[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:34

Gem: gefilmd in Horst met prachtig weer. En hoefsmid die afspraak maakt, maar niet doorgeeft, zo kan het dus ook :D

BI: mooie fotos
VHU: balen dat lekke band nog steeds lek is.
Bianca: spannend met Dakota. Hopelijk valt het allemaal mee. Zou anders wel erg balen zijn. Heb je Eagle eindelijk weer goed, tegen de verwachtingen in en dan nu Dakota.

Pfff, wat duurt het nog lang tot het vrijdag is :+

Nou, ik ga even bankhangen en dan op tijd naar bed. Morgen een extreme strijd tegen de klok.
Zoonlief heeft springles (direct uit school met trailer oppikken en doorrijden) en viertalles (is normaal op donderdag maar juf kon even niet, en zoon wil het niet missen). Dus moet zien dat ik in een uur van Bedum in Onstwedde kom. En daarna snel naar huis (eten doen we onderweg in de auto), op een of andere manier zoon in bed zien te krijgen terwijl ik ook nog bestuursvergadering heb. Die is dan wel bij ons thuis, dus dat scheelt dan wel weer, maar ik ga het denk ik niet helemaal op tijd redden.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:26

@Tine, wat gaaf dat het mennen zo goed gaat. Vond het filmpje van je zoon erg leuk...vooral dat commentaar.
@Gem, jij hebt mooie paardensport gezien in Horst!
@Biancacoo, wat vind ik jou toch een stoer wijffie dat je zelf zo technisch bent...topper...en lastig met Dakota.

Nou ik wil even zeggen dat Hero echt een lot uit de loterij voor mij is <3 ...zo braaf. Bij deze een filmpje van vanavond dat ik voor de 2x op Hero zit en de 1x had ik alleen maar gestapt. Zo trots voor de 4x bereden bij ons..Zelfs al uitgestapt op de weg.... *\o/*
Ben zo blij dat Ik de stap toch nog een x gewaagd heb....had de hoop al bijna opgegeven _/-\o_
http://www.magisto.com/album/video/KH4u ... sm&o=a&c=c

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:36

Ollie, Hero lijkt me ook echt een geweldige pony. Super dat het allemaal zo fijn gaat. En dat filmpje met commentaar is inderdaad erg grappig. Hij weet wel waar hij naar moet kijken haha. Instructeur van de toekomst ;-)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:36

gaaf Ollie,dat gaat goed,super hero ha ha
tine heeft het druk, fijn dat sam goed gaat voor de wagen
gem: beter zo dan een smid die niet komt opdagen(zo 1 had ik er vroeger)
vhu geeft haar moeder griep voor haar verjaardag :j weer beetje beter?
hier alles rustig,heerlijk genoten van de zon...ff soezen in het zonnetje in mijn hempie en broekspijpen omhoog {:}

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:55

@ Happytime, hij weet het nog niet maar hij krijgt dadelijk ook nog een Superman sjabrak en oornetje...en dan is het pas echt compleet _O-

Afbeelding

Afbeelding

Dan wordt hij omgedoopt tot Superman Hero _/-\o_

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 06:45

Pppffff al de hele nacht en gisterenmiddag in touw. We hebben een ziek veulen. Geen goed gevoel over. Het eerste veulen heeft koliek. Komt heel weinig voor bij veulens van die leeftijd. Of als ze net geboren zijn of als ze een maand of 4 zijn maar niet van 1 maand oud. Doordat ze zwakker is drinkt ze ook slecht. Waardoor de merrie weer een mega uier krijgt. Gisteren middag is de DA geweest. Pijnstiller en laceer middel gehad. Toen ging het beter maar er kwam geen poep. Gisteren avond laat weer DA weer pijnstiller. Ben vannacht een aantal keer wezen kijken maar ze drinkt te weinig naar mijn gevoel en ik zie geen poep.
Wel veel darmgeluiden maar ja, afwachten maar en duinen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 07:20

@ Baudy, wat vervelend zeg -O- .Heel veel sterkte toegewenst voor het veulen...en hopelijk komen de darmen snel op gang.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 07:31

Baudyh dikke knuffel :(:) ik hoop dat het veulen snel opknapt

hero is een mooie maat voor jou onder het zadel.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 07:51

Goedemorgen,
Tine, druk dagje....komt vast goed ! kalm aan maar..
Baudyh..oh nee....dat is zo zorgelijk zo'n ziek veulen.....ik hoop dat het snel beter gaat...sterkte.....
ollie1..een lot uit de loterij idd....wat heerlijk dat je er zelf al op gezeten hebt !! super !! en erg leuk om die magisto filmpjes te zien !! gaaf !
Ht geniet van de zon...met hempie...haha....heerlijk uit de wind in de zon !! {:}
Gem,...is het boekje al bij je aangekomen ?
Beterschap voor iedereen...ik ben vanmorgen beroerd uit bed gekomen....

en vandaag met Dakota dan naar DA......herplaatsen..ben ik zo op tegen...zeker met het probleem wat zij heeft met die rug.....verder is het echt een superfijne hond...idd kan ook gewoon in huis wonen...toppertje..gisteren bij action even nieuw dekentje meegenomen voor haar....

fijne dag allemaal.....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 08:25

Baudy: hopelijk knapt het veulen snel weer op. Ze zijn dan zo klein en teer. Sterkte
Bianca: jij ook veel sterkte.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 08:37

Ben bang dat het hem niet gaat worden. Gaan nu naar Emmeloord. Duimen allemaal

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:39

oh nee... Baudyh.....ik duim....waardeloos......ze zijn nog zo kwetsbaar...niet leuk.....
heeeel veel sterkte....

Ollie1...wel errug grappig die Supermanspullen...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:45

Duimen maken hier overuren. Heel veel sterkte

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:19

Heel veel sterkte baudyh..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:29

Biancacoo schreef:
Gem,...is het boekje al bij je aangekomen ?

:n , ik kijk elke dag in de brievenbus, maar helaas nog niks!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:29

hm..da's stom Gem...maar we krijgen hier ook geen post op zaterdag en maandag..dus...wie weet is het vandaag dan echt bij je !!!! duimduimduim.....en de rest van het duimen..weer naar het veulen..

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:58

Ik denk dat het duimen toch echt helpt meiden ga vooral door. Er is een echo gemaakt en het lijkt toch een verstopping. Ze heeft een infuus en paraffine gehad. Ze moet daar blijven en krijgt dan elke 4 uur infuus. We zijn er nog niet maar wel op de goede weg.
Ze blijven daar. Wij gaan nu naar huis.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:08

Bedankt voor de update. Denk er de hele tijd aan. We blijven duimen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:23

Baudyh. Bedankt voor de update....hoop dat het snel beter gaat..blijf duimen !!

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:39

pff baudyh, heel veel sterkte!!

Ik ben weer aanwezig en probeer weer mee te kletsen. Al zal ik soms nog wel afwezig zijn. Echt lekker gaat het nog niet, maar wel stukken beter.
Nu aftellen naar de bevalling!

Gister nog lekker gereden met de kar, nja vriendin mende, zodat ik kon gaan staan bij de hobbels haha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 13:04

Ohhh Baudyh wat ontzettend naar ... lees gelukkig dat het ietsje beter lijkt ...

En die Hero met superman dekje hahaha hij vindt het ook zo leuk bij jou Ollie1. Hij vindt gewoon alles leuk wat je samen doet. Zie zijn pretbek steeds voor me als ik de filmpjes en foto's zie. Ook al zo dapper lopen langs de weg =:)

Gelukkig ben je al een eindje op weg met de zwangerschap MM ... sterkte met het vervolg ... mijn zwangerschap van Han ging gelukkig erg voorspoedig maar de laatste 3 weken geloof ik was beslist geen pretje toen had ik elke dag zoiets van aub laat het over zijn.

Sorry hier even niet geweest combi van migraine, griep en ongelovelijk hooikoorts (ben allergisch voor bomen alles staat nu in bloei). Duszzz %) :\

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:18

*\o/* lijkt geen nieuw open kanaaltje te zijn waar Dakota last van heeft op haar rug....dus dat is goed nieuws...
waarom ze dan wel jeuk houd op die plek..is onduidelijk..de zenuwen in haar huid kunnen nog beschadigd zijn..dat heeft nog een paar maanden nodig..en dan hopen we dat er ook weer haar op gaat groeien na de rui....afwachten maar..t'is nu met speciaal spul schoon gemaakt om huidschilfers te voorkomen.

Vhu...mooie weer heeft voor jou dus zo z'n nadelen..rot hoor....beterschap !

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:21

Wat naar baudyh!!! ik ga duimen!!!!

Super pony's die Hero en Sam!!!

Hier aan het wachten tot de HS een afspraak maakt. Gisteren maar van ferro zijn ijzers er af gehaald zat zo los. Hoop wel dat ie snel komt heb zondag wedstrijd.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:23

@Baudy, wat fijn dat er toch een enigszins positieve update is... de duimen blijven draaien hier...
@Biancacoo, super dat je 'goed' nieuws hebt gekregen...
@VHU, van harte beterschap... en ik zit écht op een blauwe wolk vwb jouw kanjer <3 ..Hij heeft zo'n goede basis bij jou gehad :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:33

Biancacoo schreef:
hm..da's stom Gem...maar we krijgen hier ook geen post op zaterdag en maandag..dus...wie weet is het vandaag dan echt bij je !!!! duimduimduim.....en de rest van het duimen..weer naar het veulen..

As we speak, de envelop is binnen! Dank je wel! *\o/*
We zijn aan het verbouwen (sloopfase), dus ik maak hem nog even niet open!

Baudyh, ik duim met vieze bouwvakkershanden mee!