. Hopelijk is het vruchtje er ook nog. @Biancao: hartstikke mooi, weer. Lijkt me zo heerlijk om te doen; toch maar eens kijken voor een creatieve cursus; hahaha, je inspireert me en de verhalen van vhu, natuurlijk.
Mooie dag voor jullie allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Baudyh! Idd hopen dat het er nog zit bij de merrie maar dat is van later zorg en het is nog vroeg in het jaar
waardeloos in het ziekenhuis kan ik ook echt niet slapen maar ja je zult op een gegeven moment wel 'moeten'...
vind die op de muur/planken ook zo leuk!
gedoe met financiering met eigen bank (niet het bedrag maar hoe ze het doen) ben er helemaal klaar mee, we vragen nu maar onafhankelijk advies. Als ze van hun klanten afwillen dan gebeurt dat maar
, hopelijk heeft de merrie er geen schade van ondervonden...
.wij moeten binnenkort ook de rente verlengen....ben benieuwd......
lekker stront rapen in de zon. Dan is het leven toch maar mooi!
, gekke pownie...dol op aandacht...

mooi uitgedrukt van je
toch denk ik omdat je weet hoe een paard met meer africhting aan moet voelen je een groot voordeel hebt. Net als wanneer je onder het zadel meerdere paarden op niveau hebt gereden, dan weet je hoe het voelt en wat goed is, hoe je ernaartoe rijdt en dan gaat het veel sneller dan wanneer je dat nog nooit hebt ervaren.
Maar goed, ik word mooi even met de neus op de feiten gedrukt.
Heb op fb een filmpje gezet. Ik geniet nog helemaal na. Heerlijk