[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jouke_h

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:10

Ja echt wel!! misschien dat ik wel eerder naar huis ga... Word er niet productiever van als ik naar buiten kijk en dan zelf binnen zit...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:13

Ik wil ook naar huis! Lekker een stukkie rijden met Keet in het zonnetje :)

Ben erg benieuwd hoe het van de zomer gaat als het erg mooi weer is.
Zodra het mooier weer wordt, wordt het ook drukker op de schans (Zaanse Schans) en het barst nu al van de toeristen :+ hoe gaat dat als het hartje zomer is?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:14

ze zeiden dat het ging regenen vandaag.. hoop ut niet.
Vanmiddag wil ik wel een buitenritje maken (ohz of mennen)
Ga eerst even met mijn vader op stap naar een mogelijke plek om mijn bedrijfje op te starten :) (misschien is dit ook een plek waar mijn vader zijn nieuwe bedrijfje kan starten)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:16

Wat voor bedrijfje wil je gaan opstarten dan?

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:26

Owh dat is zo vervelend met toeristen!!! Tuurlijk geef ze groot gelijk!! Maar ze kijken dan ook voor geen meter om zich heen of er nou iets aankomt of niet. Dat hebben wij altijd met fietsers...die gaan dan net voor je neus stilstaan of weet ik veel wat omdat ze ijscoboer zien...

Ja rivaldo wat voor bedrijfje wil je gaan beginnen??

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:29

Oww nee, heb een hoop lol met de toeristen :D okee, ze lopen wel midden op het fietspad enzo, maar ze stellen erg leuke vragen enzo :) eens kijken of ik alle fotos die ze maken kan gaan lospeuteren :D moet lukken :D
Ga wel een fietsbel op mijn sulky monteren :) kan ik ze waarschuwen dat ik er aan kom :+

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:35

Dat is wel een hele goeie een bel op je wagen!!! Doe ik er ook meteen 1 aan mijn zadel is dat ook weer opgelost!! Ja wat betreft foto´s is dan wel weer leuk. Wat ik dan wel weer minder vind is dat kinderen dan zo graag je ponie willen aaien en daar zijn ze niet allemaal van gediend en dan zul je net zien dat je de verkeerde mee hebt genomen. Op het moment dat je net even de andere kant op kijkt staat er dan een kind met een vingertje in de neus van je ponie en die ponie zit dan te bedenken op welke manieren ze dat vingertje eens even eraf kan krijgen.
We hebben een aantal zandpaden, als je dan eindelijk in het bos bent, die nogal smal zijn. Als je dan lekker aan het mennen bent plakt er in 1 keer een fietser achter je aan die of de weg kwijt is of een uitdaging wilde over de boomstronken, of je hebt van die miepjes die buiten gaan rijden om alleen maar te galopperen en die niet verwachten dat er iemand misschien de bocht om kan komen. Of je moet elke keer weer in de ankers omdat wandelaars zonodig op het ruiterpad willen lopen... Maar een bel is dan ideaal!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:37

Hmmmn vind het juist een goede oefening voor Keet: geduld :)
Vertrouw haar daar ook wel mee, anders zou ik het niet doen, dan zocht ik wel een andere route :)
Als ik weer weg wil, dan zeg ik dat gewoon eerlijk en dan ga ik ook :)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:40

Dat is het jammere dat wij niet zo in het bos zitten. Eerst een heel stuk over de weg en dan heb je 1 bospad dat dan wel weer in meerdere uitkomt. Maar het eerste stuk is een beetje jammer

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:44

Ik heb helemaal geen bos in de buurt :+ ja okee, kan naar het Twiske rijden, maar dat is nog best een eindje :)
Voor de rest polderweggetjes, woonwijk en de schans :)
Maakt mij weinig uit of ik op de dijk tussen de autos moet rijden of in een bos (wat ik nog maar 1 keer gedaan heb)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:53

Hehehe dan heb ik het zo slecht nog niet ;) Vind het wel lekker als het echt warm wordt in het bos te zitten en als het regent en de bomen zijn niet meer aan het lekken dan dat het daadwerkelijk regent ga ik toch voor het bos.
Of naar de hei.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 14:24

Ik wil het jullie graag vertellen maar ivm meelezers kan het niet op het net bloot staan ;)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 14:25

dan via pb of op msn :D

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 14:25

Pb't u maar ;)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 14:29

Verstuurd :D

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 14:32

En ontvangen en gereageerd ;)

Ga zo naar huis. heb het wel weer gehad op school. Doe toch niks productiefs hier.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 14:41

Net toch maar even hele spul naar binnen gehaald. Vond het zo zielig dat Amerigo nog met deken buitenstond, nou ja, lag :Z , (te warm om te staan?). Hij had net 1 hoef in de wei staan en stortte zich al neer om te rollen. Als hij nu eens de link zou leggen he...... maar ja, dat is vast teveel gevraagd... Hoogblond hahaha.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:11

hihi dat zal inderdaad heel fijn zijn :P.. \

jouke: ook hier op school doe ik op dinsdag amper wat.. zo zonde! Wil graag nieuwe dingen leren.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:22

Ik heb hier op bokt al een oproep geplaatst, maar het is hier een gezellig clubje met ook best veel menners die ook ruiters zijn. Ons viertal is op zoek naar een 5e ruiter. Hier nog iemand aanwezig die niet al te ver weg woont en het leuk vindt om op de woensdagavonden (even weken) met ons mee te trainen? Moet wel iemand met startkaart zijn die woont in provincie Groningen. Anders mag het nl van knhs weer niet. ;( Dus de keus is dan al wel gelijk flink beperkt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:36

@Rivaldo: ik ben benieuwd naar je plannen, als je wilt pb maar ff!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:38

Heb net mijn coupons voor Westerbork ingevuld. Allereerste keer klasse M. Weet niet of ik de envelop wel durf te versturen haha.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:08

Gewoon doen Tine! Leuk!
Spannend Rivaldo, een eigen onderneming...was dat ondernemingsplan toch ergens goed voor ;)
Vandaag heerlijk ritje met Sim gedaan. Voor het eerst echt uur onderweg geweest, flink gedraafd. Hij had er echt zin in, oortjes vooruit en lekker tempo. Ook lekker doorstappen als we stukje stap deden.
Kreeg van de week officieel toestemming dat de pony's op het hele dijkje dat achter de tuinvereniging ligt mogen grazen. Is stuk van plm 4 meter breed en 500 meter lang. Dat is heel fijn want nu hoef ik er dus geen stukje land bij te huren, pony's hoeven ook niet ergens anders ingeschaard want met de dijk plus de wei is er gras zat. Omdat het maar van die kleine pony´s zijn is het niet zo´n probleem dat het niet zo breed is. Ze staan nu wel achter een flinke stroomschrikdraad...geen gedonder meer bij de lijntjes. Ze houden nu dus wel goed afstand ;)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:34

@ rivaldo gaaf iets voor jezelf beginnen maar wel zwaar denk ik zo.

Ik ben net geslaagd voor mijn E rijbewijs ben er wel super blij mee !!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 18:35

@ maisie: gefeliciteerd!!! Zo lekker om niet van anderen afhankelijk te zijn.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:44

Rivaldo ben ook wel benieuwd

Martine helaas ik woon niet in de provincie groningen.

GEfeliciteerd maisie

VHU fijn dat je het landprobleem zo ehbt kunnen oplossen
vanavond nog weer met mijn poot omhoog, nog stees veel pijn, veale heeft dus verplicht vakantie