veel succes Ips!Hier al van alles gedaan en nu weer aan de klus, fijne zondag.
Ber op wandeling vanochtend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
VanHuisUit schreef:Waarom zou dat veel gedoe zijn? Gewoon doen, is zo mooi daar! Scheelt voor degenen die de anderen verzorgen ook weer zorg![]()
Wij gaan in de meivakantie naar Boszicht, neem ik de dames gewoon allebei mee![]()
Verder hier dag training gegeven, dus nu enigszins gaar en aan de wijn, ff bijkomen
Ollie ziet er super uit, ondanks de vele kilometers, ze valt totaal niet in, erg blij mee.
je ziet Ollie ook denken zo van
moet dat nou

maar leuk gereden. ik kreeg wel opmerking dat ook bij een oefenmarathon bij vaardigheid(en dressuur) een groom achterop moet,deed deze dressuurmuts zonder,ach wist ik niet,bij de "gewone"vaardigheid en dressuur hoeft dat bij enkelspan ook niet
weer wat geleerd

.
. Net ook al uitgemest en nu eigenlijk totaal geen zin omet het huishouden aan de slag te gaan. Maar ja, dat moet natuurlijk ook gebeuren.
. En wacht op de postbode
.
jammer genoeg niet met luxe mooie nieuwe tegels enzo..maar met wat we hebben...als t maar functioneel en gezellig word..is het superfijn !!
lijkt me ook erg leuk om te doen maar ja, je kunt niet alles