Zal weer aanpassen worden
Gelukkig morgen maar van 10u tot 12u als 'kennismaking', vanaf dinsdag weer volle dagen

Ga morgen alles bijlezen hier, nu eerst mijn spullen voor morgen klaarmaken...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) Vwb het trainen op grasland. Kan nu eindelijk uitgestrekte draf oefenen en dan vooral ook weer het terugnemen naar verzamelde draf. Dat is in zo'n ieniemieniebakje gewoon niet te doen. Manlief wil zelfs offertes gaan aanvragen voor aanmaken van 30x60 bak, omdat we nu toch wel heel serieus aan het rijden slaan. Betekent dus wel een veel kleinere winterwei voor de paarden, maar ja, fijn kunnen trainen is natuurlijk ook wel wat. (ze zullen dan ca 2500 m2 overhouden, dus mogen nog niet klagen natuurlijk)
ga gewoon net zo met haar bezig als destijds met Alwyn, is toen prima gegaan. Als hier op stal paarden beleerd worden is het meestal binnen een week of 4 a 6 dat ze al keurig voor de wagen lopen maar dat is natuurlijk ook omdat je er als beleerstal geen maanden mee bezig kan zijn (naja, laat ik het zo zeggen, da's niet wat men verwacht
) maar Blondie is mooi projectje voor najaar / winter. Totaal geen haast
anders moet ze misschien ook alweer weg da's ook zo sneu (voor mij
).

klasse 1
kan ik beer ook ontmoeten!! als je een hyper kleine bruine mormel die hard loopt voorbij ziet komen zijn wij het

en verder stond het weekend toch wel in het teken van de poezels!
het is dus niet zozeer de rit met 't peerd en de wedstrijd als wel het heen- en terugrijden wat ik nog niet weet.
dat verschilt zowiezo enorm per pony. Als ik Jack zie, die is net zo, ook zo'n 'frutseltje', en als ik twee andere pony's op stal zie, ook van 3 die nu beleerd worden, dat zijn echt al van die stoere, uitgegroeide pony's. Nu is mijn ervarng als het van die puppies zijn, en ze hebben op zich de leeftijd wel en je gaat er voorzichtig wat mee doen, dat ze daar wel van 'opknappen'.
kan niet wachten tot het kouder word (sorry
)

) ik heb hem laten verbouwen,kostte 100,- maar wel een lamoen naar mijn zin.
. Zal alleen ff wennen zijn voor je zoontje, hahaha, hier rijdt dochterlief zich ook kapot met haar pony in de bak
.
:
schriktraining gedaan met Blondie & gereden met Bente, leuk ! lastig doorzitten met rugpijn 
’ bent van Blondie!
En bezig met snelheden te verbeteren met Bente. Ik zou ook wel een kilometerteller kunnen gebruiken op wagen, Luna is ongelofelijk traag in stap 

& aan het kijken voor een grotere bak, lijkt me inderdaad handiger omdat je zoveel traint. Kan je de paarden niet laten lopen op winterweide & in de bak?
& veel succes op de endurance! & leuk, Gwin aan de dubbele longe!
)