alle markten thuis is of probeert te zijn ;)
die kan buiten ook draken, maar ook strontbraaf zijn _O- en soms héél soms issie zelfs richting sportief :D
(wisten jullie al van mijn TREC plan komend jaar? :P )

@sonjim; ik computer inderdaad veel op stage, maar heb er relatief vaker in het weekend last van..
Overigens heb ik afgelopen voorjaar laten controleren of er wat vast zat in nek/rug, en dat viel reuze mee.. (was fysio/manueel therapeut)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:30

wat doe je dan in het weekend, proest

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:32

Waarheid als een }:0 alles gaat natuurlijk om de match, als die er niet is heb je niets.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:32

:')
heel niet boeiende dingen eigenlijk _O-
op zaterdag werk ik :)) en op zondag doe ik weinig.. Afgelopen zondag zwarte markt beverwijk, keer ervoor toen ik zo rot was had ik rondje gemend..

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:55

Naaltje is het werk veel dezelfde beweging of een gespannen/ onnatuurlijke houding. Ik heb het altijd in combi met andere stress gerelateerde klachten.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:00

nee, ik was autos, dus ik loop wat rond, met 'n sponsje te poetsen, hoge druk spuit, opz'nkop ergens nog 'n vlekje wegpoetsen
vind dat eigenlijk heel comfortabel, lekker afwisselend, alleen m'n hand doet zeer na 't werken van de bijtende zeep etc, verder niks last..

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:09

Vertel naaltje wat is je planning :D?

VHU: Vind het zo leuk om te lezen hoe enthousiast je bent over je nieuwe lieveling! Ik vind het echt knap hoor hoe je alles zo combineert. Had het er net nog over met mijn ouders dat als ik ooit een kind zou hebben ik never nooit me paarden wil opgeven, al zijn er vele die dit wel doen. Hoe doe je dat toch allemaal?

Tine: Dus voor jou mag er wel sneeuw komen om die ringen uit te testen }> :+ hihi

Ik ga zo maar even een topicje maken :9k

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:10

mijn planning is om een keer TREC te starten met dids :D

topic :j

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:16

Leuk zeg :D je weet wat ze zeggen he,, een keer geproeft dan wil je alleen maar meer :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:18

mjaaa... dat zou zomaar kunnen :D
voorlopig moet ik mezelf eerst over m'n spring-angst heen helpen :) trec heeft ook een parcoursje namelijk.. := De laatste keer dat ik sprong lag dids 3 passen later bovenop me _O-
Heb wel nogsteeds een groot vervoersprobleem, dus ik zal geen frequent wedstrijdrijdster worden hoor :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:34

L_Rivaldo schreef:
Tine: Dus voor jou mag er wel sneeuw komen om die ringen uit te testen }> :+ hihi

Heb prima kunnen testen hoor, ligt hier zeker 5 cm sneeuw. Alleen is het poedersneeuw, daar krijg je sowieso geen klonten van. Maar ze hebben in ieder geval de hele dag in de wei gestaan. Voornamelijk dus echt gestaan }:0 . Zag ze steeds in dezelfde hoek staan. Maar goed, ze zijn lekker buiten geweest. Sneeuw is gistermiddag/avond gevallen en hier geen dooi geweest, dus alles ligt er nog (behalve dan wat ik heb geschoven/weggereden :+ )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:47

@Naaltje Trec leek me ook altijd echt wel leuk! Alleen kan zo ongelovelijk de weg kwijtraken in een bos _O- Enne...ik wil je best eens naar een TREC rijden hoor, mag jij leuk een keer mee naar (m)endurance ;)

Citaat:
VHU: Vind het zo leuk om te lezen hoe enthousiast je bent over je nieuwe lieveling! Ik vind het echt knap hoor hoe je alles zo combineert. Had het er net nog over met mijn ouders dat als ik ooit een kind zou hebben ik never nooit me paarden wil opgeven, al zijn er vele die dit wel doen. Hoe doe je dat toch allemaal?

Doen er meer in dit topic toch :j
Basis staat of valt volgens mij wel met een partner die accepteert dat er paarden/pony's zijn en altijd zullen blijven :+
Vond/vind mijn blessures/gezondheidsperikelen ingewikkelder om mee om te gaan dan kind/partner moet ik zeggen }>
Enne...ik word ook wel eens heel moe van mezelf hoor...
maar kan het toch niet laten :o :=

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:55

Als jij Rizanta tegen eind zomer weer mee terug neemt naar ''breda'', dan houden ze hier een mendurance namelijk :D (groomen bij mendurance lijkt me geweldig trouwens! :) )
De trec is in rijsbergen, maar in april, dan is Rizanta alweer naar rotjeknor denk ik? :)
ze moeten gauw die wetten over mtm auto + mtm trailer = .. veranderen, en ik wil een geldboom ;) dan komt dat goed :))

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:34

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:59

Citaat:
Als jij Rizanta tegen eind zomer weer mee terug neemt naar ''breda'', dan houden ze hier een mendurance namelijk (groomen bij mendurance lijkt me geweldig trouwens! )De trec is in rijsbergen, maar in april, dan is Rizanta alweer naar rotjeknor denk ik?

Vanuit endurance ben ik gewend heel Nederland door te crossen met trailer / auto dus waar een wil is is een weg hoor :D Een dag heeft 24 uur dus we komen een heel eind ;) Misschien is Rizanta in april naar Rotjeknor maar ik weet het nog niet 100% ligt ook beetje aan het weer en hoe het bevalt bij de nieuwe stal. Vanaf mei t/m augustus staat ze denk ik wel zeker 'bij de boer'. Mendurance Etten-Leur bedoel je denk ik? Staat wel op ons lijstje (met Snuitmans).

@Rivaldo, ben je al van je wolk af ;)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 00:11

Nee :+

Wil er graag nog op blijven hangen
;)

Mijn vriend sprak mij alleen nog maar aan als winnaresje, kreeg smsje van stalgenoot en iedereen op stal vroeg wel hoe het gegaan was. Dat voelt dan wel even weer jeej :D.. Zoiets duwt mij dan even weer in de goede richting

Ik duik me bed in, morgen weer aan de bak, slaap lekker iedereen :z

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 08:08

Goedemorgen!

laura is nog aan het nazwijmelen van haar goede wedstrijdresultaten hihi

VHU, mooi dat het rijden zo lekker ging! weet je in ieder geval dat je het juiste paard hebt gekocht toch?

Sonjim, je hebt gelijk :j ieder paard of pony heeft zo zijn topkwaliteitjes.
bij de ene is dit lekker lopen ohz en bij de andere is dit om een heerlijke knuffel te zijn

ik belde gisteren avond naar mijn vader en moeder hoe het met tosca ging.
ooh zegt mijn vader, die kwam binnen alsof er niks aan de hand was.
lekkere clown is die hond ook
maar ze was wel uit zichzelf in de bench gaan liggen om te rusten.
dus ze was toch nog wel moe van de operatie.
ben benieuwd als ik haar vanmiddag weer zie.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 08:28

[quote="VanHuisUitDoen er meer in dit topic toch :j
Basis staat of valt volgens mij wel met een partner die accepteert dat er paarden/pony's zijn en altijd zullen blijven :+
Vond/vind mijn blessures/gezondheidsperikelen ingewikkelder om mee om te gaan dan kind/partner moet ik zeggen }>
Enne...ik word ook wel eens heel moe van mezelf hoor...
maar kan het toch niet laten :o :=[/quote]

Goh, dit zou ik geschreven kunnen hebben :D

@ IT: fijn dat de hond zo goed gaat.
@ Laura: hallo daarboven ;) sneeuw gelijk weg..... Ben jaloers!!!
@ Naaltje: trec lijkt mij supergaaf, maar is volgens mij altijd einden rijden. Dat lukt mij dan weer niet ;(

Bak is hier toch weer redelijk hard, dus ik ga zo eens uitzoeken wat het weer gaat doen. anders ga ik eerst kerstboodschappen doen en dan vanmiddag met de paarden aan de slag. Eigenlijk wilde ik andersom, maar ja, ze moeten ook geen blessure krijgen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 08:44

@tine; je woont ook in een hoek van het land idd, das lastig.. :(:)
@vhu; mendurance etten-leur ja, die wil ik ook graag op de planning zetten :) al wordt ie voor mij lastiger, ik moet achter stalling voor 2 nachten aan, of een trailer regelen en de kar al tevoren daarheen brengen... maar daar komt een oplossing voor :D
De trec is in rijsbergen :P ik word door een stalgenootje op sleeptouw genomen, anders durf ik sowieso niet :P

ik ga topic kijken

ohja, en goeiemorgen :)
hier geen sneeuw overigens