. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
dus wij bellen 'o ja, nou ik ben er hoor, dag', OK denk je dan
Nu moet hij dus weer terugkomen. Hij zou tot 14.00 uur mogen spelen. Ik net bellen om 14.15 uur 'met Han, nee ik hoef nog niet weg hoor, dag' .... nou ben benieuwd wanneer hij dus aan komt zeilen. Erg handig als ze zelf ergens heen kunnen lopen maar ondertussen zit je dus wel steeds met oren op steeltjes of ze niet terugkomen
) en elke keer een minuutje erbij ging het prima. Die spanning werd vanzelf minder, nu staat hij te suffen voor de wagen als we inspannen en met wegrijden / mennen is hij echt lekker relaxed.
adem in...adem uit...
Omdat er een paar flinke plassen inlagen, best even bezig geweest. Maar ze kunnen nu weer veilig in de bak staan en ik hoop uiteraard dat ik hem ontdooid kan houden, zodat we ook nog kunnen werken thuis. Kost zoveel energie en tijd om steeds naar binnenbak te gaan.

met 188 en 198
Hij liep zo fijn en kreeg bij mijn eerste proef daarna tips die ik bij de 2de proef kon laten zien
Er hing ook een heel leuk sfeertje daar, ga is informeren om lid te worden.
Dacht dat ik het verkeerd hoorde want was zo verbaast, dus een vriendin zegt laura sta op je bent eerste

Ben echt zo trots op rivaldo en mijn groom
Overigens is zij geen officieel jury hoor. Maar wel meerdere malen Z geweest met mennen. Ik heb les van haar
.
. Ik hoop dat ik hem later vandaag nog goed kan krijgen, want komende 2 weken blijft het nog vriezen.
Zonder problemen door de plassen, daar stond de instructeur ook van versteld. Er zijn vele paarden van boven 10/15 jaar die niet eens door plassen willen.Ipsilonka schreef:@Dennis, maar je moet nog wel veeeeel oefenen hoor. Hij heeft best wel een beetje lak aan je in de proef, wat een donder wat dat betreft zeg! (ik schreef bij de jury)
.
.
.