. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
en soms héél soms issie zelfs richting sportief 
)

en op zondag doe ik weinig.. Afgelopen zondag zwarte markt beverwijk, keer ervoor toen ik zo rot was had ik rondje gemend..
?
hihi

je weet wat ze zeggen he,, een keer geproeft dan wil je alleen maar meer

trec heeft ook een parcoursje namelijk..
De laatste keer dat ik sprong lag dids 3 passen later bovenop me 
L_Rivaldo schreef:Tine: Dus voor jou mag er wel sneeuw komen om die ringen uit te testen![]()
hihi
. Zag ze steeds in dezelfde hoek staan. Maar goed, ze zijn lekker buiten geweest. Sneeuw is gistermiddag/avond gevallen en hier geen dooi geweest, dus alles ligt er nog (behalve dan wat ik heb geschoven/weggereden
)
Enne...ik wil je best eens naar een TREC rijden hoor, mag jij leuk een keer mee naar (m)endurance
Citaat:VHU: Vind het zo leuk om te lezen hoe enthousiast je bent over je nieuwe lieveling! Ik vind het echt knap hoor hoe je alles zo combineert. Had het er net nog over met mijn ouders dat als ik ooit een kind zou hebben ik never nooit me paarden wil opgeven, al zijn er vele die dit wel doen. Hoe doe je dat toch allemaal?
(groomen bij mendurance lijkt me geweldig trouwens!
)
dan komt dat goed

Citaat:Als jij Rizanta tegen eind zomer weer mee terug neemt naar ''breda'', dan houden ze hier een mendurance namelijk (groomen bij mendurance lijkt me geweldig trouwens! )De trec is in rijsbergen, maar in april, dan is Rizanta alweer naar rotjeknor denk ik?
Een dag heeft 24 uur dus we komen een heel eind
Misschien is Rizanta in april naar Rotjeknor maar ik weet het nog niet 100% ligt ook beetje aan het weer en hoe het bevalt bij de nieuwe stal. Vanaf mei t/m augustus staat ze denk ik wel zeker 'bij de boer'. Mendurance Etten-Leur bedoel je denk ik? Staat wel op ons lijstje (met Snuitmans).

.. Zoiets duwt mij dan even weer in de goede richting
ieder paard of pony heeft zo zijn topkwaliteitjes.
[/quote]
sneeuw gelijk weg..... Ben jaloers!!!

al wordt ie voor mij lastiger, ik moet achter stalling voor 2 nachten aan, of een trailer regelen en de kar al tevoren daarheen brengen... maar daar komt een oplossing voor 
ik word door een stalgenootje op sleeptouw genomen, anders durf ik sowieso niet