Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb je echt een beetje mensenkennis voor nodig. En lastig zo die hitte met Fred. Jammer dat de stallen geen verkoeling kunnen bieden.
was het maar zo'n feestje
het woonkamerconcept is vrij nieuw, ik werk 'vast' op een andere woongroep. Ben begeleider en dat betekent dat je alles doet wat nodig is voor een cliënt op de locatie, wat maar nodig is binnen de afspraken. Dat varieert van medische handelingen tot en met regelen werk, financien etc. Sommige dagen ben je met best ingewikkelde dingen bezig, andere dagen is het gewoon prettig door de dag komen al een hele uitdaging. Pipskadilly schreef:Baudyh, wat super weer! 4 veulentjes volgend jaar. Waren jullie voor de tuigers nou wel nog een jaar voor icellie gegaan of niet?
Pipskadilly schreef:Ik dacht al dat je dat zei idd! Hoezo verkoopt een vosje minder? Houden mensen daar niet van in de tuiger-wereld? Of een beetje vraag-aanbod?
leuk om zo met clienten bezig te kunnen zijn.

wel fijn dat Janouk weer lekker opknapt. Ik blijf duimen voor een voorspoedig herstel!
achter glas komt de tekening zo mooi tot zijn recht.
mooie manier om je handschoenen te luchten.
spetteren !!!!!!