Gisteren leeggekomen in Brussel, vanmiddag alweer geladen in Antwerpen voor Lünen (bij Dortmund in de buurt). Ik hoop dat we er zaterdag een beetje bijtijds zijn, kunnen we gauw weer naar huis
. Zondag wil ik ff gaan kijken in Nistelrode bij de D+V
. Iemand van jullie die daar nog start?Ben voornemens in Schaijk, Heesch (2 x) en in Grave te starten, komende maanden.
VHU: wat doen Sprenger-beugels precies? Ik heb ook vaak last van mijn enkels als ik heb gereden, maar nooit erover gedacht dat dit met andere stijgbeugels te verhelpen zou kunnen worden.
wat een wonder toch dat je dit nog steeds met haar kunt doen !!! super !
. Ik ben altijd in m'n eentje en niemand wil met me mee. En om nu in m'n eentje het hele land door te rijden om te gaan rijden is ook niet wat.
ben nog een beetje van slag.
En ga je komend weekend in Dordrecht starten met Pink in het Z ? jij durft 20x40

maar ik vind haar prachtig

) en onze Mies heeft haar helemaal afgelikt en totaal geaccepteerd, erg lief om te zien (tenminste, tot nu toe). 
En wij dan? waren wij geen pony concurrent voor jou? 
Zoals het nu gaat denk ik niet dat ik op de latten kan staan. Vanmorgen ging zoon om half 6 naar wc, maar deed zijn kamerdeur per ongeluk nogal hard dicht. Daarna niet meer kunnen slapen.
De weersvoorspelling is zonnig met 12 graden