[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:33

Tallechie wat heerlijk dat Daan zo goed geslapen heeft!!

Naaltje, ik (gelukkig) geen menles vandaag, heb geen trailer. Vind het echt niet erg nu ;)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:34

Frensie schreef:
Tallechie wat heerlijk dat Daan zo goed geslapen heeft!!

Naaltje, ik (gelukkig) geen menles vandaag, heb geen trailer. Vind het echt niet erg nu ;)

ik zou haast aanbieden
ruilen? :')

komt een bokker kijken ivm leren mennen en tuig opdoen enzo...
denk dat we het bij tuig opdoen houden? :') _O-

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:36

Gelukkig heb ik een binnenbak :-)
Maar mijn vader belt mij nog, die heeft namelijk een biljart toernooi en als hij vanochtend wint, moet hij vanmiddag ook en dan kan ik niet heen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 10:15

neem zwemvliezen en snorkel mee naald....
mennen word vanzelf zwemmen nu... :+

@tallechie....lekker zeg...daantje geslapen.
nu jij nog weer beter worden :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:11

tallechie superrrrr van daan *\o/* het werkt het werk, je nieuwe schema !!!
Buckje lizzel is gaaaf 8-)
en vind je super goed zichtbaar zo in het donker, goedzo :j

zwemvliezen mee naaltje en veel plezierrr. :brr: het is ook best frips hier...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:17

Ja het is al vaker een paar dagen goed gegaan, maar hopelijk zet het nu door.
Hij ligt nu op bed, nog wel aan het jammeren, maar hij was wel moe.

Ik ben ook kapot, zere ogen, keelpijn, hoofdpijn... wilde heel veel doen vandaag, maar komt er denk ik niet van.

Ik moet ook nog een kado halen en naar de hema. Ik weet nog niet hoe ik dat moet gaan doen met Daan, vind dat helemaal niks in de regen

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:27

tallechie schreef:
Super van pony tine.

Ik ben net pas wakker en Daan ook. Heerlijk. Daan heeft van 1845 tot 2030 geslapen. Toen was hij wakker, fles gegeven. Om 23 uur zijn wij naar bed gegaan. Daan heeft eerst bij ons gelegen en om 2330 naar bed gebracht. Zonder te huilen is hij gaan slapen tot 815

Goed dat het slapen nu steeds beter gaat. Fijn :j

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:27

ik zit heerlijk een beetje te niksnutten.. heel slecht, ik heb nog keiveel te doen eigenlijk. maar :z het bevalt me wel even :=

beterschap tallechie :(:)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 12:37

Ik ben ook aan het nietsnutten. ik ben een slechte mama breng vanmorgen dochterlief naar school blijkt dat ze geen school heeft, oeps. Ik ook nog aan het balen gaat mijn planning in de war. Wilde nog even voor kerstman spelen en de pony's laten werken want zondag hebben we les, als het terrein goed genoeg blijft.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 12:51

Hihi Sonjim dan sta je wel even raar te kijken bij school, of niet?

Het rijden met Gwin gaat de laatste tijd weer wat lastiger. Twee weken geleden heeft ze ook vastgelegen in haar stal. Ik heb de osteopaat maar gemaild of ze langs kan komen want het is niet leuk zo.

Ga nu met de honden wandelen, en de ridgeback heeft pech, die mag niet los. Lekker puh!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:10

Inderdaad, en de kleine dondersteen heel droog ik zei het toch.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:39

Sonjim: erg jammer van je planning; leuk hoe kinderen dan regeren :+
Frensie: verstandig dat je iemand laat komen, grote kans inderdaad dat er iets verschoven is. Arme Ridgd hahaha. Ik vind het wel verstandig van je arts dat je nog een blok erbij krijgt. Ik vond het wel erg snel klaar persoonlijk. En nog succes op het secretariaat. Hier loopt de wedstrijd voor 14 januari al aardig vol. Heb bij 2 klasses zelfs nog maar 2 plaatsen vrij.
Naaltje: aan het werk jij ~~}> Kan me voorstellen dat je het wel lekker vindt om even te nietsen. Mennen vandaag.... nou ik denk dat het bij tuigpassen blijft. Wat een ellendig weer.
Tallechie: dat klinkt heel hoopvol met Daan; nu zelf ziek. Ellendig. Maar niet zo vreemd, door het weinige slapen gaat je weerstand flink achteruit.
Avaluna: gaat creatief doen.

Net als iedereen baal ik inmiddels heel flink van het weer. De wei is een grote zompige massa (waarvan het uitmesten echt een hels karwei is geworden. Want vooral bij de ingang dikke blubber. Zie daar maar een volle of zelfs half volle, nou ja, zelfs lege krui maar door te krijgen) Amerigo staat heel slim in de schuiltent, de andere 2 staan er zielig bij in de buurt. (stelletje sukkels, want als ze hun hoofd een beetje laten zakken, kunnen ze er ook in staan. vorig jaar stond Rembrand er in ieder geval ook gewoon in. Oke, met 3 is het wel heel krap, maar het zijn vriendjes, dus zou gewoon moeten kunnen)

Vorig jaar gooide ik Amerigo en Rembrand dan heel leuk samen op de trailer en ging in de binnenbak oefenen. Met 3 wordt dat een stuk lastiger, zeker omdat het tussenschot eruit is, omdat ik Thabor anders niet kan laden. Hij moet het maar heel snel leren, want ik kan nu gewoon niets doen. Vanavond zou ik springles hebben, maar ik weet nog niet of dat doorgaat. Instructrice is ziek, er wordt gezocht naar vervanger, maar tot nu toe niet gelukt. Weet ook niet of ik dan nog wel durf, moet wel een instructeur hebben die me kan helpen zeg maar.

Vanmorgen eerste lading voor de kerstdagen aan boodschappen binnen gehaald. Morgen ga ik 1 recept proberen. Ga zelf kiprollade maken. Heb ik 25 jaar geleden (oei, ik word oud >;) ) ooit eens gemaakt. Heb wel mijn lijstje met benodigde ingredienten teruggevonden, maar nergens een recept. Dus ik ga morgen even oefenen en proeven. Lukt het niet of smaakt het niet, dan moet ik nog iets anders bedenken. Kreeg wel bij de slager van de c1000 gratis een heel stuk net en touw mee.
Verder heb ik ook voor alle gasten nog een kleinigheid voor onder de kerstboom gekocht.

Nu ga ik snel even slapen, misschien schijnt dan straks ineens de zon wel :z :z :z

ps: ik mis wel de bijdrage van VHU hier hoor.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:01

Hoi iedereen,

Sorry niet bijgelezen, maar ik denk 'geef even teken van leven' :-)
Ging eigenlijk stuk beter hier al qua pijn maar sinds vanochtend is het weer een stuk erger dus dat is jammer......
Mijn mannetje doet zijn best om mij te verzorgen, huishouden te doen en ook nog te werken hihi.
Iedereen fijn weekeinde alvast!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:07

je hebt ene beste wederhelft ingrid...
jammer dat vandaag wat minder gaat..
maar....met up's en down's kom je er ook toch?
duimen voor veel up's :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:09

IngridM schreef:
Hoi iedereen,

Sorry niet bijgelezen, maar ik denk 'geef even teken van leven' :-)
Ging eigenlijk stuk beter hier al qua pijn maar sinds vanochtend is het weer een stuk erger dus dat is jammer......
Mijn mannetje doet zijn best om mij te verzorgen, huishouden te doen en ook nog te werken hihi.
Iedereen fijn weekeinde alvast!

Ingrid: fijn om even van je te horen! :(:) , dat het nu weer wat minder gaat, gelukkig wordt je goed verzorgd door je mannetje!

@Ollie: ook liefs voor jou :j .

@Sonjim: ik was vanmiddag te laat op school om d'r af te halen..., was druk op de terugweg van het inkopen doen.
Moet toch al snel stoppen met regenen voor het oefenterrein, ben ik bang. Ik hoop ook wel eens mee te kunnen rijden, maar zondag (ach ja, eigenlijk elke dag :') ) is lastig voor ons.

@Naaltje: is ook wel eens lekker, ff niksen.

@Tallechie: hopelijk kunnen jullie het vast houden en weer lekker genieten van een goede nachtrust.

@Tine: echt vervelend idd die nattigheid. Hier ook maar even vrij voor de paardjes.

Beetje onduidelijk van mezelf, maar heb gisteravond het kerststuk al gemaakt :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:56

ben bij de tandarts geweest. Mag nog 2x terug. Mn halve hoofd is dood van de verdoving. Praat heel raar en ik kwijl als ik drink. Bah ik haat de tandarts.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:08

@Maisie: :(:) :(:) :(:)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:09

:wave:

oei, sterkte maisie... :(:)

ingrid ook sterkte... :(:)
die mannen hebben het maar zwaar met die stomme paardenvrouwen die overal vanaf vallen... :=

tine baalt, net als iedereen, van het weer... -O-

frensie wat problemen met rijden, verstandig om even na te laten kijken...

dan een paar niksnutten... ~~}> :D

sterkte voor tallechie...

Hier ook takkeweer... :+
Vanmorgen is de osteopaat weer voor Fifi geweest, alles weer nagelopen en nog wat kleine blokkades los gemaakt, alles was een stuk beter dan de vorige keer, dus dat is fijn om te horen!
Ze was ook echt ontzettend braaf en liet alles super toe!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:20

balen tandarts :-(

ik mag in januari vor controle,
weet n al, is stukje vulling afgebroken, dus ben ook de sjaak...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:13

Nouvel, wat goed dat Fifi minder blokkade's had ! dus ze gaat de goede kant op.
hoe is het met haar eten, komt ze al wat aan ?
Mocht je een supergave foto van haar hebben... <<)

bicci een stukje vulling eraf...balen...ik moet ook in januari naar de tandarts voor controle.
Maisie :(:) :(:) :(:) :(:)
het weer, tja....het regent he !? de weide's zijn nu zo nat hier dat ze s'nachts allemaal binnen komen.
ze vinden het helemaal geweldig, lekker warm op stal liggend slapen.. +:)+
Ingrid.. :(:) met voors en tegens herstellen....sterkte meis !!
Tine gaat een rollade maken...succes !!! komt vast goed ! :j
Frensie houd de ridgeback aan een lijntje....tja, dan had die maar geen misbruik moeten maken vorige keer....hahaha..
hier met de puppen....die laat ik dus niet los in het bos, thuis hebben we de hele tuin omheind en daar kunnen ze lekker door de stal heen rennen en vliegen.

ga straks pizza eten...manlief heeft boerenkoolavond op het werk ivm kerst....dus met zoontje pizza...hmmmm lekkerrr.
zoontje's oogzalf helpt echt goed ! zijn ogen zijn nu al niet meer dik, na 1 dag zalven !
dus gelukkig knapt hij goed op. +:)+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:24

@Nouvel: +:)+

@Biancao: gelukkig knapt hij goed op!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 19:10

BiancaO: super dat ogen van zoontje zo snel opknappen. Ze gaan hier nu s nachts ook graag op stal hoor.
Bicci: afgebroken vulling.
Nouvel: fijn dat Fifi zich goed ontwikkelt
Maisie: bij de tandarts geweest. Gaat het inmiddels al beter met praten en kwijlen
Ingrid: ik denk dat die wisselingen er wel bij horen.
Avaluna: was al creatief geweest. foto van resultaat?

Nou, manlief heeft vervanger voor springles gevonden, dus ik moet zo toch naar les. Zie er vreselijk tegenop, maar goed, misschien valt het dan wel mee. Vorige keer zag ik er niet zo tegenop en toen viel het erg tegen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 19:23

succes dan maar tine!

biancacoo, eetse, lekker pizza!
Fifi begint wel ietsje aan te komen en ik begin ook wel weer iets meer bespiering te zien, maar het gaat langzaam...
volgens de veearts toch gewoon een kwestie van volhouden en zoveel mogelijk ruwvoer er in zien te krijgen, dus we zetten door! 8-)

ik heb vast nog wel een gave foto... :j 8-)
wat voor soort foto, alleen hoofd?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 19:51

goeie vraag tine,

kwijl je nog veel maisie?

:+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 19:54

fijn dat Fifi langzaam toch opknapt, ze moest ook van ver komen !!
ja hoofd, en hals, of helemaal...maakt niet zo veel uit, ben wat aan het bedenken...heb al in je profiel gespiekt, en er zitten wel mooie tussen, maar....ben er nog niet uit..
ook nog geen idee wanneer ik eraan begin, maar staat op mijn lijstje.. 8-)

Tine je zult zien, gaat allemaal prima, positief blijven over de allerkleinste dingen, Thabor is ten slotte in de les wel braaf, komt vast goed.