d'r is behoorlijk wat gevallen blijkt, ik moest bijna laarzen aantrekken...kleien bic, is goed voor de huid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geintje tuurlijk he
)
).
. Tja, met mij valt niet te praten

VanHuisUit schreef:Dat is wel zo..... maar toch vind ik het sneu ....
Krijgt die van jou dan extra kuil ofzo of staat de wei net zo vol als bij bijv Aks? Want die wei heeft echt nog heel veel gras. En de pony's zien er stuk voor stuk erg goed uit (de drie fjorden op die wei).
Maar toch kozen Alwyn, Freddy en Snuitje direct bij de 1e spetter die er viel voor de schuilstal.... (waar overigens ook vrijwel 24/7 hooi te krijgen was).
nog een keer via pb ook al blijft echt rotziekte hoop dat hij nog even goed kan zijn maar tine kan dat zeker en vast goed inzien,
voor Bianca voor eagle hopelijk is het nu weer ok voor hele lange tijd...
... pony kwam van 24/7 buiten maar maakt ook veel gebruik van de stal, maar goed zoals gezegd ken ik dus ook mensen waar ze nooit binnen gaan tjah het is je paard kennen denk ik. Cyclo maakt dan ook bijna geen wintervacht aan wat erg handig is met rijden buiten
maar goed als het sneeuwt en ze is niet tijdig in schuilstal gaan staan heeft ze het dus wel heel koud en staat te trilllen wat ik niet aan kan zien dus als hier rond vriespunt is met kans op neerslag heeft ze een regendekentje 100gr op, niet vaker omdat ik niet hou van dekens altijd bang dat ze vast komt te zitten en bovenal heeft ze heel snel plekjes overal 

VanHuisUit schreef:Ben dus niet het enige watje / de enige die mietjes heeft
heerlijk shoppen voor de winter

Haha, ook bij ons zowel Har als Mick niet enthousiast op de wei als het giet-regent. Wel even benen strekken, maar daarna stond Har en staat Mick ook aan het draadje om naar binnen te mogen (wetende dat daar dan hooi ligt natuurlijk
)
Leuk wolwinkeltje in de Bisschopsmolenstraat