Leuk ja, je moet wat te dromen over houden, komt dan vanzelf wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
VanHuisUit schreef:@Naaltje dan heb je in mijn vroegere 'trainingsgebied' gewandeld met de hondenclub ik was er nooit zo blij mee als ik zo'n club tegenkwam haha

van mijn vader kwam te staan
)
dat ie dat doet oke, maar dan heeft een paard ook 't recht uit te halen toch?
Citaat:Moet zeggen.. Vond het een mooi gebied, maar volgens mij breek je je nek over de mensen zogauw de zon schijnt
ik heb zelfs honden gehad die in de staart van mijn paard gingen hangen en mensen maar roepen "doet hij anders nooit hoor" of gewoon niet reageren als ik riep wilt u de hond even aanlijnen
Door de week heb je daar om de haverklap hondenuitlaat services, in het weekend hardlopers, crosfietsers en aanverwante artikelen op het ruiterpad inclusief complete gezinnen met schepjes
kwam er soms meer gespannen dan ontspannen uit.

goed.. dat was zo ongeveer mijn tekst.. ''Ik zou niet hier willen rijden, veel te veel mensen, zou heel agressief worden denk ik'' was zo ongeveer de tekst 

wat een herrie maakt dat volk

Bahhhh
en dat helpt dan niet echt)... Vriendlief heeft zelfs de teugels (o nee, leidsels geloof ik he?) in handen gehad en door de kegeltjes gereden... voelt zich al een heuse menner
en zag er superleuk uit... Volgens mij hebben we een nieuwe hippische combinatie te pakken