Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Succes met al het rennen en vliegen zaterdag!
.
. Moet ik eigenlijk eerst eens een tractor oid tegenkomen over die veldweggetjes.
. Moos was het proefkonijn, en ik zat er het dichtst bij: dacht 500 kg en hij weegt volgens het meetlint 489 kg
.
). We mogen zelfs morgenavond al parcours lopen voor de vaardigheid. Zijn er fanatiekelingen die dit gaan doen? Ik kijk wel op de dag zelf, loop er al vanaf 8h 's ochtends rond. Maar als iemand alvast een fotootje van het parcours schema maakt en die wil PBen, vind ik dat helemaal niet erg
Kan ik er alvast over gaan dromen vrijdagnacht, haha.
(mijn ouders nemen voor de verandering een camera met volle batterij mee - nee geen grapje, we hebben echt een keer met een lege batterij gestaan van onze goede camera, maar gelukkig zat mijn huis-tuin-en-keuken cameraatje nog in de tas, dus hadden we toch nog wat foto's.) Misschien dat er een bokt fotograaf nog wil langskomen? En een kampioenschap zal toch wel wat fotografen aantrekken...
.
, maar het is natuurlijk wel een primeur*

:
.
) ook nog een plaatje:

; veel plezier, nog!
.
.
Waar heb je de bodyprotector gehaald? Voor volgend jaar ook maar eens mee beginnen in de marathon na onze laatste actie. Heb er nu nog maar eentje, eind augustus, maar start nu met Alwyn en doen alle rustig aan.