zooo, lees over allerlei gemis van paarden ! zo zie je maar dat meerdere mensen dit leed delen ...
VHU je komt vast een paardje tegen waarmee je, je ei kwijt kunt, kan me voorstellen dat je nu tegen de muren aanrent...... ieder verwerkt verliezen op zijn of haar eigen manier, dat is juist het mooie aan mens zijn, ik hoop dat je een projectje aangeboden krijgt !!
naaltje lekker gemend, en die schauzers hihihi, die koppen, ze zijn zooo gaaf, wel soms een bord voor hun kop, mijn ouders hebben er ook eentje....
Happytime, ik vind het knap dat je weer gaat beginnen met rijden ! superleuk toch !!
vanmiddag nog even ge-airbrushed, haha lastig om er handig mee te worden. maar wel erg leuk om te doen..ik begin er wat handiger mee te worden, nog niet echt mooie dingen hoor, gewoon probeersels.....zoontje was zo moe, zat een filmpje te kijken dus had wat tijd voor mezelf, lekkerrrr.
zal ik een fototje laten zien ??? heb nu 2 lelijke dingen en 2 redelijke dingen. en heeul veel streepjes rondjes kringels en cirkels geoefend, hahaha.....valt tegen joh...
heb een deense dog geprobeerd, hahaha, de verhoudingen zijn verkeerd en er zit een kwalijke zwarte streep voor zijn oog,....maar ja eens gespoten, altijd gespoten, daar doe je niks meer aan helaas.
Zo voor een mega beginner vond ik het al ergens op beginnen te lijken, nu nog 10 jaar oefenen en dan hoop ik ooit realistisch te kunnen airbrushen...

en een leukere; cowboy met lasso en leuk achtergrondje... deze vind ik wel stoer..voor een 3e x airbrushen dan ....
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 14-06-11 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt