[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:02

hij is pas ontwormt :j
voor van de winter vind ik het ook niet zo heel erg.
maar hij moet niet dikker worden.
van de winter kan hij zich lekker warm houden :j
maar van de zomer mag hij het er lekker af trainen.

wat fijn dat het met dribbel al zo goed gaat :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:16

@ Tallechie: sterkte met alles. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Niet fijn dat je nu dan ook nog van die foute verhalen te horen krijgt, moet je helemaal niet hebben (ik snap wel dat die mensen hun verhaal kwijt willen, maar dat soort dingen moeten ze dan maar na de bevalling vertellen). Er hoeft nl helemaal niets aan de hand te zijn. Grote kans dat omdat jij zo gespannen bent, kindje rustiger is. Maar fixeer je nu niet teveel op het bad, anders lig je daar niet ontspannen, voel je je kindje niet, en heb je nog meer stress. Aan de andere kant, als je het niet vertrouwt, ziekenhuis bellen. Ik heb de laatste weken ook veel in het ziekenhuis doorgebracht. Daar zijn ze voor.
Fijn dat het met Dribbel zo goed lukt. Merk je ook al wat verschil met zijn vacht?

Tja, jurysport....... blijft altijd moeilijk.

@IT: kun je zijn ribben nog voelen? Dat is een goede meetmethode.

@ Ollie1: ik heb ook alles in stijl, maar ja, dan ziet de jury ineens weer liever een Fries. Tja...... En wassen en vlechten ben ik doorgaans zeker 2 uur mee bezig bij Rembrand. Bij Amerigo gaat het wel sneller gelukkig, minder paard en vlechten gaat ook makkelijker, hoef niet op kruk te staan. Fin dat het zo goed ging met mennen.

@ Naaltje: hoe is het met je arm? En je vader? Die was toch ook gebeten?

@ Rivaldo: hoe gaat het nu met je brommer?

@ Buckje: sterkte

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:17

Moet eigenlijk naar een vergadering toe ivm buitenrijgebied in Onstwedde, maar voel me zo slap, hoofdpijn, spierpijn, dat ik denk ik maar in bad en naar bed ga.

Mijn les voor morgen ga ik ook maar afbellen. Ik hoop ze morgen nog wel even voor de kar te kunnen zetten, maar dan kan ik het in mijn eigen tempo doen en bijv voor een half uurtje. Is wel jammer, maar ik denk niet dat ik veel opneem nu.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:24

Tine hij heeft natuurlijk die spuit ook gehad. Denk dat ik met 3 maanden pas kan zeggen dat het afvallen geholpen heeft. Vandaar dat ik nu ook niet over mocht over ander voer. Vacht ziet er wel beter uit, althans vind ik. Maar misschien wil ik dat ook wel zien. Nog even afwachten dus.

Ben net door uwv gebeld ivm ziek melden, had een vrouw aan de lijn en die gaf ook aan dat ik aan mezelf moest denken. Ik ben inderdaad gestresst, hopelijk gaat het nog weg. En morgenavond sowieso naar de verloskundige. En daar geef ik mijn bezorgdheid ook aan.

Ook wist ik deze verhalen al van te voren, althans van eentje. En inderdaad je krijgt nu alleen maar negatieve verhalen, daardoor wordt je niet zekerder, maar het is wel wat er kan gebeuren.

Jammer dat je je les moet afbellen.

Ik zal even eten. Paps heeft eten klaar. Daarna even in bad. Weet niet als ik vanavond nog online kom

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:26

ga maar lekker even genieten in bad :j

*zucht* hoe kan je aan een man die van vlees eten houd uitleggen dat een halve beenham(of meer) niet echt 'gezond' is.
het is wel lekker natuurlijk... maar het is toch abnormaal om een halve beenham naar binnen te werken?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:48

volgens mij had jij een andere jury hoor mammaslamma jullie reden toch s'avonds? toen reed ook mn zusje zal eens vragen wat zei had. Ik hoef ook geen 9 maar is wel leuk dat je inzet gewaardeerd wordt.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:51

mammaslamma schreef:
Hoi Ollie,
Ik ken haar niet persoonlijk, weet wie het is, maar dan nog, ben toch benieuwd hoe en waar het verschil zit, jullie zagen er ook prima uit, wij idem dito, mooie strakke knotten, alles klopte....
Gaat niet om de punten, want 1 proef was winst, de andere ruim niet, maar ik houd niet zo van zo jureren, zeker niet als alles spic en span is...

Ik zit met écht te bedenken met wat voor span jullie reden ? In iedergeval bij de paarden begrijp ik uit de post van Maisie. Heb je geen foto ? Heb jij mij wel gezien dan ?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:43

Ollie1 schreef:
mammaslamma schreef:
Hoi Ollie,
Ik ken haar niet persoonlijk, weet wie het is, maar dan nog, ben toch benieuwd hoe en waar het verschil zit, jullie zagen er ook prima uit, wij idem dito, mooie strakke knotten, alles klopte....
Gaat niet om de punten, want 1 proef was winst, de andere ruim niet, maar ik houd niet zo van zo jureren, zeker niet als alles spic en span is...

Ik zit met écht te bedenken met wat voor span jullie reden ? In iedergeval bij de paarden begrijp ik uit de post van Maisie. Heb je geen foto ? Heb jij mij wel gezien dan ?

Kwartje is gevallen, wij reden in de avond, dat zal dan wrs een andere jury zijn geweest.....
Wij reden met 2 span NF pony;s, bruin/zwart, ik zag het pas net in jouw profiel wie jij was, ik heb geen foto's staan......

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:45

dames.. het is echt schandalig, maar het is pas 19.44uur en mijn ogen worden toch zwaar en moe!
een half uur geleden begon het al en had ik al echt het idee dat ze dicht gingen vallen.
maar goed ik was ook al om 5.15uur wakker vandaag.... toch vind ik het irritant haha

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:10

Goedenavond dames

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:11

hey jellee!! lang niet gesproken.
hoe is het ermee?

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:35

jeeuww iedereen,

@jelle leeft ook nog ;)

@ Tallechie, ga op je gevoel af, beter 1 keer te veel naar de VK dan te weinig, kies voor jezelf, en je bent absoluut geen aansteller, ik hoop dat het bad je goed doet.

@ mammaslamma ik ben eigenlijk stiekem wel heel benieuwd naar jullie span, ik kende alleen de kleine turbo's

@poeltje rustig aan hoor, mijn mama is laatst onderuit gegaan met de fiets en heeft een week lang heel rustig aan gedaan, maar ook nog steeds veel last.

@ tine, jammer dat je je les af moet zeggen, maar je gezondheid gaat voor en dan is het inderdaad een stuk fijner als je lekker alles op je eigen tempo kan doen.

wat wagens betreft, van schie ken ik niet, maar het merk wagens wat hij verkoopt spreekt mij niet aan, gerrit jan van boven ken ik wel, ben ik ook geweest, mijn hemel hij heeft een hoop mooie dingen staan, maar wat een rotzooi is et daar.

zo ik heb vanmiddag weer lekker met voice geoefend, het gaat sinds ik mijn nieuwe instructie heb eindelijk weer een beetje de goede kant op.

en nu weer keihard blokken aan bedrijfseco tenminste, dat zou ik nu moeten doen :P

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:35

@Mammaslama, ik weet denk ik wie je bent. Heb je donker haar en stond jij bij Maisie te kijken tijdens de vaardigheid ?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:45

Ollie1 schreef:
@Mammaslama, ik weet denk ik wie je bent. Heb je donker haar en stond jij bij Maisie te kijken tijdens de vaardigheid ?

Wel donker haar, maar niet bij maisie gekeken,ik was er pas om 16.00.
Volgende x zeg ik wel halloooo

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:47

Marianne, als ik ooit nog eens mezelf ertoe kan zetten om foto's hier op te krijgen, kun je ze zien, heel wat anders, de shetten, dat was lezen en schrijven, zeg maar....

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:07

He mensen. Ben net terug van de bioscoop. Zijn naar Tron 3D IMAX geweest. Was ik nog nooit geweest. Ben nu echt vet duizelig van de IMAX. Mijn hersenen kunnen dat niet bij houden. Ik word te oud voor die snelle dingene haha.
Tallechie, ga lekker in bad en doe rustig.
Poeltje, rusitg aan met die hersenschudding, dat is niet niks.
Tine ook beterschap.

Ik ga even eten.
O ja Damon ging vandaag rollen in de stal en lag dus lekker vast. Hoe krijg je het voor elkaar als pony van 1.20 om in een box van 3,5 bij 4 precies tegen de muur aan te komen. Hij bleef heel rustig en keek me aan zo van "help me". Heb zijn benen gepakt en hem omgerolt. Hij ging daarna vrolijk verder met eten.
En ik moet tegenwoordig fietsen naar stal (11 km), scooter is dood.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:40

@ melanie, lekker gegeten?

gelukkig bleef je pony wel rustig!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:29

Haha Kim nee idd mn laptop was stuk, duurde 3 weken dat hij gemaakt werd helaas :P maar i'm back.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:39

BuckjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:48

Poeltje, rustig aan doen!! Als je het verwaarloosd heb je er lang last van (ervaring mee. :o )

Kim, kuilvoer zet zoiezo snel aan bij die kleintjes. Ik geef die van mij alleen hooi het kuil is veel te eiwitrijk.

Mel, kun je hem niet laten repareren ? 11 km heen en terug fietsen jeetje das nogal wat...

Marianne, ik zal zo even kijken! zit nu op mijn tel. Maar ga weer even naar beneden de PC aandoen. :P

mijn mopjes!
Afbeelding

Afbeelding

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:51

@ buckje, ik ben echt verliefd op jouw stippel <3

BuckjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:58

Het is echt een bambi :')
Afbeelding

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 00:23

:wave:

ik las over dikke ponybuik
zo ken ik er nog een :o
Lacuna gaf me zelfs op m'n sodemieter toen ze 'm zag :o máár! Als ik dids smorgens uit de wei hengel, en er heel de dag lekker mee aan de gang ga dan lijkt hij wel de helft te slinken zegmaar, hooibuik dus :)

verder bijgelezen, maar er gaat hier iets heel erg mis :') Heb alleen 2 paracetamolletjes op vandaag, (oke en eten enzo dan he :P ) en vanavond cola gedronken, maar ik heb het gevoel of ik straalbezopen ben.. als ik loop val ik om :') dus ik ben stik wazig ;) ga maar gauw slapen, want morgen moet ik weer helder zijn natuurlijk :)

ohja, las nog iets over een film die te snel ging :)
Wij gaan zaterdagavond naar de film van NewKids, eerst uit eten en dan bios toe. Niet helemaal mijn film, maar ventje vindt dat leuk, ga ik wel mee :)
Zondagochtend mijn tijd, met dids op pad, lange lijnen :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 00:31

@Tallechie ik voelde Han precies zitten, vooral zijn ene voetje. Toen hij was omgedraaid zat dat voetje precies onder mijn ribben. Als ik dan duwde trapte hij met dat voetje. Nu is het nog zo dat hij af en toe met die voet een soort 'stuiptrekking' heeft. Zo grappig.
En ik heb een vriendin die gelijk met mij in verwachting was (zo leuk!) en haar baby lag ook tegen de placenta, zij was ook steviger dan ik. Zij voelde haar kindje ook veel en veel minder, soms wel een of twee dagen niet. Het leek mij wel eens heerlijk als Han niet zo zou trappen maar zij is ook vaak naar het ziekenhuis geweest, maar dan ongerust. Ik was er gerust op, kwam daar ook zo vaak. Maar bij haar was er altijd gedoe. Zij is bevallen van een grandioze, gezonde baby.
Dat je die pijn voelt onderin is de baby die drukt tegen je bekken :j hou je maar vast, wordt nog veel erger :+

Prachtige Lizzy & Buck :D
Verhalen over de heren wagenmakers we can't live with them, we can't live without them ('t zijn net echte kerels :P )
Tine ik zou mijn energie inderdaad besteden aan die ene wagenbouwer die wel wat leuks heeft (E heeft in dit geval gelijk ;) ) en zelf geen artikel gaan schrijven voor de Mensport maar je zou ze wel eventueel een voorstel daarvoor kunnen doen. Ik denk namelijk niet dat die wagenmakers gaan veranderen, die gaan het bagatalliseren, o ja dat mevrouwtje met een mail }> :( _-:(
Naaltje aan het eind van de stage helaas nog niet aan het eind van het verslag -O-
Marianne lekker gelest met Voice +:)+
Mel's brommer heeft het begeven en coole poown die zich gewoon laat omdraaien O:)
Mamaslamma die wel foto's heeft maar ze niet laat zien ~~}> ;)
Jelleee die goedenavond zegt maar voor de rest nog niet zo veel :x
IT die moe is en Wobbe met dik buikje Sim had ook altijd wel een dik buikje in de winter. Denk dat het ook komt omdat ze dan gewoon meer 'vulling' nodig hebben ivm kou. In de zomer was Sim mooi volslank. Het zag er gewoon anders uit in de winter. Als hij zo lekker actief is en vrolijk, vacht goed en gezonde oogopslag plus je hebt hem ontwormd, zou ik het maar gewoon accepteren, beetje dikbuikig type :Y)

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 01:19

Buckje schreef:
Mel, kun je hem niet laten repareren ? 11 km heen en terug fietsen jeetje das nogal wat...

Helaas zit de brommer winkel 20 km verderop. En ik heb geen vervoer daarheen en ze willen hem ook niet ophalen. Probleem zit in de accu en de vario plaat. Heb beide besteld en hopelijk komt dat volgende week binnen, dan kan ik gaan sleutelen. Tot die tijd is het helaas fietsen. Ach, goed voor de conditie. Het viel me niet eens heel erg tegen, ondanks dat ik al 10 jaar niet meer fiets.

Gave foto's trouwens Lot. Je hebt coole ponies!

Verder beterschap voor alle zwangeren en zieken.
Ik ga naar bed. Morgen voor het eerst aan het werk op mijn nieuwe plek. Ik ben heel benieuwd.