Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar hopelijk is het te volgen) wat je normaal als je je hand strekt wat dunner wordt. Nu blijft het bij mij even dik.
). Laat ik het gezonde spanning noemen. Probeer mijn verwachtingspatroon ook laag te houden, dat helpt denk ik wel. Daarnaast is het ook dik een maand terug dat ik eens op wedstrijd ging, dus dat kriebelt ook weer gewoon
Is het parcours lopen nog gelukt trouwens?
Succes met bakken Ollie
Ollie1 schreef:@Janouk, ik ben toch eigenlijk gek, als alles meezit sta ik morgen tussen het vlechten door om 7.00 appelflappen te bakken....Ik kan niet beloven dat ik genoeg kan bakken voor het gehele Bokt-kamp
Je hoeft toch niet al om 7.00u te gaan rijden. Dan ben je wel erg vroeg.
)
) en lekker gegeten en genoten van de mooie kop van Noord-Holland. Hoe simpel kan het zijn.
). Ik ben met Bente echt scheiterig geworden om er flink tegenaan te rijden, heb daar ff hulp bij nodig. Dus instructeur pakt haar nu lekker op, zodat Ollie het in ieder geval snapt, en ik rij haar straks gewoon na met begeleiding en dan komt het ook wel weer goed met mij denk ik zo
)
.
, sterkte met je hand..... Vwb het vlechten...bij Brutus is het ook een drama....moet altijd behoorlijk uitdunnen om er nog wat van te maken , wat Brutus nooit zo'n goed plan vindt
(maarja, daar hoor ik nu niet meer bij, mijn ZZ poownie is minstends 100 kg te zwaar op het moment
). 

hele week eigenlijk al... 
heb hele week nog rond zitten kijken of ik bekende paarden of pony's zag