[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:31

ohhhh ik ben gisteren wezen shoppen :D
o.a. voor kerstcadeautjes.
en heb zelf ook wel wat leuke dingen gekocht (ook weer 2 nieuwe schleich paardjes :D)
had ook leuke laarsjes gezien (met bont), maar had ze niet gepast om dat ze 54,95 waren.
en dat vond ik voor 'zomaar' erbij toch wel iets té duur.
maar nu heb ik spijt dat ik ze niet gepast heb, want nu weet ik natuurlijk niet of ze wel of niet passen haha.

Dit zijn ze
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:32

Citaat:
Ik ga 's ochtends eerst schrijven bij een dressuurwedstrijd maar anders kan ik 's middags nog wel even komen
beetje op jezelf letten he ;)

Heb ook meer paarden niet dan wel geschoren hoor, vind het heel onhandig door dat gedoe met dekens. Maar zo'n race-streep/dekenmodel waag ik me als het echt niet anders kan dan maar aan... Bij Snuit was het echt geen doen zo'n drijfnatte pony van het zweet... >;)

Nou manlief net terug uit India na geloof ik iets van 16 uur reizen ofzo...is dus na warme maaltijd en knuffeltje direct naar bed gegaan. Gezellig :O

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:34

die moet eerst ff uitrusten hihi

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 22:42

Komt goed hoor vhu
Als het niet wil ga ik gewoon niet heen :-)

Maar anders had ik wedstrijd gehad en dat is zwaarder dan dit :-)

En vriendlief is de hele dag weg dus vindt ik dan toch niks om thuis te zijn

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:44

Kekke laarsjes IT!
Ja is lekker hoor zo'n man die vaak in het buitenland zit. Is dus zondag al weggegaan (Sinterklaasdag }> ), vrijdag terug. Zaterdag dus nog gesloopt, zondag met beetje geluk aanspreekbaar en maandag gewoon weer naar het werk....gelukkig is dit niet elke week zo (eens in de 5 / 6 weken of zo).

@Tallechie het is inderdaad gezelliger op wedstrijd dan in je eentje beetje thuis :j
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 10-12-10 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:46

wat bedoel je met kekke?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:47

maar hij is gelukkig terug VHU :)

leuke laarsjes IT!

Wij hebben plannen voor de zwarte markt in beverwijk zondag, iemand weleens geweest?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:49

beverwijk nog nooit :n maar wel in vleuten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:51

Kekke, zal dat Rotterdams zijn dan :o ? Leuke, pittige, vrolijke, zoiets?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:58

VanHuisUit schreef:
Kekke, zal dat Rotterdams zijn dan :o ? Leuke, pittige, vrolijke, zoiets?

_O-
schoon lerskes zou 't hier zijn ;) (en dan schoon uitgesproken als iets van ''schwoooojn'')

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:02

Arme Jelle, gelukkig is de redende engel nabij. Ik heb Jimmy een keer geschoren met mijn honden scheerapparaat (de honden doe ik ook zelf). en dat ging met mega vacht super.

Verder alles gelezen maar ik onthou helemaal niets momenteel, bah. Ik heb van 9 tot 19.30 gewerkt zonder pauze, en de laatste 3 uur in de file gestaan.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:02

brabants kan ik nog wel redelijk volgen :j

ik ben echt helemaal happy :D heb gisteren een nieuwe DVD gekocht van concert van westlife.
ze blijven leuk! vind ik dan.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:22

JElle: daar ben je dan ook mooi klaar mee, zelf dit jaar ook voor het eerst geschoren en zo moeilijk is het niet :P.. vervelend dat ze niet meer terug is gekomen.

Ivy: mooie laarsjes :)

Ik ga nu mijn wedstrijdkleding aan doen .. menschort is echt vet te lang haha :P

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:37

oh jeej ik keek toch net in de spiegel en schrok me echt rot het ziet er echt niet uit ..

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:38

zien!!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:39

menjurkje _O-

Ik wil eigenlijk een nieuwe rijhelm kopen zodat ik en bij de pony's en bij het paard een helm heb liggen. Heb er nu maar een en daar ben ik zeer aan gehecht, want die zit erg lekker. Is een Casco heel oud model maar was toen endurance type.

Nu zoek ik dus een helm met een leuke kleur. Had er bij rijden met Rizanta een geleend, was een goudkleurige, zoiets dus, of rood/oranje achtig. Weet iemand waar je die online gewoon lekker snel kunt bestellen?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:50

hihi ik stuur hem even via pb omdat het er niet uitziet haha.. ook ogen zwart door wrijven in mijn ogen maar zou graag advies willen of de kleding keuze zo hoort :P

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 00:18

naaltje: zwarte markt is best wel leuk hoor, veel hallen en buiten ook onwijs veel kramen met kleding enz
mijn vriend gaat meestal naar de pc-hal en dan een patatje halen :D
wel op tijd erheen en terug....staat altijd file

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 08:22

:wave:

Hier eindelijk ook dooi. Dus ga zo pony in de wei zetten, paard op trailer en naar binnenbak.
Beverwijk ben ik ooit aantal keren geweest, maar dan heb ik het wel over 20 jaar terug ofzo. Oeps ik ben echt oud aan het worden :o
Kekke is toch algemeen gebruikt dacht ik? Maar goed, vertaling is al geplaatst :D

Nu ben ik ook wel benieuwd naar de menjurk ;)

Hebben jullie dat bericht gelezen over die brand bij koeien en paarden in Friesland? Echt vreselijk. Gelukkig hebben eigenaar en brandweer geweldig gehandeld, waardoor meeste dieren gered zijn.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 11:29

Goedemorgen,

Veel plezier tine.
Ik heb het inderdaad gelezen, zonde.

Ik ga vandaag ook naar veale. WEet nog niet wanneer precies, ga even longeren aan halster en daarna poging doen met naald en draad vlechten.

Mijn zus komt vanavond

Hier is de sneeuw ook weg nu regent het alleen wel.

Mijn slapeloze nachten zijn nu al aangebroken. Kan niet meer in slaap komen. Vanochtend was het vier uur.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 13:53

He Tallechie, dat is beroerd als je niet meer kunt slapen.

Vanmorgen les gehad met Rembrand in 20x60 bak en proefje geoefend. Nou, dat laatste bleek heel goed, want is toch heel anders dan in 17x34 of 20x40 bak. Heb weer veel geleerd. Rembrand was echt drijfnat van het zweet, zag er wel zielig uit. Maar hij liep super. Toen ik thuis kwam even opgewarmd binnen en daarna met pony in de buitenbak gemend. Wat een natte toestand. Het regende en waaide heel hard en de bodem is echt blubber, dus pony had het zwaar. Maar goed, ze hebben weer gewerkt. Ik ga zo even kijken of ze droog zijn, krijgen ze (een deel van) hun winterjas weer aan en kunnen ze de wei in. Laat de onderdeken maar even weg, is nu zo warm. Hoop alleen wel dat het droog wordt en blijft, want als het maandag weer gaat vriezen is het schaatsen geblazen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 15:29

Dat is inderdaad beroerd. Maar ben wel redelijk fit.

Fijn dat je even goed hebt kunnen oefenen.

We hebben vanochtend het hele huis al gepoetst en wasje gedaan en zijn net terug van boodschappen doen.
ik ga nu richting veale

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 16:06

Ik heb vanmorgen flink uitgemest. Alles wat ik vanaf vorige week vrijdag door de sneeuw niet kon doen. Het is nu bijna netjes, het restje ligt op 2 hopen geveegd. De mesthoop is 500 meter lopen, dus het wegscheppen, maar het wegbrengen is nu nog de grootste klus. Ben zowat 3 uur bezig geweest (waarvan de helft van de tijd met z'n 2en).

Heb Marengo vanmorgen ook even voor de wagen gehad. Die heeft morgen zijn dressuur debuut :+. Hij was erg fris, maar fijn te rijden. Vorig jaar was het zo'n slome prop, nu is hij alles behalve sloom (maar hij is ook echt veel afgevallen :) ).

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 17:36

Ik kom ook maar weer eens aanwaaien hier.
Jelle wat zonde van je pony, ben benieuwd naar een foto. Mijn eerste scheeronderneming was ook zo wat: eerste scheerder kwam niet opdagen en reageerde niet meer op mail. Tweede scheerder maakte een raar patroon. Die kwam twee dagen later netjes terug toen ik haar had gebelt dat ik het model niet mooi vond en de rest er ook af mocht. Dat deed ze toen voor de helft van de prijs. Incl rijkosten betaal ik maar 40 euro. Zij doet altijd een volle wintervacht eraf scheren in het voorjaar, geen probleem.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 18:17

he bah tallechie, niet slapen is echt k*t :(:)
tine lekker aan de gang geweest
Dennis heeft de workout voor vandaag er ook weer opzitten :))

Ik ben thuis van 't werken, eventjes bijkomen, en dan optutten en netjes aankleden voor 't personeelsfeest vanavond :) Kunnen mooi op weg naar de locatie langs stal, ligt zowat naast elkaar, dus didsie wordt ook nog lekker gevoerd straks :D