Nu snel nog rivaldo doen en dan vroeg slapen, morgen weer half 6 op
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
..
.. Dus mag hij nu even energie sparen.. ook omdat ik zo kapot ben.. voel me nu wel schuldig
) en kan nu met de regen niet zonder iets staan. Dan wordt hij nat op de huid. Quincy staat uiteraard zonder deken, maar die heeft nog een flinke wintervacht.
) een bergmann/minipaardje is.
VanHuisUit schreef:Amerigo krijgt wel weer haar hoor
) dan gaat direct de deken eraf. Ik hou helemaal niet van dat deken gebeuren, maar ja, met wedstrijd rijden moet ik wel. Anders zitten ze veel te dik in het haar, kunnen ze hun warmte tijdens het werk (zeker in binnenbak) niet meer kwijt, worden na afloop na uren nog niet droog enz....

we zijn geslaagd voor het koetsiersbewijs! In theorie een foutje en met mennen ging het erg lekker. Op staatje stond 'netjes gereden'. Moest als laatste van de hele groep, we waren met z'n 12-en en een examinator, vier verschillende aanspanningen. Dus wachten, wachten, wachten. Er waren toch nog 4 mensen gezakt voor praktijk... is dan toch sneu omdat je iedereen wel vaker hebt meegemaakt.
denk dat je het in de dressuurmatige aanpak moet zoeken (maar goed, is ook maar wat ik denk vanuit onder de man hoor).