Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijnes staat vannacht binnen, maar zijn slaapplek ligt naast zijn poephoop. Dus hopelijk weet hij die een beetje te vermijden (schep vanavond ook de box weer leeg trouwens).
, maar goed dan hebben we in iedergeval lekker getraind
, gelukkig heb ik nog een dag om wakker te worden..... 

Niets geks gedaan, dus ik gok dat een van onze heren met zijn stang tegen mijn hand is aangebotst tijdens het inspannen/vasthouden. Gelukkig geen last van gehad tijdens de training deze ochtend dus hopelijk blijft het zo. En anders gooi er morgen een paar aspirientjes in en wordt het maar gewoon doorbijten
).
. Ik ga zo nog even boodschapjes doen en paardrijden en vanavond Brutus toilleteren. Vlechten doe ik morgenochtend!
voor Noord- en Zuid Holland, Utrecht en Zeeland, in Midden Beemster (bij de Beemsterruiters).
), die at vaak niet, erg gevoelig voor voer, ook vers en dan ook nog flink actief en ik hoef geen kogelronde labjes, maar hoef ook geen ribben te zien
, sinds 10 maanden ben ik van voer veranderd en daar doet ze het meteen goed op.