dressuur en vaardigheid 2017

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxpetraxx
Berichten: 329
Geregistreerd: 11-10-09

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 17:47

Inmiddels loopt bob m dressuuur ik ben in geen enkel geval mijn eigen concurrent. Dat voorkom ik...
Boris is nog niet weer goed qua stelling hij is niet kreupel en de fysio en tandarts kunnen niets vinden. Hij is in karakter een beetje apart, kan weer een gedragsprobleem zijn dat heeft hij wel vaker elke keer wat anders.

Afgelopen jaar ben ik op de selectie wedstrijd voor 4 van de 5 geselecteerd voor de hippiade. Dit hoeft uiteraard dit jaar niet zo te zijn het woord arrogant daar gaan mijn nekharen van omhoog staan!

We gaan er weer voor en zien wel hoe alles loopt.

Dennis

Berichten: 31496
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 18:09

Kreupele zooi is het hier idd. Stappen, stappen, stappen op het moment.
Ik wil kijken of ik in ieder geval Deedee dressuur kan rijden. Al moeten ze mij op de wagen tillen ;) .
Al heb ik met Roos en Deedee meer kans ondanks dat ze al maanden niet naast elkaar gelopen hebben. Maar dat hangt van Roos haar herstel af.

Fotografie91

Berichten: 2449
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 19:16

Ik hoop mee te kunnen rijden op de DK noord met mijn pony, in de M dressuur.
We hopen op een ticket meer doelen kan ik ook niet stellen :)
sinds vorige week starten we M dressuur en daar zijn we ook nog lang niet tevreden over dus een ticket zal welkom zijn maar anders gewoon door trainen :)

Sharani
Berichten: 4680
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 19:19

Hier ook deelnemer aan DK Noord. Heb twee paardjes voor dezelfde klasse vaardigheid ingeschreven, en weet dat ik me maar met 1 kan kwalificeren (waar ik al totaal niet van uit ga) maar er is hier zo weinig vaardigheid dat ik de kans niet voorbij wilde gaan ook mijn andere paardje eens vaardigheid te starten.
Verder beide ook in de dressuur, maar daar zitten ze niet in dezelfde klasse.

Een Hippiade ticket zou super zijn, maar verwacht het eigenlijk niet, omdat er nog veel moet verbeteren.

Letsdunit

Berichten: 7793
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 20:29

Ik wil misschien wel naar DK west, vind een wat grotere rubriek bij de tweespan ponies wel leuk dat gebeurd niet zo vaak. Miischien met twee jonge ponies ofzo. Hippiade hoef ik niet zo nodig heen :)

Ipsilonka

Berichten: 5871
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 23:18

Ik weet nog niet of ik wat ga doen op de DK, dressuur gaat nog niet je van het momenteel. Maandag weer les, maar dat is meer nog ff voor Leek de puntjes op de I zetten.

roekes

Berichten: 759
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 17:30

Ik doe mee in borger aan de dk dressuur en vaardigheid. Ik start beide enkelspan in de M. Mocht ik een ticket voor de hippiade krijgen bedank ik ervoor en is hij voor een ander. Ik ga er niet van uit omdat ik net 1x in beide ben gestart in de m. Ik ben 1x naar de hippiade geweest en vond het leuk om een keer mee te maken.

Fotografie91

Berichten: 2449
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 19:19

roekes schreef:
Ik doe mee in borger aan de dk dressuur en vaardigheid. Ik start beide enkelspan in de M. Mocht ik een ticket voor de hippiade krijgen bedank ik ervoor en is hij voor een ander. Ik ga er niet van uit omdat ik net 1x in beide ben gestart in de m. Ik ben 1x naar de hippiade geweest en vond het leuk om een keer mee te maken.


Mirjan jij gaat gewoon gezellig naar Ermelo als je mag ja! :)
Nooit nee zeggen als je door mag :P

Ir1ne

Berichten: 3384
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Groningen

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 19:23

Ik start enkelspan paard in B Dressuur en L vaardigheid, maar ik verwacht er zeker niks van :) ben nog maar net bezig en DK Noord is voor ons enkel en alleen meters maken, meters maken en nog eens meters maken :)

assie

Berichten: 9494
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:02

Als die meters dan de goede kant op gaan, in het juiste tempo, dan mag je per ongeluk ineens wel naar de hippiade :P .
Gebeurt wel eens hoor :+ .

Succes allemaal!

roekes

Berichten: 759
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:06

Bij mijn eerste wedstrijd ooit mocht ik ook naar de hippiade Irene.....

roekes

Berichten: 759
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:08

Oke dieke.... als ik een chauffeur kan vinden wil ik er nog wel over nadenken.... :=

Fotografie91

Berichten: 2449
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:55

roekes schreef:
Oke dieke.... als ik een chauffeur kan vinden wil ik er nog wel over nadenken.... :=


Haha als we samen mogen wil Dilly vast nog wel een plekje delen }>

assie

Berichten: 9494
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 21:23

En anders gaan er genoeg mensen uit het noorden. Er is vast wel een plekje voor je. Hoe ga je normaal op wedstrijd dan?
Toen ik naar Ermelo mocht heeft een vriend die ook ging onze kar meegenomen in zijn vrachtwagen, anders was het voor ons ook lastig geworden

Sharani
Berichten: 4680
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:22

Zou een druk weekend tegemoet gaan met op vrijdag en zondag wedstrijd voor mezelf en mijn dochtertje zou voor het eerst impuls starten.
Is de inschrijving van zondag misgegaan... ze hebben de mail nooit gehad, terwijl hij gewoon verzonden is en ik geen foutmelding heb gehad of zo. Dat vind ik zo het nadeel van wedstrijden waarbij je niet via mijnKNHS kunt inschrijven... Vooral voor Anne Marije vind ik het balen.

oedsje

Berichten: 1538
Geregistreerd: 19-05-11
Woonplaats: oldebroek

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:14

Oh balen sharani vooral voor je dochter

Grainey

Berichten: 2093
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 12:06

Zou de organisatie jou toch het voordeel van de twijfel moeten geven, tenminste dat vind ik, vooral als een kind de dupe ervan is.
In de tijd van de startcoupons en daarna de inschrijfformulieren heb ik ook wel eens een niet ontvangen, maar er moet toch een mogelijkheid zijn om er een mouw aan te passen, lukte mij ook altijd.

roekes

Berichten: 759
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:44

#assie normaal gesproken rij ik alleen wedstrijden in de buurt. Ik heb een auto met koetsentrailer dat is het probleem niet. Mijn gezondheid laat het helaas niet toe dat ik naar ermelo kan rijden en weer terug. na een wedstrijd ben ik minstens 3 dagen uit de running en dat heb ik er voor over!
Eerst maar kijken hoe het gaat op de kampioenschappen dan zien we daarna wel weer verder. Bedankt voor het aanbod dieke!

assie

Berichten: 9494
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:02

O jeetje, dat is heftig.
Ja dan snap ik het.
Iig succes op het DK

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:09

Balen Sharani. Ik vraag altijd wel om bevestiging als je via e-mail inschrijft juist om zeker te weten of het aan is gekomen.. :(:) Wie weet kunnen ze idd nog wat voor je regelen!

Sharani
Berichten: 4680
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:06

Was inderdaad een les om om een leesbevestiging te vragen. Hopelijk kan Anne Marije toch nog starten, voor mezelf maakt het me niet zo veel uit inderdaad.

Ir1ne

Berichten: 3384
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:11

assie schreef:
Als die meters dan de goede kant op gaan, in het juiste tempo, dan mag je per ongeluk ineens wel naar de hippiade :P .
Gebeurt wel eens hoor :+ .

Succes allemaal!



Dat zou bij mij dan in de dressuur moeten zijn en daarvoor heb ik teveel concurrentie die al veel langer bezig is en ook beter dressuurmatig bevestigde paarden heeft ipv mijn DDK aka dikke dramkont ;)

We zien wel! het komt hoe het komt ;)

assie

Berichten: 9494
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:22

Dat klopt idd. Het loopt zoals het loopt.
En bij iedereen kan het fantastisch, of juist dramatisch gaan. Pieken op het juiste moment.
Je moet voor de lol eens aan T zijn eerste reactie vragen op mijn foto met deken :') .

En ach, het gaat toch om het plezier hè :D

Sharani, hopelijk kan je dochter toch nog starten.

janouk
Blogger

Berichten: 17969
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 06:02

We starten vanavond in Middenbeemster. Voor de eerste keer M vaardigheid met Meneer Anton. Kleine mannetjes worden groot
Tot de Hippiade blijven we wel in de L dressuur. Nig niet bevestigd genoeg in de aanleuning om de oveestap naar de M dressuur te maken.

Fijn weekend allemaal

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 07:03

Ik start morgen op de nsps dag
B tweespan
L Faya enkelspan
M caya enkelspan
Is gelijk het NK dressuur voor Shetlanders.
Ze gaan ook onder het zadel meedoen.
Dus been benieuwd hoe ze het doen