[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:44

Goedzo Gem..hoop dat je er wat aan hebt.
Maisie..wat duurt wachten dan lang he ?!..succes..haha..
Ollie1 op een blauwe wolk..hihi.. _/-\o_

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:21

Update veulen. Nog altijd geen mest. Het duurt te lang maar we kunnen niks anders dan afwachten.
Morgen ochtend weer bellen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:22

Pfff waardeloos Baudy.....de duimen blijven hier draaien.....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:49

He verdorie wat een zorg ... arm dier

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 23:25

He verd.... ik had zo gehoopt op wat positief nieuws van het veulen. -O- We blijven duimen. Heel veel sterkte!
Bianca fijn dat het bij jou toch mee lijkt te vallen.

Springles ging helaas wat minder goed. Zoonlief eraf gevallen na paar weigeringen. Hij vond de hindernis eng en vergeet dan te rijden, tja, pony doet het niet uit zichzelf. Daarna was hele vertrouwen natuurlijk weg, maar juf heeft het super begeleid. Klinkt heel raar, maar toch ben ik wel soort van blij dat het nu in de les gebeurde (en niet pas over weken), want nu weet ze hoe hij reageert en hopelijk kunnen ze nu naar een oplossing toewerken. Daarna nog naar de viertalles, daar liep Sam weer heel erg fijn en hele team deed het super. Nu uitzoeken welke kleur jasjes en dergelijke. Wat komt daar toch altijd weer een hoop bij kijken. Was ik helemaal vergeten haha
UIteraard te laat thuis voor de vergadering. Gelukkig hadden er 2 de begintijd verkeerd genoteerd dus was niet de enige die te laat was ;-)

Nu natuurlijk klaarwakker... Niet fijn.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 06:42

Goedemorgen. ..
Baudyh.....Pffff wat naar....hoop dat je zometeen beter nieuws krijgt.....duimen blijven draaien...heb er vannacht nog aan gedacht...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 07:46

Goedemorgen
Baudy al iets gehoord?????
Heb je een beetje kunnen slapen?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:37

Net gebeld. Niks veranderd. Geen poep. Nog steeds licht koliekerig. Niet echt heel ziek, geen koorts. Tja lastig. Ze gaan zo weer een echo maken. Bellen daarna terug. Het woord opereren is nu gevallen dat word moeilijk. Het is zo duur.
Heel lastig.

Mijn schoonzus is gisteren avond met een herseninfarct naar het ziekenhuis gegaan. Heb geen contact met haar maar dat gun je niemand.

Ging gisteren een bodyprotector kopen maar de werd hem niet. Te dikke buik. Als ik dan ga zitten verdwijnt mijn nek in de protector.

Kortom het zit niet mee.

Zo met db naar de oestheopaat. Hopelijk is dat positiever.
Ff baal moment hier.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:39

Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:02

Pffff Baudy , het zit jullie weer niet mee... Heel veel sterkte....en ook van hieruit een dikke virtuele knuffel!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:04

Bah Baudyh,.... :(:) :(:)
naar van je schoonzus.....dat gun je idd niemand...

bodyprotectors...volgens mij is dat erg moeilijk qua passen....

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:27

Sterkte baudyh. Wat betreft de bodyprotector, voor mij wordt er 1 gemaakt bij sir lancelot maat l qua lengte en xl qua omvang. Misschien is zoiets voor jou ook mogelijo?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:44

Kwam hier ook even langs om te kijken hoe het met het veulen is ... hoop dat de echo wat positief uitsluitsel geeft wat een ellende ... duurt als je reëel bent te lang allemaal -O-

Nou bodyprotectors zijn ook lastig in goede maat te krijgen als je geen omvang hebt hoor :+ ik heb ook een ander bovenlijf dan standaard (erg brede schouders en rest dun) en bij mij is het gewoon allemaal te smal boven of te breed onder. Zou op maat moeten worden gemaakt als het echt passend wil zitten en dat moet natuurlijk wel want anders heeft het geen zin. Of ik heb de smalle maat en dan boven maximaal op lengte van hoe je het kunt verstellen maar dan zit het ook niet lekker. Of omgekeerd zit het goed bij de schouders maar heb ik mega ruimte bij mijn buik/rug. Heb een keer proefgereden met die blow-updingen (mag je niet gebruiken bij mennen) weet even niet meer de naam maar dan krijg ik last van mijn schouders omdat dat luchtelement nogal zwaar is en dat dat niet in het midden zit van het vest.
Vergelijk het maar met colbertjes/jasjes die zitten bij mij ook nooit goed (altijd laten vermaken of zelf maken of accepteren dat het slecht zit, dus dan maar vestjes dat zit wel goed).

Wat een opluchting Biancacoo van Dakota :j

Band van auto moet besteld worden is speciale afmeting dus die is nog niet vervangen. En mijn telefoon is ook nog niet gemaakt (had paar keer laten vallen glas stuk enz). Gelukkig was stalgenootje gisteren zo lief dat ze de pony's heeft verzorgd. Toch weer voordeel als je daarop terug kunt vallen.

Voel me gelukkig wel beter dan gisteren maar nog steeds niet optimaal. Weet nog niet wat ik zondag ga doen, dan heb ik een wedstrijd. Zou 47 km gaan doen maar of ik dat trek nu, incl heen en terugreis (is in Someren, 2 uur reistijd) ... dus neig naar omzetten naar andere afstand. Maar dat vind ik dan ook weer zo jammer... aan de andere kant moet ik niet zeuren want hoe dan ook had ik nooit gedacht dat ik uberhaupt in dergelijke dilemma's terecht zou komen en was ik vorig jaar al hartstikke blij dat ik een korte klasse 1 kon uitrijden :)

Verder hier druk met papierwinkel rondom koop/verkoop huis :list: en 't klusgebeuren uiteraard. Zie het langzamerhand wel opknappen dat is wel fijn (eerst werd het alleen maar meer zooi dat is zo niet motiverend). Zoonlief is volgende week vrij met de meivakantie, dan mag hij ook aan de klus. Leek hem wel leuk (hoop dat hij er zo over blijft denken :+ ). Maak van alles zo dat hij lekker met de roller aan de gang kan, kan weinig mee mis gaan.

Iedereen sterkte met alles, speciaal voor 't veulentje (is het bruine merrietje begrijp ik dat goed?)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 14:06

baudyh heel veel sterkte met het veulentje(lees het nu pas,gisteren niet online geweest)
supermanhero.....pas maar op dat je niet gaat vliegen met hem := nu nog zo'n outfit voor jou(catwoman?) _O-
bodyprotectorstress....ik heb een Harrys horse en laat bij de oefenmarathon hem thuis liggen..(was gelukkig nog vrijstelling) maar snap je moeilijke maat, mijn buik moet ook vrij liggen,anders ren ik steeds naar de wc met die rotte darmen van me,mag echt geen druk op komen :x
vhu beterschap,niet je moeder aangestoken?
Tine had een stoute pony,tja inderdaad beter in de les dan op wedstrijd.
ips: al uit gestudeerd? of al bijna klaar?
maisie aan het wachten op de smid,altijd lastig zo vlak voor een wedstrijd. -:(-
gem aan de klus en geen tijd om 'pakjes'open te maken
en verder vergeten sorry....
wie zegt dat paardensport geen sport is......vanmorgen de trailer volgestouwd met lading hooibaaltjes en op stal eruit gehaald en opgestapeld....zweet op me rug.... O:)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 14:36

Ik lees echt mee hoor. Maar mijn hoofd is drama.
We hebben besloten om niet te opereren. Echt te duur en de vooruitzichten te wazig. De procedure word wel gewoon voortgezet en hoop op een wonder. En ja het duurt inderdaad veelste lang.
Was het veulen heel ziek dan is het makkelijker om de behandeling te stoppen. Maar ze is iets sloom meer zie je er niet aan. Geen koorts. Dat maakt het lastig.

De behandeling bij de oestheopaat van db daar ben ik veel positiever over. Hoop dat we nu eindelijk iets aan de stap probleem kunnen doen.
Ze zag duidelijk dat hij LA veel meer stuwt dan RA en daardoor zet hij zich scheef vast.
Over 6-8 weken weer. Tot die tijd. Een week lang laag longeren en een week lang laag rijden.
Ben echt benieuwd.

Nu een poging doen om te werken

Ja VHU het bruine merrietje. Niet de mooist( dat vind ik het vos poppetje) maar wel de beste.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 14:44

@Baudyh: wat een ellende allemaal :(:) :(:) ; heel veel sterkte. Ik blijf duimen :j :(:) .

*enkele dagen geleden gereageerd en bij plaatsen *post weg* -:(- *

VHU druk aan de klus, Gem eveneens, zoon van Tine gecoacht tijdens de springles; dat hadden we hier gisteren; eerste les van dochter met Romeo +:)+ . Wat moeilijk met jouw topper, Biancao.
Tjee, wat gaat die Hero goed; kan me helemaal voorstellen dat Ollie1 er waanzinnig veel plezier van heeft; weer heerlijk onder het zadel <3 . *is een beetje wat is blijven hangen :o *

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 14:48

Sorry Baudyh ik had over het gebeuren met je schoonzus heengelezen ... wat een rotberichten allemaal -O-
Begrijp het goed van het veulen ... idd hopen op een wonder ...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 20:41

Baudy hoe gaat het nu? Met schoonzus en veulen?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:08

Met schoonzus gaat het nog niet goed. Wel stabiel maar geen verbetering. Ligt op medium Care. Kan niet praten,slaapt veel

Het veulen gaat echt beter. Heeft gemest en de paraffine komt door. Te vroeg om te juichen maar wel blij.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 05:27

Fijn dat het veulen beter gaat. Ook sterkte met je schoonzus. Heftig zeg!

Ik kan niet slapen. Vannacht in het ziekenhuis opgenomen en lig met snurkende mensen op een kamer.
Dat in combi met krampen.. Is de hele nacht wakker liggen. Maar ja

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 07:42

Baudyh.....al weer nieuws van het veulen...?
Magicm. Sterkte in het zh.....niet leuk...
Ava gepost..en floep weg..balen...

Hier geen nieuws alles zijn gangetje. ..en schilderijtjes maken...
Fijne dag allemaal.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 08:03

@Baudyh: wat een spanning: hopelijk snel verbetering :(:) :(:)

@MagisMist: sterkte! Hoe lang moet je nog volhouden?

@Biancao: schilderijtjes; leuk: laat je gauw weer eens wat zien?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 08:17

Baudy: al wat nieuws?
MM: heel veel sterkte. Ik sliep in ziekenhuis ook heel slecht. Al die geluiden, het licht.... pff. Hopelijk hoef je niet lang te blijven.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 09:42

hier wat fototjes van de schilderijtjes op A-4 formaat...van de laatste weken.
van alles wat..
uitrustende husky..
Afbeelding
2x nacht plaatjes van team's.
Afbeelding

Afbeelding

en 2 alaska sfeerplaatjes..
Afbeelding

Afbeelding

Een woolie husky..
Afbeelding

Deze laatste 2 zitten op de muren van de keuken..ze zijn klein..zo'n 10 tot 15 cm groot totaal.
Afbeelding

Afbeelding

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 09:45

Ja zeker nieuws. Ik ga moeder en veulen zo halen. De verbetering zet door en ze mag thuis aan sterken. Krijgt medicijnen mee. De moeder is zo een sensibele merrie die moet echt naar huis.
Zal wel mager zijn. Hopelijk nog drachtig. Ze was net drachtig gescand. Nou we zien wel

Toch wel opgelucht hoor. Wil liever zelf voor ze zorgen. Zal wel een hartverzakking van de rekening krijgen. Maar dat overleven we ook wel weer.

Blijblijblijblijblij