[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:25

VHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

_/-\o_ *\o/*

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:27

hey vhu! :D :D

nog snel eentje en dan ga ik weer afscheid nemen en even gezellig erbij zitten hier, daarvoor zijn we tenslotte hier...

Afbeelding

Buckje

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:28

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:47

VanHuisUit schreef:
:wave:
Daar ik van alle pb'tjes beantwoorden (jullie zijn schatten :j ) bijna RSI krijg plaats ik toch maar even een berichtje :o

IngridM en Ollie1 heel veel :(:) en Maisie ook :(:) voor arm hoofd/kies en Biancocoo :(:) met halfziek zijn .... en zooooo prachtig wat je hebt gemaakt van/voor Janouk, zie mooie kerstkaarten en beste wensen {:)
Tine die de springles doorkomt, Janouk die er vroeger zelf over duikelde en Tallechie die gaat rijden heel vroeg in de ochtend +:)+ , Bicci en Naaltje bokt-beroemd 8-) Eefielover die helemaal blij is want poown doet het weer *\o/* en Lanouska zweeft nu rond op een tapijt in de kerstshow. Fief wordt weer wat ronder :Y) Avaluna druk met kerstvoorbereidingen en de wedstrijdmenners in het mensport jaaroverzicht :list:
Ben ik mensen vergeten.... Y;( **edit** zie Frensie nog, werk ze! En wat een heerlijk plaatje van grote lieve man van Nouvel <3

Wij stonden inderdaad ook in het jaaroverzicht, toch leuk in zo'n boek. Van de week heerlijk gereden met Bente ze doet het erg goed, vandaag ook heel fijn gemend, zelfs een paar hele mooie rustige galopsprongen zonder dat ik er zenuwachtig of bang van werd := Deze week een keer met Snuitje gemend dat was vooral :brr: :brr: :brr:

Morgen hebben we snertrit van stal alleen hopen we wel echt op net zulk weer als vandaag ....

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
weer trgggggggggggggggg
+:)+

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:55

Jeej teken van leven van VHU *\o/* :Y) :D

Nouvel wat groeit ie zeg !!! Echt zo'n slungel.

Frensie rondje over de weg gestapt.

Tine gelongeerd in natte bak.

Tallechie op de vegetarische toer met vis en spinazie ( kan je niet helpen lust geen vis)

Naaltje heeft het druk en is nu op een feestje.

Ollie vind bruutje fotogenieker dan zichzelf :D *-:)

Nat is het buiten echt niet normaal. Sloten staan vol en de bak ook nog en de wei is ook lekker soppig.
Rondje gereden met ferro in de zon gelukkig. Paardjes wel weer op stal gezet rond 4 want toen ging
het weer regenen.

Ga duimen voor iedereen dat het droog is morgen dan kan ik ook nog wat gaan doen. Heb deze week heel
weinig met de pony's gedaan. O ja ga waarschijnlijk donderdag naar de pony kijken.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:59

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:38

VHU: +:)+
nouvel: zooo die is veranderd,hoe oud is hij nu?
ik ga maar volgend jaar meer starten....kom ik hopelijk ook in het boekje...mistte onze uitslagen erin <<)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:45

:wave:
zie je was toch weer iemand vergeten, beste peerd van stal :D
Was bij jou vorig jaar je stal niet ondergelopen HT? Hoe is het nu bij jullie met al die regen?
Van mendurance stond er maar een wedstrijd in en ik zag af en toe wel hobbyklasse maar vast niet allemaal. Dus 't is nog niet echt compleet (lijkt me ook bijna onbegonnen werk). Zie je toch dat het een vrij kleine sport is, mennen, als je het vergelijkt met onder het zadel.

Geweldig topic dat gekke foto topic.... _O-

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 03:41

jeh vhu zwaait even voorbij en ollie ook gezien

ik ben net terug van de kerstshow, ging weer super goed 4 span ging ook erg hard.
er is een kort filmpje gemaakt van mijn vliegend tapijt nummer *\o/* *\o/*

en daarna gezellig feest geviers natuurlijk

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 09:19

phoe lanouska, jij ben laat trg... gaaaaaaaaaaaaaaaaaappppp

als je maar lol had zeg ik dan...

ik heb vandaag radio uitzending :D
vandaag start de maandelijkse kolom.
en tenzij die niet leuk word gevonden,
houden we die jaren vol :))

via suc6FM.com kun je live meeluisteren tussen 12 en 1 .

hopelijk daarna een beetje redelijk weer, wil nl nog wat doen met stippelbeest..

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 10:29

Ik heb al weer op veale gereden. Was te lang geleden, daarom geen vertrouwen en spanning. Daardoor ging hij er een keer vandoor. Ben blijven zitten. Na 20 min stappen gestopt. Hoop nu elke week weer te kunnen rijden, om het vertrouwen wat omhoog te krijgen. Daarna geholpen paarden buiten te zetten, maar jeetje wat een modder. Had gelukkig mijn rijlaarzen aan, want zat een paar keer vast.
Straks nog naar stal met de hond voor een spuit. En vanmiddag richting mijn opa

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 10:55

VHU: oja....toen had ik een box vol water,showtime had ergens gelezen dat het goed voor haar benen was om aqau-training te krijgen en had haar hele waterbak vol gestouwt met kuil zodat die overstroomde :j
fijn te lezen dat je weer terug bent..jou stukjes zijn leuk om te lezen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 10:57

Goedemorgen

Sluit me even aan bij alle samenvattingen, even geen puf om overal op te reageren.
VHU weer terug, hopelijk voorgoed.

Wij gaan hier zo toch maar thuis in de bak proberen te rijden, kost weer zoveel tijd om naar binnenbak te gaan. Daarna nog heel veel klusjes in en om het huis te doen, dus zal niet veel hier langs komen.

Fijne dag allemaal.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 12:01

hopelijk lukt het in de bak tine!
@tallechie; gets jammer van je vertrouwen, maar vaker doen maakt het hopelijk weer wat beter
VHU terug! :):)

gisteren feestje.. na 3 uur pas thuis. Helemaal gebroken, leuk, zo'n rug waardoor je amper kunt staan, een feestje waarbij dat ''moet'' en je dat dus toch heel de tijd maar volhoudt en daar dan dus de vruchten van plukt :')

even ontbijt maken hier, en dan wat voor school doen. Daarna naar stal, verzorgster komt vandaag. Aangezien het vorige week niet zo goed ging (dids deed vooral zijn eigen zin :+) en ik weet dat ze het wel kan, als ik maar zeg wat ze moet doen... ga ik iets veranderen. Hopelijk werkt dat. Wil proberen of het beter gaat als ze om mijn hulp moet vragen. Dan gaat ze hopelijk zelf op een gegeven moment inzien wanneer het fout gaat. Ipv als dids met zijn pretsnufferd door de bak achter andere paarden aancrosst denken ''hee hij luistert niet'' :') Het gaat namelijk altijd heel duidelijk al een tijdje daarvoor fout :P

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 12:51

Voorzichting aan Naaltje. Ja vertrouwen komt wel weer als ik het maar weer vaker doe. Voel mijn benen nu wel. Net nog 3 km gelopen met dribbel en een hengst van stal. Heb mijn beweging dus wel gehad.

Tine succes met rijden en de klusjes.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 13:05

Ik kom even snel langs.
lees nog steeds een beetje mee hoor :j

Nouvel, wat word je mannetje toch stoer! volgens mij heeft ie ook een onwijs leuk karakter of niet?

Ollie, hihi leuk dat jij met een foto in het jaarboek staat.
maar een foto van jullie als combi hadden ze beter kunnen doen toch?
ik ben ook nooit zo happy als ik ergens met m'n kop in sta haha

Ik zag een hele mooie plaat van royal badness voorbij komen.
wat gaaf zeg!

buckje die weer terug is in het topic. gezellig!

Ingrid, doe jij nog maar rustig aan he?
je word zo te horen gestraft als je teveel gedaan hebt.

Naaltje, wat een leuke kerstkaart zeg! mooi gemaakt! ik ben daar echt slecht in.

Tallechie, ik denk dat dat vertrouwen weer moet groeien :j
misschien als je inderdaad iedere week gaat rijden dat het steeds beter gaat.

VHU, volgens mij hebben jullie nu best goed weer voor de snertrit of heb ik dat verkeerd?
hier is het weer wel redelijk.

stel ik nu een stomme vraag "hoe gaat het met brutus? heeft ie alweer voor de wagen gelopen?

Hier gaat het wel goed.
druk druk druk, zo de laatste week voor kerst.
boodschappen doen, werken, paardjes etc.
ik heb nu al de helft van de boodschappen gedaan en aankomende week hoef ik alleen nog het vlees en de groenten te halen.
2e kerstdag gaan we lekker gourmetten met 7 mensen :D

met de pony's gaat ook alles goed :D
Wobbe lijkt wel te reageren op het voer wat hij nu krijgt, ik heb het gevoel dat hij beter door loopt.
misschien kan hij nog wel een beetje meer hebben.

Ivy is gewoon d'r luie zelf, maar werkt wel als ik dat wil/vraag.
en Rafiki is gewoon kleine pluis <3 al begint hij nu volgens mij wel iets meer man te worden.
vooral als ze wat langer op stal staan (hier zijn de weilanden ook een zwembad maar ze staan overdags toch een paar uur buiten, want er zijn ook genoeg droge plekjes)
dan springt hij bovenop wobbe en wil lekker stoeien en spelen.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 13:51

goedemiddag

ik was al weer om half 10 uit me bed |o

ik heb gister harm kunnen strikken voor het filmen van het race nummer

en nog een stukje met willeke de dochter van H.S

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 13:58

Mooie samenvatting IT, ik sluit me erbij aan :)

Leuke filmpjes Lanouska! Was dit de laatste kerstshow?

Gisteravond en vannacht hele rustige dienst gehad met maar één telefoontje.
Vanochtend wel wat te doen gehad, nu is het weer rustig. Kom zo lekker toe aan quilten :)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 14:05

yep dit was de laatste kerstshow.

de kerstshows lopen al 34 jaar achter mekaar zeer goed, volgend jaar hebben we dus een jubileum.
in januarie beginnen ze weer met het evalueren van de afgelopen kerstshows en gaan dan weer aan de gan met nieuwe thema's en nummers bedenken

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 14:17

Frensie: weer lekker rustige dienst gehad.
Lanouska: ziet er erg leuk uit. Maaruh.. het is een soort wedstrijdje begrijp ik? Hoe kan een 2 span Friezen het nu opnemen tegen een enkelspan Shet? Das niet eerlijk toch? {:) Wel erg leuk dat iedereen ook zo verkleed is.
IT: mooie samenvatting. Wij gaan 2e kerstdag ook gourmetten, met 11 mensen. En ik heb net als jij ook al de helft van boodschappen binnen. Alleen groente, fruit en verse dingen nog.
Tallechie; Heel herkenbaar hoor dat je vertrouwen kwijt bent. Maar echt, na een paar keer komt dat wel weer terug. Ik heb nu echt heel veel zin in komende springles. Zal best dat je je beenspieren voelt :D En nog 3 km gewandeld met de hengst. Waar haal je de tijd vandaan?
Naaltje: laat gefeest en niet kunnen zitten. Lijkt me niet heel best voor jou op het moment. Wanneer moest je ook al weer naar arts of iets? Ben het even kwijt, sorry. En veel plezier met je verzorgster.

Nou, vanmorgen hebben eerst zoon en manlief samen in de buitenbak gereden. Ze kregen nog dikke hagelbui op hun dak, dat was even minder, maar goed, verder ging het gelukkig wel goed. Ben dan zo bang dat zoon eraf valt, dan is het wel erg koud en nat vallen. Maar is gelukkig niet gebeurd.
Daarna heb ik zelf met Rembrand een buitenritje over het asfalt gemaakt. Had geen zin in de bak, ben erg moe, dan lukt het toch niet, raak ik gefrustreerd, dus maar even relaxed naar buiten. Bij terugkomst nog weer even trailerladen oefenen met Thabor en nu ga ik hoop ik even een paar uur slapen. Manlief is inmiddels druk bezig met allerlei klussen, dus dat gaat ook mooi door.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 14:28

@ tine het is inderdaad een wedstrijdje maar het was de bedoeling dat wij (het 2 span) zouden verliezen en dus deden wij 5 rondjes en bettepet maar 4 rondjes en daarom wordt er ook een x een slinger gemist door mij ~~}> omdat het de bedoeling was dat er nog iemand uit het publiek een rondje met de verliezer mee zou doen en omdat dat makkelijker gaat op het tapijtje als met de ski's moesten wij verliezen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:55

Daar zijn we weer :) was gisteren Sonjim (haha ik heb zo ook wel eens bij school gestaan, was het vakantie....weekje eerder dan dat ik had gedacht := ), Lacuna (druk, druk, druk..... :):) ) en natuurlijk ook IT (wat fijn dat Wobbe op het voer reageert!!) nog vergeten :7 bedacht ik me vanochtend toen we naar stal toe reden, kun je nagaan }:0 er praten ook zoveel mensen mee in het topic.

Tallechie ik vind het al knap van je dat je er weer op bent gaan zitten hoor na zo lange tijd. Longeer je hem anders ook voordat je erop gaat, of ga je er zo op? Tine aan de slag in natte bak en gestapt langs de weg met Rembrand. En Lanouska met grandioze kerstshow, wow! Naaltje haar best gedaan op feest en jij kent Diddle natuurlijk zo goed, jou houdt hij (vrijwel) niet meer voor de gek maar je bijrijdster zal hij wel zien als 'speciaal project' :+

Snertrit was :D We zijn zo'n 1.5 uur met diverse aanspanningen op pad geweest en geen spatje regen, zelfs zonnetje erbij helemaal goed. Zoonlief was mee en hij vond het ook erg leuk, moest wel halverwege de rit plassen, dus hele stoet halthouden, zoonlief in de bosjes begint een van de paarden ook enorm te plassen _O-
Snuit vond er niets an arme pony zag zijn maatjes van het vierspan staan toen ik hem uit stal haalde en die oortjes er helemaal op maar toen moest hij enkelspan, hij was helemaal boos heeft echt twee uur lopen drammen :roll:

Bente nog even gereden, ze was een beetje....explosief := dus ik moest haar heel goed bij elkaar rijden en dan weer naar ontspanning enz. moet zeggen, ze liep stukken wel erg goed :~ nog even uitgestapt richting bos net zoiets als Tine denk ik, even gewoon stappen :+
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 18-12-11 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:56

Snuit vind in het span dus duidelijk leuk ;).

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:58

Op 7 januari mag hij weer optreden in Deurne *\o/*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:03

:D, zal hij blij mee zijn!