[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:33

Zoooo rustig hier :+ veel succes Ips!

Hier al van alles gedaan en nu weer aan de klus, fijne zondag.

Ber op wandeling vanochtend <3
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:22

<3 knappe Ber.
Idd rustig hier...maar ik heb niets bij te dragen....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:06

Goedemiddag. Hier een rare dag gehad. Vanmorgen ponys getraind en buitenritje gemaakt met Rembrand. Dacht rustig dagje te hebben, maar onze vereniging organiseerde vandaag subtop en er was een schrijver ziek. Of wij wilden helpen. Manlief heeft vanmorgen geschreven, ik vanmiddag. Nou, ik weet wel dat als je bij een van onze menwedstrijden vrijwilligt, je veel beter wordt verzorgd. Ik heb wel wat drinken aangeboden gekregen, maar verder niet. Bij onze menwedstrijden krijg je ook eten en na afloop nog een reep chocola als dank.

Zometeen zadels en hoofdstellen van de ponys schoonmaken en inpakken, morgen eerste buitenwedstrijd van zoonlief.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:15

VanHuisUit schreef:
Waarom zou dat veel gedoe zijn? Gewoon doen, is zo mooi daar! Scheelt voor degenen die de anderen verzorgen ook weer zorg :)
Wij gaan in de meivakantie naar Boszicht, neem ik de dames gewoon allebei mee :D

Verder hier dag training gegeven, dus nu enigszins gaar en aan de wijn, ff bijkomen :+

hye leuk...
t team is er van 27 apr tm 3 mei...
:D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:26

Leuk vooruitzicht Vhu, naar boszicht, en Bicci en d'r team gaan daar ook langs ! :)

Gem werd gefeliciteerd....hmmmm???..Jarig ?...
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:16

Leuk Bicci misschien zien we jullie nog. Ik breng de pony's op de zondag dat jullie weggaan.
Was Gem jarig? Geen idee? Anders nog van harte :9k Y)(^) :)F

Rotterdam vandaag totaal in de ban van de marathon, altijd erg gezellig. Prachtig weer is het erg leuk.
Vanochtend heerlijk met Ollie en Ber ritje gedaan (ik op Ollie, Ber ernaast).
Toch mooi weer iets van 45 km gereden afgelopen week :D Ollie ziet er super uit, ondanks de vele kilometers, ze valt totaal niet in, erg blij mee.
De dames bij elkaar, Ber staat vrijwel altijd op drie benen als ik foto's neem O:) je ziet Ollie ook denken zo van :roll: moet dat nou :))
Afbeelding
Heel mooi hoofdstelletje voor Ber op de kop kunnen tikken. Vandaag trouwens voor het eerst Ber mee als handpaardje zonder bitje in (ze heeft zo'n hekel aan dat bit), ging prima. Alleen liep ze tot ergernis van Ollie af en toe wat meer voorop, moet je die oren van Ollie dan zien hahaha.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 12-04-15 14:18, in het totaal 2 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:17

Vandaag is Amerigo echt jarig en dus ook echt 21 jaar. Als verjaardagsfeestje mocht hij mee naar de dressuurwedstrijd in Exloo, als traktatie gaf hij Patrick 2 winstpunten en 2 1e prijzen.
Samoerai mocht ook mee op het feestje en stond tot het laatste moment 2x eerste met 195 en 199 punten. Helaas op het allerlaatst nog van de eerste plek verdreven, maar wel met 2 mooie 2e prijzen naar huis.
Blijkbaar moeten we thuis gewoon ook met wedstrijdtenue en ingevlochten ponys rijden, want dan lopen ze wel heel goed. Thuis ging het gisteren namelijk weer redelijk moeizaam. ;-)

Ze zullen inmiddels wel weer zwart/groen zijn, lekker aan het rollen in de wei.

Verder is het hier heerlijk weer, zonnetje, wat wind. Echt genieten.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:27

Tine gefeliciteerd !!

Vhu. Wat is Ber toch veranderd...supermooi..en dan dat koppie tijdens de rit !! Geweldig !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:13

Pretbekkie :+ is ook geweldig om dat naast je te zien met rijden :D
Wat een geweldige punten Tine en taart voor Amerigo Y)(^)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:20

leuke foto's vhu.
Amerigo jarig *\o/*
hier vanmorgen vroeg de wekker(leuk zo'n hobby) half 6 eruit ,om 10 voor 9 dressuur starten en daarna oefen marathon.....zo best wel vroeg.... :z maar leuk gereden. ik kreeg wel opmerking dat ook bij een oefenmarathon bij vaardigheid(en dressuur) een groom achterop moet,deed deze dressuurmuts zonder,ach wist ik niet,bij de "gewone"vaardigheid en dressuur hoeft dat bij enkelspan ook niet :n weer wat geleerd :)*

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:21

ik lees over boszicht, komen jullie dan bij mij ook gezellig langs :')

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:24

een proficiat voor amerigo *\o/*
en goed gereden op wedstrijd lees ik wel tine
vhu, ber zegt even poseren
gem, proficiat heb volgens mij het gemist, maar bij deze

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:47

Ik heb blijkbaar ook iets gemist mbt Gem Oeps....
BiancaIlona hoe gaat het met je?
HT al vroeg uit de veren. En weer wat geleerd. Zulke fouten maak je nooit meer :+
VHU ik vind het zo knap dat je dat durft met handpaard. Heb ik ook altijd gewild, maar ben zo bang dat ik dan toch in een situatie kom dat ik handpaard los zou moeten laten. Ber ziet er gelukkig uit, zo mooi om te zien!

Amerigo had trouwens 186 en 183 punten bij heel strenge jury, dus we waren erg blij.

Nou, ik ga nog even bankhangen en dan naar bed.

Tot morgen maar weer.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:02

hier gaat alles goed, besloten Ilona haar pensioen te gunnen, zelf alleen nog met karretje te doen. Daarnaast maar lekker kinderpony voor mijn zoontje te laten zijn
[ITP] Floris en Ilona overzicht van meerdere momenten en nu
1 keer in de week komt van zijn school nog een meiske, daar kan ik ook van genieten. Najaar opzoek naar een opvolger, wel 1 weer met een hart van goud. Man heeft voorkeur haflinger en ik fellpony. Dus we zijn er nog niet uit wat het wordt. Haflinger wel meer kansen denk ik. Maar ook even kijken of mijn zoontje enthousiast blijft. Anders wachten misschien nog wel een jaartje. Dan gaat mijn dochter ook naar school en heb ik ook meer tijd :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:09

Nee hoor, jullie hebben niks gemist :+ :x
Vandaag voor het eerst sinds 2 of 3 jaar weer eens met vriendin L op dressuurwedstrijd (onder de man) geweest! Ze zat zonder groom, dus ben meegeweest naar Nederweert. Nu scheelt het dat ik haar afgelopen week al een keer had zien rijden en we dat flink nabesproken hadden. Hoewel zij op hoger niveau gereden heeft dan ik, zie ik altijd goed waar het bij haar aan schort en dat heeft ze woensdag en vandaag flink aangepakt. Resultaat: 189 en 195 in de L2, terwijl ze sinds juli al niet meer gestart heeft *\o/* .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:16

Goedemorgen,
Bi ilona met pensioen...spannend en leuk zoektocht naar nieuw paardje !
Gem, gegroomd, met goede resultaten !

Ips, hoe was je wedstrijd ?
Maisie, jij bent ook naar een wedstrijd geweest toch ?

Verder.....niets nieuws...lekker rondje gefietst vanmorgen....nu koffie..en straks...aan de slag in de tuin..terras iets groter maken..dus beetje zand kruien...tot laterrrr...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:29

Goedemorgen. Hier alweer lekker bezig geweest. Eerst Sam gelongeerd met balkjes en daarna heerlijk gemend met Rembrand. Lekker bezig geweest met wijken, schouder binnen en contra galop. Het zal waarschijnlijk nooit in de proeven komen, maar het is zo leuk om nog een stapje verder te gaan. Gewoon omdat het kan :-). Net ook al uitgemest en nu eigenlijk totaal geen zin omet het huishouden aan de slag te gaan. Maar ja, dat moet natuurlijk ook gebeuren.

En ik zit te wachten op de postbode. Die is zaterdag ook aan huis geweest, maar heeft het pakket niet achter gelaten. Normaal wordt het gewoon in of naast ons kastje (speciaal gemaakt voor pakketjes) bij de poort neergelegd, maar nu helaas niet. Ik ben dan zo bang dat ze precies komen als ik lig te slapen of achter bezig ben bij de paarden.

Nou ja, mezelf zo maar een schop verkopen en aan de slag met huishouden en eigenlijk ook nog weer een stukje grote schoonmaak. :r

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 22:16

Goeienavond!

Biancacoo heeft nu vast spierballen van het zand rijden, girlpowers!
Tine heeft de proeven van de toekomst geoefend :D . En wacht op de postbode :z

Stalgenootje (en ik zei de groom) zijn vandaag naar Straelen geweest met de Anda. JvdB gaf er weer les en ze kon aansluiten in de rij! Erg fijn dat dat kan en het was weer erg gezellig :) .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 07:18

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 07:33

http://m.youtube.com/watch?v=5895K-Xjupk

nieuw carrière voor Janouk
dit weekend een clinic working equitation volgen haha

Het lijkt me geweldig om te leren. Het filmpje is de top. Haha daar zitten wel wat uurtjes training in

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 08:55

Goedemorgen,
Janouk,..heeft Ellis dat een aantal jaren geleden ook niet gedaan met haar mooie witte sprookjesdame.... Y;(
Lijkt me fantastisch !! heel veel plezier, en veel succes !!
Mooie ochtendfoto Tine.
Gem...idd spierballen kweken...maar ik kan niet zo veel doen..iedere keer een klein stukje...haha...schiet niet op dus...en moet meer zand hebben....dus...over een poosje maar bestellen.....
maar...het terras gaat vast mooi worden !! :j jammer genoeg niet met luxe mooie nieuwe tegels enzo..maar met wat we hebben...als t maar functioneel en gezellig word..is het superfijn !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 09:29

Dat is zwaar werk Biancacoo ... goed van je zeg.
Ja dat klopt dat Ellis dat heeft gedaan met Fief, dat is dus ook typisch zo'n dier wat je niet vergeet ;( lijkt me ook erg leuk om te doen maar ja, je kunt niet alles :)
Hier zo trainingsronde doen met Ollie, prachtig weer! Wilde naar Veluwe maar was gisteren compleet uitgeput van training geven, maar even rustig aan met 'mijn hoofd' ... en zoonlief is vroeg uit, dus niet handig.

En daarna hier ook weer aan de klus, kunnen nog jaren klussen geloof ik. Daarom ook wat minder op topic, zit minder vaak met laptop op schoot maar eerder met schuurmachine of verfkwast en plamuurmes op een stoeltje voor een of andere muur, vensterbank, leuning, kast of deur :7

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 12:24

Wat is er dan een boel te doen he vhu.. word vast heel mooi.. hoop dat het dan ook lekker snel verkocht is..
Vanmorgen ook nog papierwerk voor belasting aangifte doen ...pffff..
Toen nog eventjes buiten eea kunnen doen..
Nu eten met zoon !!
En idd Fief vergeet je niet...

Vandaag een maand voor Melody's sterfdag....dubbel hoor....
Maar t heeft een plekje in mijn hart...

Fijne dag verder.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 13:25

Helaas valt het weer hier best tegen. Geen zon, stevige wind.
Ik zit weer eens te wachten op een pakketje. Hopelijk komt het snel want ik moet echt heel dringend naar bed.

Bianca: respect!! Loodzwaar werk.
VHU: ook druk bezig.
Janouk: filmpje komt me bekend voor. Erg gaaf als je dat kunt

Daar komt de postbode....... *\o/* *\o/*

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:19

yehhhh Tine...bestemming bereikt! *\o/*
vief..die vergeet je niet,kreeg gisteren via Fb een foto van 3 jaar geleden van happytime....tja die was zondag jarig geweest....ook zo'n slikmomentje... :(
wat een heerlijk weertje,iedereen is vast buiten? hier weer wat in de groentetuin bezig,mooie vakken gemaakt(iemand met grote voeten de paden laten instampen) :x