[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 08:57

ik zag al 't een en ander op FB voorbij komen, gefeliciteerd allemaal!

fijn dat snuit wat opknapt!
geef je magnesium en vit E bij, en voer met zo min mogelijks suikers?

Poeltje

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:35

Wat een goede resultaten weer dames!! Gefeliciteerd! *\%/* *\%/* *\%/*

Hier voor de verandering een tweede plek :))

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:24

Ben ik ook even dan. Na dik 3 uur weer naar huis rijden waren we behoorlijk gaar dus eerst lekker geslapen.

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten! Nog een berg bokkers gezien of gesproken. Was een gezellige dag gisteren. Ik ben 2x reserve kampioen geworden met robijn in de Z dressuur had helaas geen 60%
en met ferro in de Z-ZZ vaardigheid waar ik net voor dennis ben geeindigd.

Ik voer ferro equilin bij naar aanleiding van zijn lichte spierbevangenheid. Heb nu een hele andere
pony.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:26

Goedemorgen!

The day after.....Moet écht even opstarten vandaag na zo'n lange intensieve dag van gisteren. Dat lange reizen met de trailer vind ik écht zo vermoeiend....

Helaas zijn de appelflappen-bokt-meeting foto's niet zo heel goed gelukt met de Ipad (ik had gewoon een foto met mijn telefoon moeten laten maken) maar goed bij deze toch een indruk van onze meeting ;)
Ciska, was er ook en heeft de laatste appelflap opgegeten echter kwam zij net na het fotomomentje aan ;)

Afbeelding

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:26

Maisie, Je had wel een top camping plek naast de vaardigheidsring. Ereplek. _/-\o_ kijken

Haha ollie toch een gave foto van ons heerlijke appelflappen moment. :Y)

}:0 }:0 }:0

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:35

Lachen die foto Ollie!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:46

leuke groepsfoto !!! Ja wij zaten echt op de 1e rang alleen jammer dat we niet echt konden meeten.
Nog wel aangesproken op het losrijterrein en er waren nog een paar combinaties die ik herkende.

@ ollie pony's waren bij ons ook blij dat ze weer thuis waren na zo'n lange reis. Ze hebben zich
wel voorbeeldig gedragen in de partytent stal. Brutus zag er weer super uit net jammer van die
ballen in de vaardigheid en voor janouk ook net die bal op de laatste poort.

_MarjolaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:13

@Janouk bedankt! :D En bedankt voor de tip. We gaan volgende week op wedstrijd helemaal zonder stiften proberen (vanaf het begin). Nu had ik ze na de 2e proef er wel uitgehaald, maar het bleef twijfelachtig op het gras. Dus toch maar niet gestart. Maandag gelijk even een masseur bellen (happy athlete), kijken of dat ook een positief effect kan hebben.

Leuke foto's van de meeting! Ik ken de meesten van jullie nog niet van gezicht dus sorry als ik je zomaar voorbij ben gelopen O:) Heb wel Janouk en Ollie vaardigheid zien rijden. Inderdaad jammer van die ballen.

Trouwens wie is er nog meer enorm verbrand gister? Ik ben letterlijk zo rood als een tomaat geworden onder mijn cap (heb rood haar + lichte huid = supergevoelig voor de zon). Auw! Had niet verwacht dat het zo mooi weer zou zijn gister en had mij dus niet ingesmeerd... |o

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:23

Ik ook hoor. Lekker kleurtje gekregen ahum.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:28

Iedereen gefeliciteerd. Ziet er gezellig uit op de foto. Was inderdaad super weer gisteren. Heb ook genoten in ermelo.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:34

Wat een mooie behaalde resultaten weer. Janouk wat jammer van die ene (rot)bal.
Hopenlijk kanpt snuit snel op.
Dank voor alle felicitaties; ik heb een hele fijne dag gehad, met zon, lieve visite en leuke cadeautjes.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:09

@ marjola bij jou zat ik te twijfelen of je het nou was maar heb je wel je vaardigheid zien rijden.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:10

leuke foto's ollie,het was ook super gezellig,en dan is de omroeper van de vaardigheid wel erg handig om alle 'bokkers' te spotten.....
hier inderdaad ook teveel zon gehad door de wind die stond niet in de gaten gehad(dacht eerst dat ik koorts had) >;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:38

Goedemiddag. Hier helemaal stuk, dus even weinig reactie vanaf deze kant. Wilde alleen heel graag weten hoe het met Snuit is. Denk aldoor aan hem.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:39

gefeliciteerd allemaal !!
wat een mooie resultaten, superknap gereden allemaal..petje af hoor..
Vhu, met ollie bezig met ander hoofdstel en bit..en meer achter de broek aanzitten dus..spannend !!

Hier een dagje naar kennis geweest, 2 puppy-zusjes van onze reu gezien, supergaaf zo'n 14 weken jong, was erg gezellig, zoontje lekker op springkussen gesprongen e.d...nu fijn weer thuis lekker naar de hondjes.. :j

ik hoop dat jullie ook een fijne dag gehad hebben, morgen alles weer in normale ritme..manlief werken, zoontje naar school....en ik moet nog naar een uitzendburo.

oh ja...die koel vries combi..is nog steeds niet aangekomen...heb een boze brief gestuurd. :=

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:53

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 18:11

Hmmm, nog niets over Snuit...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:15

Op fb stond dat het nog hetzelfde was met snuit

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:54

Dacht ik ook te hebben gelezen (geen verandering).

Super leuke foto's {:} hadden jullie ook nog paarden / fokproducten bij de Tuigpaardendag in Ermelo Baudyh?

Hier ellendig begin van de dag met hoofdpijn en :r %) :O }:) waarschijnlijk tgv BBQ van gisteren >;)
In de loop van de middag weer opgekrabbeld en mezelf richting een wagen gereden om te bekijken (had hoop op goede 2e hands die ik zou willen al opgegeven en was dus richting op-maat-tweewieler aan het denken... ... kleur had ik liefst anders gehad (blauw=OK, lijkt zwart maar is dus donkerblauw, wielen zijn rood, vind ik wat minder :o ) maar voor de rest echt wat ik allemaal graag wilde (losse bomen, stoel naar het midden, 23 / 21 inch, rugleuningen die eraf kunnen en lekker compacte wagen), is een Glinkowski van jaar of 6, 7, cob model, zag er *D uit. Ga hem dus dinsdag of vrijdag ophalen :D

Kunnen we weer echt verder zeg maar (en dan maar hopen dat we eindelijk, eindelijk ook echt verder zullen gaan :P )

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 18-08-13 21:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:58

gefeliciteerd aan alle wedstrijdrijders die gezellig gemeet hebben met appelflappen
een :(:) voor snuit.

biancacoo lekker bezig met de hondjes. En moordneigingen richting koelvriesinbouw-bedrijf.

vhu een wagen gevonden

Ik ben druk, met werk.. Verder ben ik ontzettend gammel aan het worden, gisteren in de Efteling geweest en kan nu heel moeilijk lopen. Zie op tegen werk morgen..
Dids heeft 't goed, al moet hij de komende weken maar wat meer aan de arbeid, want over 2 weken hebben we wedstrijd, en daar moeten we wel wat voor voorbereiden natuurlijk :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:02

:(:) Aks....
en ook :(:) voor Biancocoo werkelijk, wat een bedrijf zeg _-:( _-:( _-:(

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:42

Leuke groepsfoto, jullie hebben prima naar mij geluisterd :D :') _/-\o_ ! Wie is nou wie van links naar rechts? Ik herken eigenlijk alleen Maisie en Janouk :o .
Geinig, ben heel benieuwd wie ik op de Hippiade ga meeten :P .

Stalgenootje had overigens een mail gehad van het bestuur District Zuid dat ze dinsdagavond een extra dressuur en vaardigheidstraining voor de Hippiade mag komen volgen in Heesch, gegeven door J en W vd Broek en / of F. vd Doelen (waar ik zo graag een keer dressuurles van wil). Helaas maar heel kort, 2 x een kwartiertje, en om daar nu op een dinsdag 2 uur heen en 2 uur terug voor te gaan rijden..... -O- . Doen we toch maar niet.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:53

Haha, ik herken alleen Ollie en Janouk. Janouk is vrij makkelijk natuurlijk :D Ollie staat in het midden. witte bloes, appelflap in de lucht en zwarte Brutus rechts van haar.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:55

@ gem ik sta er niet op hoor hihi.

HT staat er op ollie janouk en de rest weet ik ook niet.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:00

Ik dacht al, zie geen ponys (enorme fotomodellen) van Maisie, maar ja, kan me natuurlijk vergissen.