[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 22:12

@Sonjim: wat leuk <3 {:) , heerlijk pak sneeuw ook. Was de les toch nog door gegaan, ondanks de bodem?

cp112

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 22:14

Ik wil sneeuw!! :P

Afbeelding

Afbeelding

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 22:26

Dennis leuke foto's
sonjim leuke gemaakt {:)
cp112 leuke fotos
als ik zo al die shetten zie ben ik aan het denken wat ik met olaf zou gaan doen :D
van mij mag er vrijdag middag/avond wel sneeuw komen :P

VanHuisUit schreef:
Askazita hoe is het met jouw mooie Asmiro?
dankje :D
het gaat heel goed, ohz loopt hij nu een stuk netter en het mennen gaat ook goed.
we hebben nu een paar weekjes niet gement maar ik denk zaterdag weer even, zal binnenkort weer een keer een foto/filmpje maken en hier plaatsen en verder heeft hij een dik pak haar wat er nog af moet ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 23:29

zo weer thuis en even vluchtig alles bij gelezen...

leuke kerstfoto van sonjim en nog andere leuke foto's!

opstandige poown van dennis...

rit met drukke snuit bij vhu...

en verder weet ik het zo even snel niet meer... Y;(

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 07:38

Goedemorgen.... alweer een uur beneden. Daan was alweer wakker. Wel doorgeslapen gelukkig. Maar hij heeft gisteren minder gegeten dus hij had honger.

Straks nog even opruimen in huis, Daan naar de creche brengen, naar stal en vanmiddag werken

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 08:09

goeiemorgen!

iedereen werkze maar weer vandaag!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 08:21

dat was vroeg idd tallechie

goeiemorgen

vandaag heel de dag excursie, georganiseerd door leerlingen.. Naja.. Hoop dat het weer wat wil meevallen maar vrees ervoor

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 08:44

Goedemorgen,

Slechte nacht achter de rug hier. :O

Iedereen veel plezier met werk, excursie, verzorgen paarden of wat dan ook.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 08:57

goedemorgen..
nog steeds niet helemaal fit hier....oog zat dichtgeplakt vanmorgen, hihi.....is nu weer aardig beter.
ga straks klaaroveren en dan naar huis...uitzieken, misschien morgen weer werken.
mooie kerstkaartwens gezien, super, leuke paardjes zo in de sneeuw.
Tallechie vroeg op, en Tine slechte nacht.
Naaltje heeft een zachtaardige verzorgster,...maar het is ook lastig om het paard van iemand anders aan te pakken...vooral als de eigenaar erbij is. ~~}>

nou...moet weer verder..
Groetjes, fijne dag vandaag..

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 08:58

Willen jullie ff je mond houden over sneeuw?!?!
Daar heb ik écht geen tijd voor hoor! Mijn paardjes staan 10 minuten bij mijn huis vandaan, vorig jaar met de sneeuw deed ik er dik een uur over! Niet grappig!

Naaltje op excursie
Gave foto van Dennis en vliegende Benno gezien
Verder mooie kerstfoto's en andere leuke foto's tegengekomen.
Tine een slechte nacht gehad :(:)
Van lanouska ook nog een gaaf filmpje gezien!
Snuitje wil niet achter lopen... Heeft Sun ook altijd moeite mee als we met ritten meerijden. Ik probeer wel altijd zo ver mogelijk voorin te rijden, maar dat helpt niet echt hoor. Opvallend, met het tandem, is dat gedram een heel stuk minder :D

en verder, heb alles meegelezen, maar mn geheugen is als een grove zeef... blijft niks in hangen.
Fijne feestdagen allemaal!

Groetjes, lacuna

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 09:07

Sneeuw... ik wil het ook niet, maar er schijnt hier vanavond een aardige hoeveelheid te gaan vallen. :( {:)-:( .
Rembrand heeft nog geen rubbers tussen de ijzers (smid komt donderdag of vrijdag, R heeft los ijzer), dus als er echt sneeuw komt en het blijft, dan kan Rembrand niet meer naar buiten.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 09:19

Neeee!!! Geen sneeuw!!!

Goedemorgen allemaal.
Tallechie al lekker vroeg op.
Naaltje op excursie
Biancacoo nog even uitzieken.
Tine slechte nacht en nog niet sneeuwklaar.
Lacuna heeft géén zin in sneeuw, groot gelijk :)

Er ligt een hele lieve blonde labrador naast me op de bank en ze ligt me een partij te snurken!!! Heeft net de hele nacht geslapen en ligt nu alweer te maffen...

Ik ga even schoonmaken en strijken, bah.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 09:30

En ook goedemorgen!
Er ligt hier wel een soort van hagel/sneeuw op de auto's en hier en daar op straat, lekker verradelijk {:)
Ik sukkel zo in de file naar school, vandaag geen paardjes. Bente wordt gemend, Snuit mag zichzelf vermaken :7
Beetje sneeuw vind ik niet erg, 't spul staat niet op ijzers. Maar volgens mij is het vandaag en morgen beetje rond het vriespunt en daarna gaan de temperaturen gewoon weer richting 6 a 10 graden of zoiets.
Eigenlijk zou ik heel graag lekker vorst hebben in de Kerstvakantie, schaatsen op het meer, heerlijk :x

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 09:50

Het is hier voor kantoor een ijsbaan, kon er niet eens normaal over heen lopen. Was goed dat ik gewaarschuwd was. Zelfs stapvoets was eigenlijk te snel en gleed ik een aardig eind door.
De rest van de weg was wel goed te doen.

Ik wil wel een paar daagjes sneeuw, wil wel kunnen sleeen met m'n pony's.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:08

Manlief kon vanochtend de auto niet inkomen, die zat dichtgevroren.
Heeft die auto heel snel last van.

Net op het RTL nieuws zeiden ze dat het eind van de week 11 graden gaat worden.
Dus niet op het meer schaatsen VHU.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:28

@CP: lekker op pad geweest *\o/*

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:46

Helaas niet kunnen rijden. Vrouw die de stallen doet moest weg voor begrafenis. Voor volgende week wel afgesproken.

Vorige week monteur geweest voor droger, is die al eer stuk...

Hier ook glad, dacht eerst dat het aan mijn auto lag, maar ik liep net rondje met de hond en ging bijna onderuit. Wacht dus met de garage bellen, zal wel aan mij hebben gelegen.

Huis onder tussen opgeruimd. Nu de was er nog door draaien, wc schoonmaken, studie en om 13 uur werken.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:50

ik wil ook wel één keer een pak sneeuw. Wil proberen te snowboarden achter eef {:) Maar dan heb ik toch wel en cm of 20 nodig! En anders inderdaad weer lekker sleeën... Maar drie dagen goed sneeuwen en dan niet meer.. dan moet het gewoon blijven liggen en de straten enzo lekker schoon blijven. Niet elke keer die prut ervan.. bleh :+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:46

Hoi iedereen,

Ik heb helaas alleen maar erg verdrietig nieuws.
Allereerst was ik zaterdag een tijdje uit bed geweest en dat heb ik zeer zwaar moeten bezuren (ik moest mobiliseren) 's avonds zelfs de hap gebeld en mijn partner 's avonds laat nog extra pijnstillers laten halen. Nu gaat het wel weer maar ik blijf nu braaf in/op bed voorlopig.

Verder, veel erger, heb ik verleden week toen ik 's avonds uit het ziekenhuis kwam te horen gekregen dat onze kat Mazzel aan FIP lijdt, de natte vorm. Er is helaas geen test om het met 100% zekerheid vast te stellen maar hij heeft heel veel van de mogelijke symptomen inclusief het draadtrekkende vocht in zijn buikholte. We hebben het even aangekeken maar hij wil nu al voor de 3e dag niets meer eten en vanmiddag komt onze dierenarts hier thuis om hem in te laten slapen.
Ik wil schoppen, slaan en janken maar ik moet me proberen rustig te houden, anders krijg ik vreselijke pijnen.
Hij is 9 jaar en 3 maanden en we hebben hem dan precies 9 jaar gehad.

Ik weet dat dit het beste is wat we voor hem kunnen doen maar god, wat doet dat pijn.
Wie had gedacht dat hij Gompie zou gaan overleven.....

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:53

ingrid meid toch....

dat is hele slecht nieuws zeg...

enorm veel sterkte....
ik zal aan je denken vandaag..

:(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:10

Ingrid.... :(:) oh, wat een vreselijk nieuws....maar meid, doe rustig aan !!
Wat fijn dat de DA bij je thuis wil komen, zo heb je rustig de tijd om afscheid te nemen van Mazzel.
Heel veel Sterkte... :(:) :(:) :(:) :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:33

@Ingrid: oh, wat verschrikkelijk, ben je zo bezig met zorgenkindje Gompie, tjee, dat verwacht je toch niet... ;( ;( , heel veel sterkte :(:) :(:) :(:) :(:)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:40

Jeetje Ingrid wat een heftige dingen allemaal. Doe maar lekker rustig aan, beter nu langer herstellen dan het later te moeten bekopen. Heel veel sterkte.

Ik heb trouwens (hopelijk tijdelijk) een zwembad in de bijkeuken. Monteur kan ik vanmiddag pas bellen.

* duikt weer in de studieboeken *

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 13:29

Tallechie: een zwembad in de keuken. Is inderdaad te hopen dat dat tijdelijk is. Alhoewel, wel lekker overdekt :D
Ingrid: wat een ellende! Nu even heel goed naar je lichaam luisteren en niets doen. Wat triest van Mazzel. Maak je je zo'n zorgen om Gompy, krijg je dit er nog even bij zeg. Heel veel sterkte vanmiddag. Wel fijn dat de arts thuis kan komen.

Vorst is prima, als het tenminste eerst droogt in de bak en de wei. Sneeuw voor 1 of 2 dagen accepteer ik ook nog, maar meer ellende wil ik niet. Ben op zich voorbereid. Heb 30 zakken zout en een sneeuwschuif voor achter de tractor, maar liever gebruik ik dat allemaal niet.

Vanmorgen eerst de bak gesleept, zodat alle ijs/sneeuw verdween. Toen eerst Amerigo gelongeerd en daarna Rembrand eindelijk weer eens voor de wagen. Maar zelfs hij had het best zwaar in de bak. Ik hoop nu dat de bak vandaag nog leuk opdroogt, zodat ik morgen wel thuis kan lessen. Scheelt heel veel werk (menwagen op trailer zien te krijgen enzo) en dan kan Thabor aansluitend ook nog even door instructrice gereden worden. maar goed, maar even afwachten wat er vanavond en vannacht echt gaat vallen.

Nou, ik ga snel naar bed, straks huis gaan opruimen ivm vele gasten die we eind van de week gaan krijgen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:37

ingrid: heel veel sterkte vandaag,het zit je echt niet mee :(:)
wat een gladheid vanmorgen,hoorde iedereen zijn autoramen krabben....heb de mauntainbike maar opgezadeld en naar stal gereden om de ponys te voeren...daarna naar de paarden om ze naar buiten te laten...niets gemerkt op de fiets van de gladheid...loop ik met een volle kruiwagen met mest......zoooooo dat was ff glad onder mijn voeten......kruiwagen diende ff als rollator..... :=
verder ga ik met tine mee: eerst al het water uit de bak, wei en dan vriezen......en als het dan echt moet gaan sneeuwen......overal behalve op de weg.....iedereen blij :j