Maisie..wat duurt wachten dan lang he ?!..succes..haha..
Ollie1 op een blauwe wolk..hihi..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
We blijven duimen. Heel veel sterkte!
ik heb ook een ander bovenlijf dan standaard (erg brede schouders en rest dun) en bij mij is het gewoon allemaal te smal boven of te breed onder. Zou op maat moeten worden gemaakt als het echt passend wil zitten en dat moet natuurlijk wel want anders heeft het geen zin. Of ik heb de smalle maat en dan boven maximaal op lengte van hoe je het kunt verstellen maar dan zit het ook niet lekker. Of omgekeerd zit het goed bij de schouders maar heb ik mega ruimte bij mijn buik/rug. Heb een keer proefgereden met die blow-updingen (mag je niet gebruiken bij mennen) weet even niet meer de naam maar dan krijg ik last van mijn schouders omdat dat luchtelement nogal zwaar is en dat dat niet in het midden zit van het vest.
en 't klusgebeuren uiteraard. Zie het langzamerhand wel opknappen dat is wel fijn (eerst werd het alleen maar meer zooi dat is zo niet motiverend). Zoonlief is volgende week vrij met de meivakantie, dan mag hij ook aan de klus. Leek hem wel leuk (hoop dat hij er zo over blijft denken
). Maak van alles zo dat hij lekker met de roller aan de gang kan, kan weinig mee mis gaan.
nu nog zo'n outfit voor jou(catwoman?)
; heel veel sterkte. Ik blijf duimen
.
*
. *is een beetje wat is blijven hangen
*