Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Evelinee_ schreef:ben het beide met jullie eens!
in het weiland mag genoeg liggen om te sleeën, de bak moet rijbaar blijven. En de wegen moeten schoon zijn! dan mag het van mij sneeuwen!
maar heulaas is jouw prachtige filosofische wijsheid niet echt reality

Millanka schreef:Dus de sneeuw komt er weer aan.... Grrr.... Over hoeveel weken komt de lente?
Evelinee_ schreef:af en toe moet je wel wat fantasie gebruiken om deze barre winter door te komen! haha

.
Toen ik thuis was weer sneeuw geschoven. Kan echt geen sneeuw meer zien
Daarna maar weer zout gestrooid in de bak en de traktor gestart om de sneeuw weg te rijden. Dat is gelukt, weet alleen niet of hij nu ook ontdooid blijft, maar sneeuw is in ieder geval weg. Hoop echt dat ik morgenochtend kan longeren, want anders krijgen ze weer een vrije dag. Heb geen tijd meer om nog naar vereniging op en neer te rijden, omdat smid ook nog langskomt. Dan red ik het niet meer met schooltijd. Dus jongens/meisjes, duim voor me dat de bak ontdooid blijft.
, heb wel weer genoeg lichaamsbeweging gehad voor een dag.
Hele dag vanaf 11.00 uur tot 22.00 uur gewerkt dus heb het wel gehad

hier nog geen sneeuw en tot dat ik uit Breda vertrok daar ook nog niet 

Nog exact een maand en dan mag ik weer terug 
houd je wel rekening met 't weer? Donderdag gaf ie als slechtste dag af, zuinig met rizanta en jou he! 
dat kan, dan wil ik van iedereen een zomers plaatje in mijn pb-box of op mijn e-mail (per pb te verkrijgen)