mooie samenvatting

heerlijk dagje stal gehad! hoefsmid alleen netjes afgebeld komt van de week.
indy weer gelongeerd!! ze leert snel!
paar leuke fotos

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Lijkt me echt sjiek, jij kunt zeker niet wachten totdat de temperaturen wat gaan zakken
.
hier ook wel eens gehad
met pan met gehaktballetejs in tomatensaus (die jawel ja door de spaghetti zouden moeten maar dus ergens anders belandden).
en Baincocoo officieel musher, wow
lijkt het nu nog in enig opzicht op mennen (misschien erg domme vraag maar ja, je hebt er dieren voor en het is de bedoeling dat er iets over een traject wordt getrokken
).
zoooow daar zat veel slagroom in... 
ze is wel gaaf hoor !
en fijn dat het zo goed gaat!
mailtje verstuurd naar hen die in mijn maillijsten zitten voor de sinterklaas optocht hier,

. Geeft wel vertrouwen voor de hippiade zo. Bij de vaardigheid had ik 1 bal, dus ook daar weer een wp erbij.
Het was genieten. En vrijwel geen dazen, wat dat betreft wel erg fijn dat het weer wat frisser wordt
We zitten nu (eindelijk
) regelmatig op 6 km/uur in stap (in draf op zo'n 15, 16 km/uur en dat is dan gewone arbeidsdraf, dus dat tempo zit er wel in). We willen naar 7 km/uur dus dat is de opdracht voor komend najaar/winter. Heb nu kilometertellertje op de wagen, is wel leuk.
en mee gewandeld, ze gaf er niets om. @Maisie ik weet zo niet wat de vader is, paspoortje ligt bij stal.