Tine het is idd basiswerk maar de basis moet bij ons nog opgebouwd worden zeg maar
Zoon van Ollie is nu plm 138-140....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Detje is BRAAF (en jullie allemaal zaterdag naar mijn halthouden kijken in mijn proef
Oja, Det was erg vast op links. Gelukkig kan ik morgen terecht bij de osteopaat.
Ik heb gisteravond weer een half uurtje op ontspanning getraind. Dan tuffen we echt heerlijk rond. Hopelijk gunt hij zichzelf zaterdag die ontspanning, want zodra er iets meer spanning opkomt blokkeert hij gelijk. Niet dat ik er veel van verwacht hoor zaterdag, maar ik wil in ieder geval wel lekker rijden voor mezelf.
.
, kijk die Moos weer eens gaan, knap peerd
, Sandrina ook nog een nachtelijk avontuur, gave foto van Poeltje, wat een stoer span is het ook en gefeliciteerd
, dat is wel heel erg braaf, Ips
, Olie van VHU heeft de versnelling gevonden, hoop niet dat het tegen je gebruikt gaat worden
.
.
en hoe ging het met lessen ? Ik ben gisterenavond nog even naar Domburg gereden voor een privelesje na mijn boscrosvakantie....ik was pas om 23.30 uur thuis
, dus eerst maar eens wat kilometers opbouwen, zodat vooral moeders er vertrouwen in krijgt, hahaha. Zo los door de bak, vind ik nog akelig met haar d'r op
, bak is ook zo groot
. Maar hij is zo stoer, kan echt genieten van alleen al naar hem kijken. Dochter heeft natuurlijk nog haar schimmeltje en kan langzaam naar hem toe groeien.
. *sorry, ben altijd al verliefd op hem geweest
, hahaha, waar het hart vol van is....
*
en dat vind ikzelf dan weer totaal geen probleem eerder nog steeds een verademing na Snuit en Bente. Zodra ik druk laat gaan staat ze stil of gaat langzamer erg handig.
. Ik houd van voorwaarts, is helemaal mooi als het te controleren is
.
.
.
, die hhk's zijn dan weer minder
, igg lekker opgeschoten met werken en tussendoor de kippenhokken verschoond, beesten zijn spontaan in de rui, kippentuin lag bezaaid met veren.
.
. Beschaafd buikje heb je.
! En dat was hij vandaag, zie Moos voor de eerste keer voor de beleerwagen!