Aller eerste keer voor de wagen, lamoen zat verkeerd om.. enige foto's die ik heb...
tine10
Geplaatst: 05-09-12 10:26
Hier helaas geen zon, wel veel wolken. Is wel heel ander weer dan gisteren zeg. Heb besloten Rembrand maar vrij te geven, tot hij nieuwe schoenen heeft. Denk dat het voor hem niet heel fijn is om met die rammels te moeten werken. Ze zitten echt flink los.
Wel erg jammer voor mijn training, maar goed, is niet anders. Dus ga zo maar verder met huis opruimen, is het toch ergens goed voor.
happytime
Geplaatst: 05-09-12 10:29
ik was 100,- kwijt,ook bij mijn vorige zoiets, toen waren er van 2 lamoenen 1 gemaakt! het is even een investering, maar wel waard! allemaal een fijne zonnige dag, ik ga dagje Avifauna....papegaaien enz kijken
@psm, deze burries zien er zo fijntjes uit, zal vast erg meevallen, maar voor mn gevoel zouden ze zo buigen bij flinke kracht. dan kun je inderdaad beter een ander lamoen opsnorren, die wat steviger is...
burries=lamoen (ongeveer dan, zijn wel meer benamingen voor)
Biancacoo
Geplaatst: 05-09-12 10:42
PSM, ik vind het lamoen er ook niet verkeerd uitzien, ik zou alleen de lichtogen zeker omhoog doen , en dan kijken hoe het dan zit. ze lijken wat laag te zitten..krijgt hij daar geen schuurplekken van ? zit precies bij zijn schouders..?? wel een mooi paard heb je !! pionnetjes rijden is supergaaf en heel verslavend ! en ieder lamoen buigt bij flinke kracht...dat is ook de bedoeling om letsel te voorkomen...het moet wel kapot kunnen..haha.. Tine is idd niet fijn rammelende hoefijzers, leuke foto trouwens die je gepost had.