Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:![]()
Daar ik van alle pb'tjes beantwoorden (jullie zijn schatten) bijna RSI krijg plaats ik toch maar even een berichtje
![]()
IngridM en Ollie1 heel veelen Maisie ook
voor arm hoofd/kies en Biancocoo
met halfziek zijn .... en zooooo prachtig wat je hebt gemaakt van/voor Janouk, zie mooie kerstkaarten en beste wensen
![]()
Tine die de springles doorkomt, Janouk die er vroeger zelf over duikelde en Tallechie die gaat rijden heel vroeg in de ochtend, Bicci en Naaltje bokt-beroemd
Eefielover die helemaal blij is want poown doet het weer
en Lanouska zweeft nu rond op een tapijt in de kerstshow. Fief wordt weer wat ronder
Avaluna druk met kerstvoorbereidingen en de wedstrijdmenners in het mensport jaaroverzicht
![]()
Ben ik mensen vergeten....**edit** zie Frensie nog, werk ze! En wat een heerlijk plaatje van grote lieve man van Nouvel
![]()
Wij stonden inderdaad ook in het jaaroverzicht, toch leuk in zo'n boek. Van de week heerlijk gereden met Bente ze doet het erg goed, vandaag ook heel fijn gemend, zelfs een paar hele mooie rustige galopsprongen zonder dat ik er zenuwachtig of bang van werdDeze week een keer met Snuitje gemend dat was vooral
![]()
![]()
![]()
Morgen hebben we snertrit van stal alleen hopen we wel echt op net zulk weer als vandaag ....