[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:06

Ik zal eerst even thuis kijken hoe hij buiten onder het zadel is want dat weet ik eigenlijk niet.
Mennen kunnen we wel een keer afspreken. Breng ik Daan gewoon naar mijn moeder en gaat mijn vader mee. Zal dan wel weer Anloo worden denk ik, daar zijn we de vorige keer toch ook geweest?

Succes en welterusten

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:41

@ VHU: ik snap het helemaal, pony's zijn heel anders :j Ik had altijd liever grotere paarden (haflingers waren het minimum qua grootte), maar sinds ik Romeo heb, wil ik niets anders meer! Je mag het best moeilijk hebben bij de gedachte om in haar kast te zitten, of op een groot paard te zitten, het zou pas vreemd zijn als het niet zo was! Maar het is al goed als je je gedachten kan verzetten, dat heb je nodig!

@ Naaltje: zou je niet eens een dokter gaan bezoeken? Tijdens mijn examens (nu dus) heb ik ook erg veel last: barstende hoofdpijn, maagpijn, darmproblemen, misselijk,... en dat allemaal heeft slechts 1 oorzaak. Daarom heb ik nu pilletjes om kalm te blijven tijdens de examens, dan gaat het me veel beter. Enkel als ik dan ook nog eens ongesteld word tijdens de examens en mijn hormonen opspelen, heb ik wat meer nodig dan die kalmeringspilletjes... Verzorg je maar goed!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:43

ben geweest einde afgelopen jaar SL :) aangedrongen op een neuroloog. MRI scan gehad
en 't enige wat ze ontdekten waren hersens in mijn hoofd, maar die horen er :))
Wil nu einde zomervakantie eens, nadat dids geweest is, mezelf onder handen laten nemen door een osteopaat. Als ik durf.
Misschien dat die wat recht kan duwen ofzo? :))

Tine, veel succes morgen! Komt goed! :)
Ik ga morgen met ouders en de honden mee naar ''bergsche bos'' ?? no idea waar 't is :+ want er is een schnauzerwandeling.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:52

naaltje leuk een schnauzer wandeling, pas maar op dat je je hond niet kwijt raakt tussen al diezelfde koppen.
maar die hoofdpijnen...komt toch ergens vandaan, voldoende drinken ? en zouten ? en rust ??
ach je zult het allemaal al eens gehoord hebben...maar doe niet zo eng met die pijnstillers !!!
kun je toch niet zomaar door elkaar slikken, daar krijg je maagzweren van, en dan ben je nog verder van huis.

vhu; ik denk dan meteen ... :Y) klavertje drie ???? snuit - ratan en dan hup - alwyn erbij !! hihihi.
leuk dat je een fijne dag gehad hebt met de pown's

Tallechie en Tine, lekker samen buiten rijden.....heerlijk, ik hoop voor jullie dat het lukt, veel plezier.
nou, groetjes ik ga plat.........anders heb ik morgen net zo'n hoofdpijn als iemand anders hier....

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:56

vandaag hele dag nog geen pilletje op hoor, dus ben geen vasthoudende junk.. Maar wilde toen gewoon dat 't wegging, en dat lukte :o
Nu gaat m'n nek weer zeer doen, dus ik ga maar op bed liggen denk ik..

Schnauz kwijtraken zal zomaar niet lukken. Wie wil zo'n leipoor nou _O- Weet ook niet of die kleine los mag, die kent niet zo goed regeltjes :') Ik zal in elk geval mijn batterijen opladen van de camera :D

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:05

zo he he alles weer bijgelezen

wij waren om 8 uur weer thuis vanuit hellendoorn

vrijdag natuurlijk begonnen met inpakken met enig ervaring dus nu kon alles wel in de vrachtwagen, s'avonds nog les gereden waar ze best goed liepen

zaterdag ochtend ging om kwart over 6 de wekker weer omdat we om half 8 vertrokken van uit coevorden. eenmaal op het wedstrijd terrein aangekomen konden we nog net op de camping erbij en hebben we de tent opgebouwt. om kwart over 10 bij de dressuur en de vaardigheid van me moeder gaan kijken, de dressuur viel een beetje tegen maar de vaardigheid was top foutloos en binnen de tijd (het was een super moeilijk parcour) terug bij de vrachtwagen hebben we wat gegeten en zijn we met de auto de trajecten gaan verkennen en jawel 5,3 km zwaar mul zandpad als traject, eenmaal terug bij de vrachtwagen alles klaargemaakt voor de dressuur en helaas toen wij moesten rijden begon het te regenen maar dat mocht de pret niet drukken want we waren 1ste in de dressuur en 3de in de vaardigheid en 3de overol

zondag ochtend nog een x de hindernissen gelopen en nog hier en daar wat aanpassingen gedaan en een heel aantal deelnemers gezien waaronder me moeder die een hele nette marathon heeft gereden. om kwart over 3 moesten wij starten en afgesproken om lekker vlot maar safe te rijden en dat is super gelukt

met als resultaat dat we een 5de plek in de marathon hadden en overol 4de zijn geworden in een deelnemers veld van 8

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:11

@lanouska, toppie gedaan hoor. Gelukkig heb je nog een dagje om bij te komen

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:28

Ik was nog niet eens laatste met mijn 156 punten, er was er nog 1 met 126 punten. Maar inderdaad niet zo veel punten gegeven.

Super lanouska. Gefeliciteerd

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:31

Ik ben op mijn eerste wedstrijd met 134 punten eerste geworden, haha :+

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:32

Dat is wel erg laag. Of is bij jullie de puntentelling anders. Want hier is 150 een verliespunt

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:34

Ik heb geen iedee, twas in horst toen. Een halve SGMW met HC.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:37

naltje, waren de onderzoeken naar je hoofdpijn inmiddels al afgelopen? weten ze al waar het van komt?

VHU, klinkt alsof je lekker genoten hebt! leuk zeg dat snuit met Rattan in 2 span heeft gelopen.
als jullie dat nog eens doen maak je dan wat foto's? kunnen wij ook lekker mee genieten :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:42

Niet laatste is ook en prestatie toch tallechie

@it;onderzoek (mri thats all) liet niks zien dus moest maar wat ibuprofen nemen etc. Waardeloos dus,haha.

Nu gaat oude besje echt slapen. Morgen om 7 u eruit voor school,yuk :+

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:43

Naaltje hebben jullie geen feestdag morgen :o?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:47

Ik wens je succes Naaltje. Ik ben er dan ook uit :-) (maar duik er stiekem nog wel weer in)

Yeah ik ga mee doen met de paardenvierdaagse :-)
Heb me net ingeschreven :-)

Zal goed zijn voor veale. komen we waarschijnlijk ook plassen tegen :-)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:07

Kijk net nog even in de reglementen, uitstapje van gisteren kost me 2 winstpunten. Balen!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:10

Super Lanouska & good for you Tallechie!
@IT foto's maken ben ik nog lang niet aan toe, ben blij als ik me enigszins staande hou bij de stal eerlijk gezegd.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:10

Dat meen je.
Maar hoezo je mag toch vrijwillig afgroeten? dat kost toch geen punten

edit je bent natuurlijk de baan uitgeweest, dat mag natuurlijk niet. Zal dat het zijn??

Hoeveel wp houd je dan over?

Jij gaat wel weer naar Ruinerwold toe?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:16

Tine, ik herken het. Ik heb een keer in de ZI een paard gehad dat over de hekjes eruit sprong en hup er ook zo weer in :+ protocol werd gewoon volgeschreven, jury toeterde niet eens, maar ik kreeg wel 2 verliespunten (punten niet opgeteld, maar dus wel 2- ). Balen, maar is niet anders. Overkomt ons allemaal wel eens :(:)
Zo ook een keer met kampioenschappen, ook ZI. MOest je uit je hoofd rijden natuurlijk. Ik groet, ga linksaf ipv rechtsaf. 3 jury's, hoofdjury toetert, ik herstel, - 3 x 2 punten op eindprotocol (dus op eindtotaal -6 punten, geen winstpunten maar vergissingspunten dus). Heel fijn ^)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 12-06-11 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:19

Dan heb ik geluk gehad, want bij proef 2 had veale tong over het bit en sprong de ring ook bijna uit. Ik kon hem nog net weer terug in de ring krijgen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 07:36

@rhIne; jep we hebben feestdag. Moet ook niet naar school, maar wel eraan werken.. En vriendje moet gaan komkommeren dus ach.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 07:48

@ Naaltje Ik moet ook leren, pff.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 08:06

Goedemorgen
Daan heeft net flesje gehad. Daarvoor om 230 dus dat is netjes

Het is hier ontzettend slecht weer dus blijf lekker binnen. Ben ook wat stijf

Ik ga denk ik eerst huishouden maar doen en dan aan de studie

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 09:02

Goedemorgen.

@ Tallechie: ben de baan uit geweest, dan wordt je uitgesloten. Wat betekent dat je 2 verliespunten krijgt. Dus ipv 8 winstpunten in Z heb ik er nu 6.
Weet nog niet of ik naar Ruinerwold ga. Ga eerst maar eens flink oefenen. Heb een ring in de wei uitgezet van 25x50 (groter past niet), zodat ik de figuren ook kan gaan oefenen.

Nou, ga zo een pony vangen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 09:06

Tine balen zeg. Dan heb ik in Leek en 'Blijham' geluk gehad want in Leek sprong hij bijna de ring uit door de parasol en in Blijham omdat hij tong over bit had.

Ruinerwold durf ik niet meer aan na vorig jaar. :-)

Succes met pony vangen.