zalm kan ook idd maar dan heel goed opletten dat je hem niet tever doodmaakt inderdaad Wij doen 'm meestal 2 minuten tussen de grill (soort tosti-ijzer) te lang gebakken tonijn is een beetje schoenzool-ig (ervaring )
kost me teveel tijd...zo doe ik het; -pasta koken, (vormpjes,maakt niet uit, erg lekker zijn die pijpjes) -spinazie in bakje doen als die nog bevroren is. -zalm uit het doosje, in de fole laten zitten en in de magnetron legen. meestal is het met een minuutje of 6-7 op vol vermogen wel gaar -pasta die is afgegoten de zalm bij doen (pas op...het vocht is heet!! auw) -bakje spinzie in de magnetron ontdooien en warm maken -hete spinazie toevoegen aan de pasta en zalm... -met pollepel de zalm pletten dat die uit elkaar valt... -alles goed roeren -evt smaak toevoegen met peper en zout
Ja 1tje op zijn hoofd, en achterop me kar een rode en een witte.
Het zijn rainlegs echt ideaal! Me moeder wou dat ik die kocht in het geel... ik wou ze niet, dus ik zeg oke, als jij ze koopt draag ik ze... had ik niet moeten zeggen haha. http://www.paardendrogist.nl/product/21 ... gs/332005/
tallechie
Geplaatst: 15-12-11 22:23
bicci zou kunnen maar moet vegetarisch zijn leuke foto's van buck
Hebben jullie toevallig het BIT al op de mat? En dan vooral de bokt special. Ik sta erin met foto + interview (foto is van het hele topic)
tine10
Geplaatst: 16-12-11 00:10
Ben ik nog even. Vanavond met Amerigo naar menles geweest, was helemaal verkleumd na afloop. Had ik niet op gerekend, dus geen skibroek ofzo aan. Maar pony deed het weer zoooooo goed En dat nadat hij er een week niet voorgestaan had, omdat de bodem hier te zwaar is voor hem. Die bitwissel is echt geweldig. Had ik jaren eerder moeten doen. Maar goed, de aanhouder wint. Nu nog zorgen dat ik het ook op wedstrijden zo voor elkaar weet te krijgen.
CP: hier nog geen bit op de mat. Zal het in de gaten houden Buckje: versierd met lampjes
Zag lekkere recepten Je kan natuurlijk ook een salade maken met gerookte zalm, heb je ook niet het risico dat je de zalm "dood" bakt, als je er niet zo handig mee bent.
Verder weet ik het even niet meer. Ik ga nu snel naar bed, morgen weer heel druk, want ga de eerste lading voor de kerstboodschappen halen. Vrees dat Amerigo en Rembrand morgen vrij krijgen, zal ik geen tijd meer voor hebben.
avaluna
Geplaatst: 16-12-11 01:10
@Buckje: wat een leuke foto's
@Tine: fijn dat pony zo goed ging .
@Janouk: gezellig naar de sauna geweest!
Hier ook vanavond jaarlijkse traditionele "kerststuk maken" met vriendin. Erg gezellig en een mooi kerststuk.
tallechie
Geplaatst: 16-12-11 09:30
Super van pony tine.
Ik ben net pas wakker en Daan ook. Heerlijk. Heb alleen een beetje hoofdpijn, keelpijn en geen stem meer. Daan heeft van 1845 tot 2030 geslapen. Toen was hij wakker, fles gegeven. Om 23 uur zijn wij naar bed gegaan. Daan heeft eerst bij ons gelegen en om 2330 naar bed gebracht. Zonder te huilen is hij gaan slapen tot 815
Vanmiddag mennen met beide knollies maar dan moet ik wel wat fitter zijn
Wat hebben jullie veel gekletst gisteravond, heb het nog wel bijgelezen, maar weet niet meer zo goed waar het over ging
Gistermiddag ben ik weer bij de revalidatie arts geweest, maar die vond het nog te vroeg om te stoppen met de fysio. Dus ik krijg nog 1 blok van 6 weken fysio.
Gisteravond hadden we op de vereniging een KNHS wedstrijd en vanavond ook weer. Ik 'ben' het secretariaat. Ging allemaal prima gisteren.
Ga even snel een monchou taart in elkaar flansen, kan ik die morgen trakteren op stal. Heb helaas geen tijd om een taart helemaal te decoreren, dus dan maar snel en simpel, maar wel lekker