VHU ik longeer veale nooit voordat ik er op ga. Dan is hij alleen maar vervelender omdat hij dan warm is. Hij deed het nu ook gewoon braaf, maar ik ga voorover zitten en dat is voor hem een teken dat hij harder mag. Maar ho is ho gelukkig. Veale is nog echt een puppy onder het zadel. Voordat ik hem kocht reed er een meisje op die alleen maar met slof reed omdat ze hem anders niet kon houden. Dus ik vind het al heel wat dat ik hem op een trens rijd zonder slof. Komt ook allemaal wel weer goed. Als ik weer vertrouwen heb wil ik ook 1 x in de 2 a 3 weken les onder zadel nemen.
Net weer terug van verjaardag van opa. Was wel leuk, wordt wel elk jaar minder gezellig ivm familie wat ruzie heeft, maar goed anders zien we ze ook nooit. Daan heeft zich voorbeeldig gedragen.
Tine lekker gereden op R. En E en P ook gereden. Tijd maak ik er voor, in het weekend mag ik daar tijd voor maken van mezelf. Normaal ga ik 's ochtends eerst leren, maar ik heb het nu omgedraaid.
Wat een foto van Benno. Fijn dat het met de rest goed gaat.
Frensie gewerkt.
It ook langs geweest.
Ik ga even eten en dan nog even aan de studie
Laatst bijgewerkt door tallechie op 18-12-11 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt