Poes vond het niet erg, kwam gewoon hard snorrend weer uit mandje. Of ik heb het niet goed gedaan, of het was niet zo erg. Een paar rondjes draaien is niet zo erg toch? Ik dacht dat het plat door de bocht moest of zelfs over de kop, maar dat is het dus niet. Gewoon in mandje, paar rondje draaien met handdoek over mandje heen. Daar zie ik niet zoveel kwaad in. En Timon blijkbaar ook niet.
happytime
Geplaatst: 08-04-15 15:59
kat in de zak...... weet wel een kip in een jute zak tegen broedsheid
VanHuisUit
Geplaatst: 08-04-15 16:02
Of broedse kip met kont in emmer koud water, of ei op hoofd paard als hij steigert, dode duif ophangen tegen vogels op je erf ...
Zo ik kom langzaam weer een beetje tot leven. Griep. Zere ribben van het niezen. Dieptepunt gehad geloof ik. Nu weer omhoog krabbelen. Heel mijn planning met db in de war. Die doet weer niks. Nou ja eerst maar weer zelf beter worden dan zien we wel weer.
Gem
Geplaatst: 09-04-15 11:18
Goeiemorgen, hier ook weer een teken van leven .
Tine, die kat mag blij zijn dat hij bij jou woont... of laten we zeggen, hoort. En niet in Roemenië; als ik van onze medewerkers hoor wat ze daar met zo'n kat doen .
De rust weer teruggekeerd bij VHU
Janouk heeft met een rond gereden!
Robijn verhuist naar onze regio .
HT is aan de race geweest met paaseieren! Aan de race mét of aan de race ván ?
Baudy grieperdepiept
Biancacoo heeft gebikejöred (grammaticaal vast een heel slecht woord )
Hier weinig te vertellen, ben in Ermelo geweest om te filmen en nu aan het stoeien met de pc. Zoon had de pc een opschoningsbeurt gegeven en kreeg daarna het filmbewerkingsprogramma niet meer geïnstalleerd. Vervolgens gooide het programma diverse lettertypes door elkaar en nu loopt YT ook nog te kneuzen. De hele nacht de pc aan om YT de filmpjes te laten verwerken. De helft is eindelijk online, nu de andere helft nog.
Biancacoo
Geplaatst: 09-04-15 12:27
Baudyh...beterschap..niet leuk !! Gem....wha..balen van de pc..hopelijk snel weer alles in orde... Verder..fijne dag allemaal...weer aan t klussen....
tine10
Geplaatst: 09-04-15 12:48
Goedemiddag
Baudy: beterschap Gem: ruzie met pc. Heb ik ook wel eens. Alleen wint pc het altijd
Vanmorgen gemend met Amerigo en Rembrand, maar kreeg ze beide niet zoals ik wilde. Zal wel aan mij liggen. Ze staan nu weer lekker zonder jas in de zomerwei. Net beide bakken even gesleept, zometeen hopelijk even wat slapen en dan straks paarden weer ophalen en vanavond nog met zoonlief naar viertalles. We hebben iemand gevonden die zoonlief wil helpen met het springen. De springinstructeur van de vereniging werkt gewoon niet, die heeft vertrouwen helemaal laten verdwijnen. Ik moet er alleen wel een eind voor rijden. Maar goed, als het werkt is het dat wel waard.
Fijne dag allemaal.
VanHuisUit
Geplaatst: 09-04-15 14:10
Wat jammer toch Tine, hoop dat de nieuwe instructeur uitkomst biedt Misschien dat het nu opeens vrij warm is dat mennen net niet lekker liep?
**oeps zie dat ik even iets anders moet gaan doen, kom zo weer terug**
VanHuisUit
Geplaatst: 09-04-15 17:25
Zo lekker rustig hier iedereen naar buiten? Wat een zaaaaalig weer vandaag
Vandaag erg actief geweest, zo'n 36 km gefietst. Moet zelf natuurlijk ook in goede conditie blijven anders lukken die lange afstand ritten niet. Eerst met de hond gefietst, 4.5 km, toen naar tekenles, 5 km, toen naar de pony's vanaf tekenles, 16 km en toen weer terug van de pony's 10.5 km.
Verder dus niet gereden druk met voorbereiden training die ik morgen moet geven en de dagelijkse dingen als boodschappen etc
Ja die laptops/pc's/etc als je daar ruzie mee hebt da's niet fijn, heb nu iets wat steeds wil updaten, dan doe ik dat maar het blijft maar doorgaan. Geen idee wat het is en krijg het er ook niet af druk elke keer maar op annuleren, maar ook dat helpt niet Naja, alles blijft wel gewoon werken dus sukkel zo maar door
Fijne avond allemaal
tine10
Geplaatst: 09-04-15 17:37
VHU goed bezig geweest. Ik zou graag ook wat meer sporten, maar dat trekt dat rotlijf helaas niet.
Druk bezig met regelen van ponykamp. Het was al een tijdje vol (had niet geboekt natuurlijk zolang manlief geen werk had), maar omdat Patrick al 2 jaar klant is, hebben ze hem er toch nog bij gepropt. Echt super lief van hun. Hij is helemaal blij.
Zometeen naar viertaltraining. Morgen gaat zoonlief met Amerigo voor het eerst een b1 proefje (bixiemennen) oefenen, hij heeft de A klasse namelijk bijna vol. Weer een nieuwe uitdaging. Komende half jaar flink oefenen met menzweep kunnen vasthouden en gebruiken (zal tzt een kleine, lichte voor hem kopen), dan mag hij vanaf januari namelijk officieel gaan starten.
Fijne avond
tine10
Geplaatst: 10-04-15 07:27
Goedemorgen
Errug rustig hier.
Zoonlief heeft gisteren weer heel fijn gereden met het viertal. Ze doen het zo ontzettend leuk.
Het gaat prachtig weer worden, dus geniet er lekker van!
tine10
Geplaatst: 10-04-15 08:33
Mens, schiet op. Tijd om naar de zomerwei te gaan. Die kant moeten we op!
Biancacoo
Geplaatst: 10-04-15 10:05
Zo, goedemorgen, idd iedereen is druk met zijn/haar ding, en dan ook nog mooi weer !! Tine, leuk dat de paardjes al staan te wachten om naar de zomerwei toe te gaan.
hier weer klusje klaar in de keuken..en verjaardagskadotje voor iemand afgemaakt ! later een keer een foto....kan nu nog niet ivm meelezers..haha...
hoop dat het bij iedereen goed gaat...en geniet van de zon !
tine10
Geplaatst: 10-04-15 10:28
Wow, lekker bezig met het uitzoeken van een camping. Na 2 jaar eindelijk weer eens op vakantie. Ik wil heel graag naar de Veluwe, naar Ede. Daar heb ik jaren gewoond en kende bos en hei binnenstebuiten. Wil dan ook graag een dagje paardrijden bij mijn oude manege. Leuke vooruitzichten.... Liefst nam ik Rembrand mee, maar na voor 1 week is dat wel een heel erg gedoe. Dat moet dan maar een andere keer.
VanHuisUit
Geplaatst: 10-04-15 18:54
Waarom zou dat veel gedoe zijn? Gewoon doen, is zo mooi daar! Scheelt voor degenen die de anderen verzorgen ook weer zorg Wij gaan in de meivakantie naar Boszicht, neem ik de dames gewoon allebei mee
Verder hier dag training gegeven, dus nu enigszins gaar en aan de wijn, ff bijkomen
tine10
Geplaatst: 10-04-15 20:23
Ik ken mezelf, dan wil ik toch iedere dag naar mijn paard toe. En ik denk dat het goed is om even niet alle dagen met paarden bezig te zijn. Bovendien gaan de honden mee en Lika kan ik niet in de tent achterlaten. Dan heb ik een gat in de tent
VanHuisUit
Geplaatst: 10-04-15 20:29
OK ik heb een beeld
Camping waar paarden kunnen staan? En honden toegelaten zijn? Boszicht in Laag Soeren, dat een idee? Dat vind ik zo leuk aan Boszicht. Je paard kan gewoon in paddock/stal staan, wat je maar wilt. Je kunt er je tent kwijt ,of je neemt een blokhut of zoiets. En de hond kan ook nog mee. Plus je zit zo in het bos. Ideaal
Als we weggaan en honden moesten alleen blijven (bijv middagje dierentuin, KrollerMoller noem maarop) mocht ik ze van beheerder van de camping in een paardenbox stoppen, sloopten ze ook niets Nu komen we daar al jaaaaaren dus weet niet of dat voor iedereen geldt maar beheerder is behoorlijk flexibel en snapt paarden- hondenmensen.
Maar kan me ook voorstellen dat je gewoon een keer een weekje weg wilt zonder paarden hoor maar aan de andere kant heb je het er al vaker over gehad, zou het je gunnen dat je lekker rond kunt zwerven op de Veluwe, gewoon voor jezelf. Het is daar zo heerlijk.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 10-04-15 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt
tine10
Geplaatst: 10-04-15 20:36
Ik wilde heel graag naar Ede, die camping zit vlakbij mijn oude manege (daar reed ik 3x per week, verzorgde de kinderlessen en begeleidde in het weekend de buitenritten). Maar goed, nog maar eens over nadenken of we toch alleen Rembrand dan meenemen. We hebben nog even de tijd hahah.
VanHuisUit
Geplaatst: 10-04-15 20:37
Precies, leuk plannen maken geeft ook al energie
tine10
Geplaatst: 10-04-15 20:38
VanHuisUit schreef:
Precies, leuk plannen maken geeft ook al energie
Dan moet ik nog maar meer plannen maken, ernstig tekort aan energie...
Ik snap Tine wel hoor. Ik denk in jullie leven dat even een weekje van elkaar genieten geen kwaad kan. De paarden redden zich wel een week. Ik duik weer onder een steen. Morgen stom theorie examen, wel hilarisch in de groepsapp weinig die echt goed geleerd hebben. Ik quote: is t moeilijk? Mmm, misschien toch even het boek doorbladeren... En even later een foto van een 2span voor de wagen. Toch maar eigen vaardigheid oefenen (wat ik dan weer niet nodig vond want die zijn vorige week 2de geworden in ermelo ) Maar ondertussen heb ik me nog bijgeschreven voor een wedstrijd zondag, dus heb net Det ook nog even gereden. En nu nog even uitmesten eten geven en hooi geven nog even werk dus.
tine10
Geplaatst: 10-04-15 20:45
Inderdaad Ips, het draait hier altijd om de paarden. Mijn ouders komen hier om voor ze te zorgen (stelt niet zoveel voor, ze staan dan in de zomerwei), dus paarden redden zich wel. Even wat meer tijd voor elkaar en de honden. Maar ja, het kriebelt natuurlijk wel. Ik heb jarenlang door de bossen, heidevelden, zandvlaktes en dergelijke rondgezworven, met paarden en honden, dus kende daar de routes met mijn ogen dicht. Nog maar eens rustig over nadenken. Er moet dan gelijk weer zoveel extra zooi mee, en natuurlijk de trailer erachter, waardoor je minder snel kunt rijden. En het kost natuurlijk ook weer meer . Ik schrok al van het bedrag voor een weekje op de camping
VanHuisUit
Geplaatst: 10-04-15 21:33
Ga je lekker toch met gezin. Ja die prijzen da's niet misselijk Sterkte met leren Ips.... zit zelf in het onderwijs maar zelf examen doen vind ik vreselijk