[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eefielover

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:32

Haha arme snuit! Moest tie helemaal alleen voor de wagen een lekkere rit rijden... gut toch. Ben wel blij dat je weer terug bent!

Lanouska heeft ook gave show achter de rug! Super..

Tine lekker aan de gang geweest met de paardjes.

Frensie heeft een heerlijke baan. Zoeken ze nog iemand voor maandag en dinsdag? ;)

Verder iedereen lekker druk voor de kerst en met de natte paardenbende.. bleh.. heb er ook last van.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:42

Eefielover: op zoek naar andere (zeer specifieke) baan. Klinkt ook wel heel aantrekkelijk :j
VHU: gekke pown, al die tijd boos omdat hij niet in span mag. Wel leuk natuurlijk dat hij dat leuk vindt, maar ook wel lastig, want dat kan natuurlijk niet iedere keer. Hopelijk vindt hij de volgende keer enkelspan wel weer leuk. Haha, zie het helemaal voor me, zoon in de bosjes en een paard dat ook maar begint.

Dennis: hoe is het met je pony's? Lopen ze weer allemaal goed?

Lanouska: duidelijk {:) Lijkt me dat zo'n tapijtje beter gaat dan ski's of vergis ik me? Ik vind skien op sneeuw al lastig genoeg, laat staan op zand :D

Wij gaan lekker pizza halen, even makkelijk doen. :o

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:47

zo heb weer bijgelezen, maar moet nu even eten en zo nog even paardensport kijken op tv ;)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:47

Roos heeft al weer 4 winstpunten in de Z vaardigheid gelopen, over 1,5 week mogen we naar een indoor marathon :D.
Whit is inmiddels 2x 1e geworden ohz met een bixie wedstrijd en heeft vandaag weer voor de wagen gestaan:
Afbeelding
Dennis en Caya lopen ook weer. Vind Den nog steeds wat tam, kan nog niet m'n vinger er op leggen, maar kwa voeten gaat het goed.

Lotje gaat ook goed.

Benno heeft vandaag voor het eerst iets getrokken, eerst alleen de zweng. Ging niet helemaal vlekkeloos :o.
Benno braaf
Afbeelding
Benno minder braaf
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:01

:+ vliegende Benno! Zo die poowns van jou gaan als een speer +:)+
@Eefielover zijn de behandelingen nu 'klaar' trouwens, met de poown?
Askazita hoe is het met jouw mooie Asmiro?

Snuit wilde gewoon voorop, dramstraaltje <<) . Het is niet zo dat hij niet in enkelspan wil hoor, denk dat als hij voorop had gelopen in zijn eigen tempo, er niets aan het handje was geweest. Maar mannetje houdt er niet van iets te 'volgen'. Hij heeft ook ooit bij ander 4-span achter gestaan, daar is hij dus gewoon ongeschikt voor <<)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:10

Zo even globaal gelezen. Man wat druk de laatste dagen. We hebben vanmiddag binq voor de kar gezet. Liep er zo mee weg! Srukje buiten gestapt. En ook helemaal los. Het ging zo goed dat ik achter opt bankje ben gaan zitten en hij liep helemaal trots te paraderen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:13

_O- die benno,
hihi

tis net fijn zulke momenten, maar voor de plaatjes...geweldig!!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:35

Die foto van Benno is het op goede moment genomen!
Heb je het wel rustig kunnen afsluiten?

Welkom terug VHU!!! Snuitje wilde graag voorop, dat wil Gwin ook altijd!

Cp112 super dat Binq goed ging voor de kar!!!

Tine lekker aan de pizza :) Hier macaroni van gisteren opgebakken.

Eefielover helaas geen vacature voor je ;)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:48

lekker VHU dat het zo goed ging!!

Dennis lekker aan de gang geweest en d'r prachtige benno was aan de draak :))

net thuis hier, eten maken. En dan nog keihard voor school aan de gang. Net frietpan schoongemaakt, dus die staat nu nog keihard te pruttelen met water... kan nog geen friet in dus..

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:50

He jammer Frensie, het klinkt zo interessant! en lekker relaxed!

Cp, fijn dat de eerste menervaring met binq een succes was!

Dennis, benno is leuk :D Wat een boefje..

VHU Ik heb met de chiropractor afgesproken dat ik twee weken aan het trainen ga en dan even overleg. In principe is er veel werk gedaan en is dit klaar zo. Maar stel dat ik toch nog wat merk is een herhaling niet verkeerd. Daar moet ik dus nog even goed naar kijken want door het slechte weer en drukte heb ik pas twee keer echt kunnen rijden.. Moet ik dus nog maar even zien.. Hoop morgen en overmorgen te kunnen rijden en dan eens overleggen met dr. Maar denk dat we al een heel eind zijn.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:51

Benno is door 2 hekken heen geknald, heeft de hele groep mee aan de ren gekregen. Heb hem onderschept, hoofd tussen mijn armen en gewoon even stilstaan. Toen was hij weer braaf, maar had ik m'n vriend over de zijk. Daarna nog fijn gelangeteugeld, met de strengen er los achter aan hangend. Vriend wou die er ook af hebben, ik wou ze er aan en het zwengetje ook. Dus een compromis gemaakt, strengen er wel aan, zwengetje er af. Dat ging prima. Was ook een slepend geluid en de strengen langs zijn benen.

Dus wel positief afgesloten, maar niet 100% naar mijn zin. Benno is best een lieffie, maar af en toe, pfffff. Hij lijkt echt te veel op zijn (zijkerige ;) ) moeder.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:54

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:02

VHU ik longeer veale nooit voordat ik er op ga. Dan is hij alleen maar vervelender omdat hij dan warm is. Hij deed het nu ook gewoon braaf, maar ik ga voorover zitten en dat is voor hem een teken dat hij harder mag. Maar ho is ho gelukkig. Veale is nog echt een puppy onder het zadel. Voordat ik hem kocht reed er een meisje op die alleen maar met slof reed omdat ze hem anders niet kon houden. Dus ik vind het al heel wat dat ik hem op een trens rijd zonder slof. Komt ook allemaal wel weer goed. Als ik weer vertrouwen heb wil ik ook 1 x in de 2 a 3 weken les onder zadel nemen.

Net weer terug van verjaardag van opa. Was wel leuk, wordt wel elk jaar minder gezellig ivm familie wat ruzie heeft, maar goed anders zien we ze ook nooit. Daan heeft zich voorbeeldig gedragen.

Tine lekker gereden op R. En E en P ook gereden. Tijd maak ik er voor, in het weekend mag ik daar tijd voor maken van mezelf. Normaal ga ik 's ochtends eerst leren, maar ik heb het nu omgedraaid.

Wat een foto van Benno. Fijn dat het met de rest goed gaat.

Frensie gewerkt.
It ook langs geweest.

Ik ga even eten en dan nog even aan de studie
Laatst bijgewerkt door tallechie op 18-12-11 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:06

VHU, welkom terug !! gezellig weer wat van je te lezen.
Ollie..ha daar ben je weer !! superrr.
Ingrid fijn om thuis te zijn, maar te veel gedaan.
een mooie samenvatting van vhu...
lanouska mooie kerstshow zo te zien...
frensie werken en gwin die behandeld word !!
Nouvel, wat word je jonge kanjer gaaaaaaf !! hij ziet er echt super uit, fijn om te zien hoe blij je ook bent op de foto ! dat zijn mooie plaatjes.
Dennis met een stoute echt jonge Benno,...tja kleine jongens worden groot en moeten aan het werk...en wennen aan "enge" dingen...
Bicci is druk bezig met trail team....ga je topic nog wel bekijken.
maar..........ga nu voor de 4e x dit weekeinde in een warm bad liggen....ben toch ziek geworden, en moet morgenochtend klaaroveren bij school...
Naaltje succes met de schoolzaken..
En Vaele die druk is, maar goed vooruitgaat ! is toch een prima vooruitgang zonder slof en op trens ! :j
En dan ..stamp ik me vol met aspirine en hoop als een wonder morgen beter te zijn... ^)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:12

@Naaltje en heeft Diddle je bijrijdster weer een lesje geleerd of andersom :+
Snuit gaat de volgende keer gewoon maar mee in 4-span, neem ik Bente wel mee. Vond de rit leuk gewoon omdat je met z'n allen bezig bent maar voor het mennen echt niet _-:( moet er dan wel om lachen want hij is dan zoooooo boos en maar schudden en de lucht in met dat hoofd 8)7 nog een keer van nijd tong over bit heengegooid |o hij had het errrrug druk met zichzelf }:)
@Dennis oei wat een dondertje :x

@Tallechie dat is zeker knap! Daan is lief :)
@Biancocoo :(:) welterusten alvast.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:14

Dat had ik met de vierdaagse ook met veale. Maakt zich dan ook sterk en groot, ben dan alleen maar met hem bezig. Dat is jammer van de rit

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:17

ow biancacoo...goed uitzieken hoor...
vroeg naar bed enzo :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:25

VHU: ik vind het knap dat je het dan toch zo positief kan zien, zo'n rit. Ik zou dan echt niet meer durven, wil zo graag de controle houden. Daarom ga ik dus met mennen ook nooit mee met ritten, zitten altijd wel druktemakers bij en dan ben ik al niet meer ontspannen.

Bianca: hopelijk werkt je kuurtje en ben je morgen weer fit. Mooie samenvatting weer.

Tallechie: komt vast goed hoor, ik vind je heel dapper dat je blijft proberen. En je hebt nu een instructeur waar je een goed gevoel bij hebt, dat helpt ook heel erg. En Daan die het super heeft gedaan *\o/*

Dennis: oei, dat is niet fijn, pony aan de loop. Maar gelukkig toch redelijk goed afgesloten. Inderdaad zoals Biccie schrijft welk leuk voor ons om het op de foto te zien, maar voor jou een stuk minder. De anderen doen het gelukkig wel heel goed.

Naaltje: hier gisteren ook frietpan schoongeschrobt. Wat een K..klus is dat toch he?

Nou, ik ga vroeg naar bed, komen heel drukke weken aan, dus hoop een beetje bij te tanken.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:27

Dit is precies de rede waarom ik Benno straks eigenlijk graag in het 2span wil hebben naast Roos ;). Maar niet voor mijn concourswagen, die is veel te licht.
Heb volgend weekeind helaas pas weer goede hulp, liefst zou ik hem weer zo snel mogelijk wat laten trekken.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:29

Ik ben bij _/-\o_

Ik reageer even op de plaatjes die ik gezien heb, Nouvels knapperd <3 , de kerstshow van Lanoeska 8-) {:) en de pannefoto van Benno van Dennis :oo .

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:30

frietpan is inderdaad echt een ^) werkje := maargoed, t is weer even klaar :)) niet te vaak gebruiken, des te langer voordat 't weer nodig is he :P

@VHU; dids heeft verzorgster weer goed aan het werk gezet ja :') hebben buitenritje gedaan, ik op de fiets (men, fietsen gaat ongeveer net zo slecht als paardrijden := ) rondje weg en hoofd-bospad. Dat was nog best te doen. Dids kei vrolijk. Verzorgster in het begin gespannen, dids aansteller eersteklas, zij ging ontspannen, hij ook wat liever. Maar ze is hem echt nog lang niet de baas... := zo lastig vind ik dat.. ze moet gewoon wat consequenter zijn. maar dat blijkt helemaal niet zo ''gewoon'' te zijn? := ik vind het echt heel moeilijk :o ik weet zo goed welk knopje ik wanneer moet aanraken om meneer wat volgzamer te hebben, en bij haar wil hij gewoon niet eens halthouden := (tot ik me ermee bemoei...)

nou lekker gegeten, pangafilet uit braadzak met frietjes.
En ik heb een bakje fruit staan te dooien, waar ik lekker yoghurt overheen gooi zo :9

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:22

Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:22

dies leuk sonjim :))

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:24

Ik ben van de week maar eens creatief geweest. hihi

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:26

je crea-bea kwaliteiten spatten ervan af hoor :))