haha
nou, ik ben echt weg (ben al te laat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VanHuisUit schreef:Denk dat je ook niet te streng moet zijn naar jezelf, je ment helemaal zelfstandig, in het bos, dat is al superknap! Je hebt laatst het vaardigheidsparcours gedaan. Je gaat naar les. Nou zeg, petje af hoor en dat terwijl je af en toe zo de kriebels krijgt.
Van vasthouden wordt het inderdaad nooit veel beter, krijg je alleen maar kramp van![]()
Maar die Snuit flikte het eergisteren bij mij ook bijna weer hoor, mijn grote angst is dat hij opeens de weg opspringt, dus dat hij door mijn leidsel springt, hebben we twee keer gehad, nu ondertussen alweer maanden geleden maar er zit nog zo'n waarschuwingsknopje in mijn hoofd. We komen zaterdag terug van die enorme rit. Ik ga dus (achteraf gezien) gewoon te laat stappen, moet ik hem toch wat te veel terugnemen in een keer voor de kruising en potverdrie meneer staat me toch te drammenkon hem weer ouderwets vrijwel niet stilkrijgen en we gingen zo ongeveer stuiterend over de kruising (waarvan ik had gezien dat er toch niets aankwam dus het kon) nog geen drie meter verder stapt hij dus wel normaal he. Kan ik hem wel wurgen
maar was ook mijn eigen fout, ik moet gewoon eerder met hem gaan stappen, maar hij was zo lief geweest de hele rit. Maar dat was dus een vasthoud moment... en dat werkt inderdaad nooit. Alleen soms moet je en sommige pony's/paarden accepteren dat beter dan anderen
Ik had Snuit gewoon opzij moeten sturen, dus schuin de weg op, had er zowiezo niets kunnen gebeuren maar dan zit ik ook zelf te drammen dat ik NU stil wil staan. Werkt niet bij een Snuitmans, moet je altijd slimmer zijn
Citaat:dat laatste stukje wat je met snuit had, vaak doen we het zelf, maar ben daar dan dus bang voor zeg maar, als ik haar op zo'n moment niet zou kunnen houden denk ik dan, zwartkijkerrrrr.....